Imurointiasiaa :(
Miten voi jo imurin esille ottaminen olla näin vaikeaa. Vatsasta kouraisee ja alan haukottelemaan pelkästä ajatuksesta. :D
Sen sijaan voisin pyyhkiä seinät, pestä lattiat ja vaikka tiskata käsin.
Imurointi tökkii ja pahasti. :(
Kommentit (14)
Jos sun imuri on jotenkin hankala käyttää ja sen takia tuntuu ylivoimaiselta?
Hommaa pieni ja kevyt imuri, jonka vetäisee esille tuon tuosta. Äläkä laita imurin säilytyspaikkaan mitään turhaa tavaraa, joka kaatuu ryökkiönä lattialle kun kaivat imuria esiin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:54"]Jos sun imuri on jotenkin hankala käyttää ja sen takia tuntuu ylivoimaiselta?
[/quote]
No on se kyllä vanha, mutta tosi nätti ja tehokas. Sellainen hopeanvärinen ja kulkee mukana helposti.
Nyt kun aloin miettimään niin voisin ostaa uuden imurin. :) Tuo vanha saisi jatkaa auton sisätilojen imurina.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:54"]Jos sun imuri on jotenkin hankala käyttää ja sen takia tuntuu ylivoimaiselta? [/quote] No on se kyllä vanha, mutta tosi nätti ja tehokas. Sellainen hopeanvärinen ja kulkee mukana helposti. Nyt kun aloin miettimään niin voisin ostaa uuden imurin. :) Tuo vanha saisi jatkaa auton sisätilojen imurina.
[/quote]Mulla on sellainen Bissel Air Ram akkuimuri. Se on todella tehokas ja sillä on kevyt imuroida kun sitä työnnetään pystyasennossa ja kulkee melkein itsekseen. Ainoa haittapuoli on iso ääni, ja välillä täytyy imuroida ahtaat paikat. Itse pölyhuiskalla putsaan esim listat, todella harvoin otan toisen imurin esiin. Imuri on kätevä varsinkin selkäongelmaiselle. Hobby Hallista ostin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:54"]Jos sun imuri on jotenkin hankala käyttää ja sen takia tuntuu ylivoimaiselta? [/quote] No on se kyllä vanha, mutta tosi nätti ja tehokas. Sellainen hopeanvärinen ja kulkee mukana helposti. Nyt kun aloin miettimään niin voisin ostaa uuden imurin. :) Tuo vanha saisi jatkaa auton sisätilojen imurina.
[/quote]Mulla on sellainen Bissel Air Ram akkuimuri. Se on todella tehokas ja sillä on kevyt imuroida kun sitä työnnetään pystyasennossa ja kulkee melkein itsekseen. Ainoa haittapuoli on iso ääni, ja välillä täytyy imuroida ahtaat paikat. Itse pölyhuiskalla putsaan esim listat, todella harvoin otan toisen imurin esiin. Imuri on kätevä varsinkin selkäongelmaiselle. Hobby Hallista ostin.
[/quote]
Mulla on varmaakin ongelma siinä, että kun alan imuroimaan imuroin joka kolon ja listan päällisen. Kaikki pitää siirtää ja nuohota tarkkaan. :D
-AP-
Täällä sama! Päivittäin siivoilen kaikkea muuta, mutta inuroiminen vaan tökkii niin pahasti.. lattioiden pesemisestäkin tykkään
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:44"]Ite imuroin jokapäivä, en voi elää hiekassa ja roskassa.
[/quote]
Minä vien matot ulos ja vedän kumisella siivouslastalla lattialta roskat ja pölyt. Tuokin onnistuu ihan helposti, mutta imurointi on jotenkin niin tunkkaista. :(
-AP-
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:44"]Ite imuroin jokapäivä, en voi elää hiekassa ja roskassa.
[/quote]
Minä vien matot ulos ja vedän kumisella siivouslastalla lattialta roskat ja pölyt. Tuokin onnistuu ihan helposti, mutta imurointi on jotenkin niin tunkkaista. :(
-AP-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:50"]Täällä sama! Päivittäin siivoilen kaikkea muuta, mutta inuroiminen vaan tökkii niin pahasti.. lattioiden pesemisestäkin tykkään
[/quote]
Ymmärrän. :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:47"]Älä nyt vaan sano että tunnet itsesi masentuneeksi tämän takia?
[/quote]
Tuskin nyt sentään. Minä kuitenkin lähes nautin siitä, kun siivoan veden, pesuaineiden ja luutujen kanssa. :)
Siivoa tai en tule tarjoamaan seksiä tänä iltana.