Voiko minua oikeasti rakastaa?
Olen hieman ylipainoinen, finninaamainen , välissä v- mäinen nalkuttaja, pömppövatsa löytyy ja todella pienet rinnat. Silti mieheni väittää ettei halua ketään muuta ja rakastaa minua, vaikea vaan uskoa.
Kommentit (34)
Ehkäpä traumaterapia olisi tarpeen.
Teillä onnyt Teidän perhe, mitä kukaan tai mikään ei saa horjuttaa.Tunnutte täydentävän toisianne hyvin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:06"]Ehkäpä traumaterapia olisi tarpeen.
Teillä onnyt Teidän perhe, mitä kukaan tai mikään ei saa horjuttaa.Tunnutte täydentävän toisianne hyvin.
[/quote] kyllä meitä on koeteltukin, mutta rakkautemme on vaan vahvistunut! Ehkä joku terapia tosiaan voisi olla hyvä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:36"]Siinäpä se kun en löydä itsestäni mitään hyvää, olen aina vaan kuullut miten huono olen, miten ruma ja lihava.[/quote]
Oletko yrittänyt? Kirjoita vaikka niitä asioita, joita miehesi eniten rakastaa sinussa. Jos et halua tänne laittaa, laita paperille.
17
[/quote] hän kuulema rakastaa minua juuri tämmöisenä kuin olen. Pidän kodin puhtaana, pidän miestäni hyvänä ja hän minua, olen kuulema hänen elämänsä valo ja ilman minua häntä ei enää olisi ollut aikoihin.
[/quote]
Olet siis hyvä ottamaan suihin?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:36"]Siinäpä se kun en löydä itsestäni mitään hyvää, olen aina vaan kuullut miten huono olen, miten ruma ja lihava.[/quote]
Oletko yrittänyt? Kirjoita vaikka niitä asioita, joita miehesi eniten rakastaa sinussa. Jos et halua tänne laittaa, laita paperille.
17
[/quote] hän kuulema rakastaa minua juuri tämmöisenä kuin olen. Pidän kodin puhtaana, pidän miestäni hyvänä ja hän minua, olen kuulema hänen elämänsä valo ja ilman minua häntä ei enää olisi ollut aikoihin.
[/quote]
Olet siis hyvä ottamaan suihin?
[/quote] siis täh? Miten tää liittyy nyt mihinkään Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:18"]Kaikesta päätellen hän todella rakastaa sinua.
Toivottavasti rakastatte myös yhdessä toisianne, niin että tunne on tasa-arvoinen.
[/quote] rakastan miestäni todella paljon, hän on elämäni.
[/quote] mikäs tässä on alapeukutuksen arvoista? Eikö rakkaus ole hyvä asia?
Jotkut ne nyt vaan huutelee puskista, kun ei ole oikeaa sanottavaa.
Onko kelläänmuulla tämmöisiä ajatuksia? Pelkäätkö jatkuvasti pettämistä, koska et ole kaunis?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:18"]Kaikesta päätellen hän todella rakastaa sinua. Toivottavasti rakastatte myös yhdessä toisianne, niin että tunne on tasa-arvoinen. [/quote] rakastan miestäni todella paljon, hän on elämäni. [/quote] mikäs tässä on alapeukutuksen arvoista? Eikö rakkaus ole hyvä asia?
[/quote]
On se, mutta ei ole tervettä jos joku erillinen henkilö on koko elämä. Se ei ole rakkautta nähnytkään, vaan läheisriippuvaisuutta joka on tyystin eri asia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:18"]Kaikesta päätellen hän todella rakastaa sinua. Toivottavasti rakastatte myös yhdessä toisianne, niin että tunne on tasa-arvoinen. [/quote] rakastan miestäni todella paljon, hän on elämäni. [/quote] mikäs tässä on alapeukutuksen arvoista? Eikö rakkaus ole hyvä asia?
[/quote]
On se, mutta ei ole tervettä jos joku erillinen henkilö on koko elämä. Se ei ole rakkautta nähnytkään, vaan läheisriippuvaisuutta joka on tyystin eri asia.
[/quote] en ole läheisriippuvainen, olemme monesti päiviäkin erossa miehen työn takia, eikä minulla ole hankala olla.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]
[/quote]
Mullekin tuli oikein kylmät väreet tuosta "hän on elämäni". Ikinä ei saisi ripustaa elämäänsä toisen ihmisen varaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]
[/quote]
Mullekin tuli oikein kylmät väreet tuosta "hän on elämäni". Ikinä ei saisi ripustaa elämäänsä toisen ihmisen varaan.
[/quote] mua ei haittaa mitä muut meidän suhteesta ajattelee, olemme erittäin rakastuneita emmekö halua olla erossa toisistamme! Olemme 7,5v olleet yhdessä ja edelleen on perhosia mahassa kun soitamme/ odotan miestä töistä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]
[/quote]
[/quote]
Joo parempi olla vaan välinpitämätön ja kylmä ettei vaan sattuis jos rakkauteen tuleekin ryppyjä tai jopa ero. Itsekkyyden ajassa kukaan toinen ei koskaan saisi olla tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]
[/quote]
[/quote]
Joo parempi olla vaan välinpitämätön ja kylmä ettei vaan sattuis jos rakkauteen tuleekin ryppyjä tai jopa ero. Itsekkyyden ajassa kukaan toinen ei koskaan saisi olla tärkeä.
[/quote] näin se näköjään pitäisi olla. Me olemme mieheni kanssa toistemme rakastajia, parhaita ystäviä sekä aviopuolisot ja lastemme vanhemmat, olemme tasavertaisia kumppaneita.
Seksiäkin meillä on usein ja mies rakastaa mun kaikkia osia. Ollaan oltu jo suht kauan yhdessä sekä 2 lasta. Olis mun vissiin aika rueta uskomaan sen rakkauteen ja heittää omat pelkoni " metsään"!