Mikä on syy kun luottotiedot ok, maksukykyä, savuton ja häiritsemätön
Ihminen saa asuntoa hakiessa ympäripyöreitä vastauksia?
En etsi elämäänsekaantujaa, parisuhdetta enkä elättäjää.
Ihan vaan kotia. Luotettavalta vuokraajalta jolla käytöstavat kunnossa ja järki päässä.
Onko näkijää paikalla?
Kommentit (26)
Mistä se sun maksukyky tulee? Itse vuokraan vain työssäkäyvälle joka maksaa itse vuokransa, en ota niitä varma vuokranmaksu kelasta.
Oletko suomalainen, suomalainen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Minä vuokrasin asuntoni ulkopaikkakuntalaisille opiskelijalle.
Opiskelupaikka oli jo tiedossa mutta asunto puuttui.
Oli myös henkilö joka halusi vain lähemmäs työpaikkaansa. Vakkari tulot yms mutta päädyin tähän opiskelijaan koska tarvitsisi sitä asuntoa enemmän.
Jokainen vuokranantaja toimii omien periaatteiden mukaan.
Sama täällä.
Vuokrasin omistamani asunnon ja valitsin hakijoista nuoren yh-äidin koska aikoinaan kun itse olin samassa asemassa sain niin törkeitä tarjouksia että itku oli päästä. Onneksi sitten eräs nainen vuokrasi minulle ja sanoi hyvin ymmärtävänsä miten vaikeaa nuorelle naiselle ja vielä lapsen kanssa on saada asiallisia vastauksia.
Sain hyvän vuokralaisen joka asunut asunnossa nyt neljä vuotta. Maksut aina ajallaan, siisti ja kunnollinen. Todellakin valitsen jatkossakin sen hakijan joka asunnon eniten ansaitsee.
Realian kautta mitä ollaan vuokrattu, niin aina löytynyt tosi hyvä asunto ja palvelut.
Se on vikana ettet ole iraki la inen p artal aps
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sun maksukyky tulee? Itse vuokraan vain työssäkäyvälle joka maksaa itse vuokransa, en ota niitä varma vuokranmaksu kelasta.
Oletko suomalainen, suomalainen nimi?
Entä eläkeläiselle?
Taloon, jossa valtaosa asukkaista omistaa oman asuntonsa.