Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako aisankannatus?

Vierailija
12.03.2022 |

Olisi mukava keskustella aisuri touhuista. Meillä vaimon kanssa seksi elämä on värikästä ja hyvää. Nykyään minua on alkanut kiinnostaa ja kiihottaa että olisin aisuri. Siveysvyösä olen elännyt jo 1,5 vuotta. Kertokaa kuinka teillä homma lähti liikkelle ja millaista elämä on?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-savosta..

Ai löytyisi bi henkinen kaveri aisuriparille kolmanneksi? Minkä ikäinen olet, ja miten saan yhteyden? Etelä savo on aika laaja alue etsittäväksi.

Kolmikymppinen raamikas sinkku Mikkelin seudulta. Minkäikäsiä te ja mistä?

Täällä myös Mikkelistä pari jota aihe kiinnostaa. N33 ja M37bi

Vierailija
42/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kik: xl36n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-savosta..

Ai löytyisi bi henkinen kaveri aisuriparille kolmanneksi? Minkä ikäinen olet, ja miten saan yhteyden? Etelä savo on aika laaja alue etsittäväksi.

Kolmikymppinen raamikas sinkku Mikkelin seudulta. Minkäikäsiä te ja mistä?

Täällä myös Mikkelistä pari jota aihe kiinnostaa. N33 ja M37bi

Kuulostaa tutulle. Teillä taisi olla ilmoitus joskus netissä. Mitä kautta voi viestitellä? M30bi

Vierailija
44/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän Kik?

Vierailija
45/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään aisuri paria tänään tahkolla?

Vierailija
46/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni fantasia tämä ollut jo vuosia, joskus lähden vähän leikkimään ajatuksella. Hänen toiveena olisi löytää joku luotettava mies, joka olisi mun kanssa fwb-suhteessa. Itse en valitettavasti ole kauhean seksuaalinen ihminen ja koen, että yksi mies riittää täysin itselleni, siksi mitään ei olla vielä toteutettukaan. Kuitenkin rakastan miestäni ja haluaisin joskus hänelle tämän fantasiansa toteuttaa, mutta suoraan sanoen en edes tiedä miten sen tekisin. Meilläkin lapsiperhe-elämää, jatkuvasti ollaan töissä ja käyn kavereiden kanssa ulkona ehkä kerran puolessa vuodessa. Joten miten ihmeessä tähän saisi vielä väliin ängettyä jonkin seksisuhteenkin 😅

Vierailija
47/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne49 kirjoitti:

Aikaa meni sopivan tyypin löytämiseen, sen pitää olla miehenkin mielestä hyvä tyyppi eikä yhtään ärsyttävä. Eli suoraan hommiin näkemättä ensin ei voi ryhtyä vaan jollain asteella tutustua paremmin. Meillä käy noin kerran kuussa ihana paksukullinen nuorimies, kun sen saa seisomaan niin minä hoidan kaiken homman miten työnnetään ja mihin. Mieheni vain katselee, ei koske minuun sen aikana.

Meillä sama kokemus ja toimii

Vierailija
48/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni fantasia tämä ollut jo vuosia, joskus lähden vähän leikkimään ajatuksella. Hänen toiveena olisi löytää joku luotettava mies, joka olisi mun kanssa fwb-suhteessa. Itse en valitettavasti ole kauhean seksuaalinen ihminen ja koen, että yksi mies riittää täysin itselleni, siksi mitään ei olla vielä toteutettukaan. Kuitenkin rakastan miestäni ja haluaisin joskus hänelle tämän fantasiansa toteuttaa, mutta suoraan sanoen en edes tiedä miten sen tekisin. Meilläkin lapsiperhe-elämää, jatkuvasti ollaan töissä ja käyn kavereiden kanssa ulkona ehkä kerran puolessa vuodessa. Joten miten ihmeessä tähän saisi vielä väliin ängettyä jonkin seksisuhteenkin 😅

Minkä ikäisiä olette? Onko miehesi bi? Kiinostais molemmat ottaa 😋 itse olen m 32 ja bi 🙃

Vierailija
49/81 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin fantasioidaan vieraasta. Vaimo ei lämpene niinkään toteuttamisen asteelle, mutta esileikissä kun kuiskuttelee korvaan, että ihana olisi katsella nuorta miestä naimassa häntä, niin alakerta kostuu uskomattoman paljon.

Vierailija
50/81 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä upea katsoa kun nuori uros pumppaisi spermat syvälle vaimoni 55v karvaiseen koloon. Siinä saisi nuoruuden innolla poikanen painaa minkä jaksaa ja niin monesti kun haluaa. Tätä kun saisi katsoa. Vaimo ei innostu vaan ajattelee ettei kelpaa nuorille.

Vierailija
51/81 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais kyllä tosi paljon nähdä ku vaimo nais jonkun toisen miehen kanssa! Ja myös toisen miehen kanssa ottaa vaimoa kaksin.

