Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en kestä! :D Mies osti minulle "sukkikset"

Vierailija
14.08.2015 |

Harmittelin tuossa eilen illalla, kun pitäisi viikonlopun juhliin ostaa uudet sukkahousut ja ehdinköhän tänään töiden jälkeen käydä ostamassa. 

Mies sitten totesi, että hänhän on kaupungilla tänään niin voisi hakea sellaiset minulle. Loistava idea, ihanaa. Annan miehelle ohjeet koon ja värin mukaan. Halusin siis ihonväriset sukkahousut kokoa S, 152-162 tai 36. (kun kokomerkinnät vaihtelevat, pelasin varman päälle)

Mitä sainkaan? Mustat caprit jotka sopisivat paremmin taaperolle. :D No, onhan noissa oikein somat pitsikoristeet lahkeissa.

Miestä nolottaa, mutta minusta tämä oli jotenkin niin ihana. Oheessa kuva ja kissa havainnollistamassa kokoa.

http://tinypic.com/view.php?pic=14m8hf7&s=8#.Vc3lOvntlZg

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]Tulipa taas mieleen noita kommentteja lukiessa, että en vain voi käsittää tätä palstan ilkeilyä. Aiheesta kuin aiheesta keksitään jotain tylyä sanottavaa. Kunnon teinimeininkiä. En ole AP, mutta ärsyttää. 
[/quote]

Samaa mieltä.
Tosi hauska tapaus ja myös miehelle pisteet. Yritti kuitenkin! Ihan sama jos vaimoke olisi lupautunut ostamaan jotain sellaista mitä ei itse käytä. Olisko mennyt ihan nappiin?

Vierailija
22/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:25"]

Tulipa taas mieleen noita kommentteja lukiessa, että en vain voi käsittää tätä palstan ilkeilyä. Aiheesta kuin aiheesta keksitään jotain tylyä sanottavaa. Kunnon teinimeininkiä. En ole AP, mutta ärsyttää. 

[/quote]

Se osoittaa ihmisestä aika paljon, mitä hän huomioi. Itse en huomannut kuin sukkikset ja kissan. Siksi että sukkiksista oli puhetta ja olen kissaihminen. Emp.n kuvaston huomasin vasta, kun joku kirjoitti siitä ja pöytäliinaa myös tajusin katsoa, kun siitä oli mainittu.

Eli ihminen kiinnittää huomion siihen, mikä on hänelle tärkeää. Ilkeilevä ihminen hakee joka paikasta asioita, mistä voi nakata jotain vittumaista. Onhan teillä tällaisia ihmisiä varmaan joko työkavereina tai muuten tuttuina. Ihmisiä, jotka koko ajan juoruilee toisista jotain pahanilkistä ja haukkuvat niitä.Juuri niitä kestämättömiä työkavereita, joita suurin osa inhoaa. 

Normaalit ja tavalliset ihmiset eivät edes jotain kuvaa katsoessa huomaisi edes miettiä, miten siitä voisi keksiä jotain negatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, höpsö mies :D Ps. Ootko varastanut meidän kissan? O_o Ihan saman näköinen!

Vierailija
24/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Ja ap, pakko sanoa että sulla on kyllä asenne kohillaan..=)) Piristävää, että kerrankin joku osaa ottaa asiat huumorilla eikä ole ensimmäisenä haukkumassa täällä miestään maanrakoon!

Vierailija
25/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kirjoittaa tosi mielellä - ei mielellään huumoria, se pilaa koko jutun:(

Vierailija
26/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, sukkahousutyypistä kyse;)

Vierailija
27/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skicka maken till byn och gå efter själv :)

Vierailija
28/28 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea pöytäliina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän