Postin autot eivät enää tankkaa Teboilin bensaa
Nyt lähti Teboililta iso asiakas kun Posti irtisanoi yhteistyön Teboilin kanssa ja kielsi kuskejaan tankkaamasta autoja Teboilin huoltamoilla. Eli Teboilin taru Suomessa on taas askeleen lähempänä loppua. Moni toivookin, että tämä boikotti ajaisi Teboilit niin pahaan ahdinkoon että yrittäjien on hakeuduttava pakon alla konkurssiin ja lopetettava liiketoiminta.
Mutta sitten onko kenelläkään mitään veikkauksia, että kuka tai mikä taho asettaa seu Teboilin boikottiin ja lähtee mukaan tuohon kartelliin, onko se puolustusvoimat, poliislaitos, AKT vai joku muu taho?
Kommentit (9)
itse kun olin postilla 20 vuotta töissä niin kyllä me nesteellä aina tankattiin.
Voisko armeijakin lopettaa Zeboililla tankkaamisen.
Se on jotenkin niin .. absurdia.
Vierailija kirjoitti:
itse kun olin postilla 20 vuotta töissä niin kyllä me nesteellä aina tankattiin.
Yllätyitkö että samaa Teboilin litkua tulee Nesteen tankeista. Ite suosin ennemmin Absia ja joskus tulee käytyä myös Shelliä ba St1:llä joilla on oma täysin Nesteestä riippumaton bensan tuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyitkö että samaa Teboilin litkua tulee Nesteen tankeista. Ite suosin ennemmin Absia ja joskus tulee käytyä myös Shelliä ba St1:llä joilla on oma täysin Nesteestä riippumaton bensan tuoja.
Jep. Rippumaton polttoaineiden maahantuonti- ja hankintayhtiö North European Oil Trade Oy (NEOT) jonka omistaa SOK, St1 Nordic ja Shell. Yhtiön suurin osakas on SOK joka omistaa yhtiöstä 51%.
Afrikka tuottaa öljyä bensaa etelä Amerikka pitää tankata sieltä tuotua.
Postin autot kulkee dieselillä eikä bensalla
Vierailija kirjoitti:
Voisko armeijakin lopettaa Zeboililla tankkaamisen.
Se on jotenkin niin .. absurdia.
Kohta ei kovasti vaihtoehtoja vai onks suomessa löytynyt omia öljyvarantoja vihreän kullan lisäksi? Vaihtoehdot ovat tasan kaksi: T.Saari ja Teboil (look here is oil...) tai Royal Shell... joka jo muutti pääkonttorinsa pois EU:sta Lontooseen...
Siis kiva nähdä kun emokratian asevallan suomiarmeija ei enää tankkaa ollenkaan vaan ajelee sitten vaan jollain räkäsillä fillareilla... kunnon fillarit ja renkaatkin, vaikka täällä ollut Nokia ja Michelin, on vaihdettu johonkin omituisiin haiseviin paskasiin hirveää ääntä pitäviin vehkeisiin, jotka luultavasti peräisin jostain rikollisesta maailmasta... Lojaalin teknologia ja renkaat on niin upeita että niitä voisi vaikka pussata...
Siis millä polttoaineella suomi-armeijaa kohta pyöritetään? En ymmärrä! Mutta ehkäpä anti kakkonenkin on joku taikuri ja taikoo tänne jotain tosi hienoa...
Posti se on kulkenut fillarilla ties mitä sivuteitä jo vuosia... ja niillä niin vähän sit kait jaettavaa että se onnistuu... ja kiva että pääkonttori taas siinä Postitalossa asemaa ja Sokosta viistosti vastapäätä... eikä jossain marketeissa pelkästään...
Eikös vartiointiliikkeet kuten Avarn, Sucuritas, Verisure ja ISS purknut niiden vartiointi sopimukset Teboilin huoltamoiden kanssa mikä siis käytännössä tarkoittaa sitä että huoltamoita ei enää vartioida, niitä ei turvata, eikä paikalle tule enää vartijaa jos hälytys alkaa soida. Vai oliko tää pelkkä AV-huhu?
Kusti polkee.