Harmi että vaimoa tää kuvio ei kiinnosta niinku yhtään :/

Vierailija
52/81 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vatsassa tuntuu perhosia kun ajattelee, että itseäni kyvykkäämpi ja paremmin varustettu mies tyydyttäisi tyttöystäväni samalla kun itse tyydytän itseäni kotona ja mietin mitä he yhdessä tekevät.

Vierailija
53/81 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aisuriryhmiä olemassa?

Vierailija
54/81 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Onko miehesi bi? Kiinostais molemmat ottaa 😋 itse olen m 32 ja bi 🙃

015 alueella olisi N35 ja bi M40

Vierailija
55/81 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen. Itsellä olisi haaveena että jos olisin sidottuna ja lukittuna niin mies joka naisi vaimoani,uittaisi kulliaan suussani välillä. Lopuksi joutuisin nuolemaan spermaisen pillun😋

Niin kirjoitat kuin omista näppäimistöstäni olisi teksti lähtenyt. Täsmälleen sama haave itsellä.

Vierailija
56/81 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tai tyttöystävä voisi tuoda kotiin käytetyt kortsut ja sitten valuttaa niiden sisällön aisurinsa suuhun. Tämmöinen fantasia itsellä.

Kaikista kiihottavin fantasia olisi olla aisuri jossain gangbang illassa ja siellä joutuisi todistamaan muiden naimista ja nautintoa ja vielä nuolemaan muiden miesten spermoja niin lattioilta, kortsuista, kulleista suoraan ja naisten vartaloilta ja suusta..siveysvyössä tietty.

Vierailija
57/81 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisuli, se avain kulkee jatkossa mun mukana. Ensin sä peset mun auton jonka jälkeen päivystät koska saat käydä putsaamassa vaimon piirakan. Saat lämmitellä saunaa, käydä kaupassa ja tehdä meidän viikonlopuista mahtavia. 

jos kaikki menee hyvin saat panna muovilammasta minun ja vaimosi kannustaessa. Mutta jos autosta löytyy yksikin huonosti pesty kohta jää avain saamatta.

Vierailija
58/81 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tai tyttöystävä voisi tuoda kotiin käytetyt kortsut ja sitten valuttaa niiden sisällön aisurinsa suuhun. Tämmöinen fantasia itsellä.

Kaikista kiihottavin fantasia olisi olla aisuri jossain gangbang illassa ja siellä joutuisi todistamaan muiden naimista ja nautintoa ja vielä nuolemaan muiden miesten spermoja niin lattioilta, kortsuista, kulleista suoraan ja naisten vartaloilta ja suusta..siveysvyössä tietty.

Ihan noin rajuun menoon en itse mene edes fantasioissani, mutta sellainen skenaario missä 1 tai 2 erittäin hyvin varusteltua (mustaa) miestä panee tyttöystävääni ja minä hyväilen tyttöni rintoja, imen nännejä, suutelen häntä, panemisen välissä nuolen pillua ja runkkaan samalla itseäni kiinnostaisi kovasti.

Vierailija
59/81 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on ollut yksi ryhmä, jossa pariskunnat kokeilivat kaikenlaista jännittävää ja yhdessä sovittua. Oltiin siinä vaimon kanssa hetken aikaa mukana. Turvasääntönä oli muun muassa, että penetraatiota ei sallittu mihinkään ihmisruumiin aukkoon. Se takasi naisille turvallisen olon. Kun ryhmästä tuli liian suosittu ja "kuuluisa", se lakkautti itsensä. On pitkään syyhyttänyt sormia kertoa siitä yksityiskohtaisemmin. Ryhmän vetäjällä oli aikaisempaa kokemusta ja mielikuvitusta. Mutta yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, jättää kirjittamatta "novelli", vaikka tästä onkin jo aikaa kulunut.

Vierailija
60/81 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on ollut yksi ryhmä, jossa pariskunnat kokeilivat kaikenlaista jännittävää ja yhdessä sovittua. Oltiin siinä vaimon kanssa hetken aikaa mukana. Turvasääntönä oli muun muassa, että penetraatiota ei sallittu mihinkään ihmisruumiin aukkoon. Se takasi naisille turvallisen olon. Kun ryhmästä tuli liian suosittu ja "kuuluisa", se lakkautti itsensä. On pitkään syyhyttänyt sormia kertoa siitä yksityiskohtaisemmin. Ryhmän vetäjällä oli aikaisempaa kokemusta ja mielikuvitusta. Mutta yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, jättää kirjittamatta "novelli", vaikka tästä onkin jo aikaa kulunut.

En oikein ymmärrä, mitä ryhmässä tehtiin, pelattiinko räsypokkaa vai mitä? Eikö aisuritouhuissa panna vaimoa?