Voiko minua oikeasti rakastaa?
Olen hieman ylipainoinen, finninaamainen , välissä v- mäinen nalkuttaja, pömppövatsa löytyy ja todella pienet rinnat. Silti mieheni väittää ettei halua ketään muuta ja rakastaa minua, vaikea vaan uskoa.
Kommentit (34)
Tottakai. Ei se nyt mistään ulkonäöstä useimmille aikuisille ihmisille kiinni ole. Ja jokainen on välillä hankala, ei sellaista olekaan joka esim. yhdessä asuessa aina olisi hyvällä tuulella eikä koskaan jollain tapaa ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:12"]kyllähän jotkut tykkää paskaakin syödä eli on ihan mahdollista.
[/quote] kiitos kohteliaisuudesta! On muutenkin todella huonoitsetunto niin tää nosti ylös ja huimasti :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:14"]ikäs
[/quote] 38.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:12"]kyllähän jotkut tykkää paskaakin syödä eli on ihan mahdollista.
[/quote] kiitos kohteliaisuudesta! On muutenkin todella huonoitsetunto niin tää nosti ylös ja huimasti :D
[/quote]
kannattaakin tulla huonoitsetuntoisena kysymään ulkonäköön liittyviä juttuja av:lta..?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:12"]kyllähän jotkut tykkää paskaakin syödä eli on ihan mahdollista. [/quote] kiitos kohteliaisuudesta! On muutenkin todella huonoitsetunto niin tää nosti ylös ja huimasti :D
[/quote] ei ollut tarkoitus verrata paskaan vaan sanoa kärjistetysti, että ihmiset pitävät hyvin erilaisista asioista vaikka media puskeekin vain tiettyä kuvaa.
Olen myös joutunut pettymään muihin ihmisiin lapsesta asti, tarha/ koulukiusaus/ työpaikkakiusaus. Olen ollut aina ujo ja hiljainen. Omat vanhempanikin aina haukkuneet, samoin entiset ja aina haukkuminen on liittynyt ulkonäköön.
Kaikesta päätellen hän todella rakastaa sinua.
Toivottavasti rakastatte myös yhdessä toisianne, niin että tunne on tasa-arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:18"]Kaikesta päätellen hän todella rakastaa sinua.
Toivottavasti rakastatte myös yhdessä toisianne, niin että tunne on tasa-arvoinen.
[/quote] rakastan miestäni todella paljon, hän on elämäni.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:18"]
Olen myös joutunut pettymään muihin ihmisiin lapsesta asti, tarha/ koulukiusaus/ työpaikkakiusaus. Olen ollut aina ujo ja hiljainen. Omat vanhempanikin aina haukkuneet, samoin entiset ja aina haukkuminen on liittynyt ulkonäköön.
[/quote]Vain mäntit tekevät tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:12"]kyllähän jotkut tykkää paskaakin syödä eli on ihan mahdollista.
[/quote]
Hyvä vertaus!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:19"]Provo?
[/quote] no ei! Miks aina huudellaan provoa kun jotain kysyy :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:13"]Tottakai. Ei se nyt mistään ulkonäöstä useimmille aikuisille ihmisille kiinni ole. Ja jokainen on välillä hankala, ei sellaista olekaan joka esim. yhdessä asuessa aina olisi hyvällä tuulella eikä koskaan jollain tapaa ärsyttävä.
[/quote] tää on kyllä niin totta, kelle sitä kiukuttelis välillä jos ei omalle miehelleen :)
Jätit mainitsematta ne asiat, mitkä tekevät sinusta rakastettavan. Moni järkevä mies rakastaa fiksua ja mukavaa naista tuollaisista pikkujutuista huolimatta. Eivät kaikki ole pinnallisia paskiaisia, vaikka tämänkin keskustelun viestit voivat sellaisen kuvan antaa.
Älä anna tuollaisen ajatuksen myrkyttää suhdettanne. Noin ajatteleva alkaa helposti tulkitsemaan viattomia asioita merkkeinä siitä että puoliso ei pidä minusta oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:13"]Tottakai. Ei se nyt mistään ulkonäöstä useimmille aikuisille ihmisille kiinni ole. Ja jokainen on välillä hankala, ei sellaista olekaan joka esim. yhdessä asuessa aina olisi hyvällä tuulella eikä koskaan jollain tapaa ärsyttävä.
[/quote]
Naiset ovat useimmiten hankalia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:31"]Jätit mainitsematta ne asiat, mitkä tekevät sinusta rakastettavan. Moni järkevä mies rakastaa fiksua ja mukavaa naista tuollaisista pikkujutuista huolimatta. Eivät kaikki ole pinnallisia paskiaisia, vaikka tämänkin keskustelun viestit voivat sellaisen kuvan antaa.
Älä anna tuollaisen ajatuksen myrkyttää suhdettanne. Noin ajatteleva alkaa helposti tulkitsemaan viattomia asioita merkkeinä siitä että puoliso ei pidä minusta oikeasti.
[/quote] Siinäpä se kun en löydä itsestäni mitään hyvää, olen aina vaan kuullut miten huono olen, miten ruma ja lihava. Nykyinen mieheni ei toki ole minua koskaan haukkunut, kehuu sitäkin enemmän, vaikea vaan uskoa kun on aina vaan saanut kuulla miten huono on.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:36"]Siinäpä se kun en löydä itsestäni mitään hyvää, olen aina vaan kuullut miten huono olen, miten ruma ja lihava.[/quote]
Oletko yrittänyt? Kirjoita vaikka niitä asioita, joita miehesi eniten rakastaa sinussa. Jos et halua tänne laittaa, laita paperille.
17
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:36"]Siinäpä se kun en löydä itsestäni mitään hyvää, olen aina vaan kuullut miten huono olen, miten ruma ja lihava.[/quote]
Oletko yrittänyt? Kirjoita vaikka niitä asioita, joita miehesi eniten rakastaa sinussa. Jos et halua tänne laittaa, laita paperille.
17
[/quote] hän kuulema rakastaa minua juuri tämmöisenä kuin olen. Pidän kodin puhtaana, pidän miestäni hyvänä ja hän minua, olen kuulema hänen elämänsä valo ja ilman minua häntä ei enää olisi ollut aikoihin.
kyllähän jotkut tykkää paskaakin syödä eli on ihan mahdollista.