Mies vonkaa viikonloppuaamuisin aina seksiä ja sitten kiukuttelee, jos en suostu
Olen 38 ja halut ovat luonnollisesti 2 lapsen jälkeen vähentyneet.
Miehen mielestä pitäisi joka lauantai kuitenkin olla n*ssimassa. En vain jaksa, on ihan tarpeeksi stressiä muutenkin.
Onko muilla samaa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yli 30-vuotiaan kuulu enää harrastaa seksiä
Ei, eikä alle 25- vuotiaiden.
Olin juuri tuon välin parittelematta.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimoni on ilmeisesti samaa mieltä kanssasi, hän 26, minä 33 ja seksiä viimeksi viime vuonna syksyllä.
Ymmärrän miestäsi täysin. On hirveää elää puutteessa. Se tuntuu samalta kuin olisi nälkäinen, ja kumppanilla olisi herkkuja kaapissa lasiovien takana, näkyvillä mutta saavuttamattomissa, eikä tämä toinen antaisi avainta siihen kaappiin.
Elin tuollaisessa liitossa pitkään. Sitten erottiin ja nyt minulla on naisystävä, joka on lähes kyltymätön. Kyllä kelpaa.
Ei ne halut mitenkään luonnollisesti laske. Mulla ainakin on lasten jälkeen tullu vaan lisää. Onhan se aika ikävää suhteessa jos ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avovaimoni on ilmeisesti samaa mieltä kanssasi, hän 26, minä 33 ja seksiä viimeksi viime vuonna syksyllä.
Olet siis lypsääntynyt lettuun yli 3-kymppisenä.
Onneton suhde. Ei toimi. Miesparka.
Meillä on seksiä 2-4 kertaa viikossa.
Eksä oli liian haluton ja aika huono mekaaninen rakastaja muutenkin.
Kyllä seksin puute on pätevä syy eroon. Naurettavinta on vaatia uskollisuutta samalla kun pihtaa. Kaikkien pitäis erota jos kumppani kieltää seksielämän.
Olen jo vuosia käyttänyt tunteja päivässä runkkaamiseen kun ei ole miestä.
N30
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miestäsi täysin. On hirveää elää puutteessa. Se tuntuu samalta kuin olisi nälkäinen, ja kumppanilla olisi herkkuja kaapissa lasiovien takana, näkyvillä mutta saavuttamattomissa, eikä tämä toinen antaisi avainta siihen kaappiin.
Elin tuollaisessa liitossa pitkään. Sitten erottiin ja nyt minulla on naisystävä, joka on lähes kyltymätön. Kyllä kelpaa.
Olit naisellesi vastenmielinen, sen takia seksiä ei tippunut. Nykyinen nainen on illuusiota jota kotona tumputat sormet verillä.
Ihan normaalia että stressi ja väsymys vie halut, turha siitä on ketään syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne halut mitenkään luonnollisesti laske. Mulla ainakin on lasten jälkeen tullu vaan lisää. Onhan se aika ikävää suhteessa jos ei saa.
Ikävää lasten kannalta myös. Oliko ne pakko hankkia?
Oletko antanut miehellesi luvan käydä vieraissa vai vaaditko että miehesi alkaa elää seksittömästi kun sinäkin haluat?
Kiltti mies 40v kirjoitti:
Kyllä naisen sinä pitää suostua seksiin kun mies sitä tahtoo tai sitten miehen pitää pakottaa nainen rakastelemaan.
Miksi nämä k ilttimiehet vielä ihmettelee, miksi naiset eivät niille lämpene,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit naisellesi vastenmielinen, sen takia seksiä ei tippunut. Nykyinen nainen on illuusiota jota kotona tumputat sormet verillä.
Varmaan olinkin vastenmielinen. En yhtään ihmettele, jos ei nyrpeää naamaa kantava mies paljon kiinnosta. Mutta mistähän se nyrpeä naama mahtoi johtua...
Tämä nykyinen nainen on kyllä ihan toista maata. Esim työpäivän aikana ajattelen ihan eri lämmöllä tätä nykyistä, jolta on aamulla ennen töihinlähtöä saanut s*u*i*h*i*n*oton, verrattuna aikoinaan eksään, jolta oli saanut edellisen kerran joskus pari viikkoa sitten peiton alla saunan jälkeen.
Ei seksiä tarvitse harrastaa jonakin kellonlyömänä tiettynä päivänä vaan silloin kun molempia huvittaa. Minä en ainakaan jaksaisi tuollaista, että viikonloppuaamuna pitää. Haluan nukkua työviikon jälkeen. Lisääntyisiköhän sun halut kun ei olisi painostamista tiettynä viikonpäivänä vaan seksiä olisi silloin kun sitä haluaa?
Mun mielestä tämä AP:n tilanne on vaarallisen lähellä raiskausta. Tilaisin itse jo pippurisumutten yöpöydän laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo
Me kyllä just viikonloppuna rakastellaankIn aina
Kyllä suosittelen
No huh.
Minä suostun että miehen murjotus loppuu. Mutta viime aikoina hän on sanonut niin ilkeitä asioita että en enää pääse tunnelmaan. Hän sanoi että lopetetaan sitten kokonaan ja hän menee muualle sekstailemaan jos kotona pitää odottaa liian kauan.
Ilkeä narsistihan toivookin lupaa mennä muualle panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Mulla on kolme lasta, mutta ei ole halut vähentyneet yhtään mihinkään. Valitettavasti ei ole ollut vuosikausiin miestäkään, kun he viihtyvät liian hyvin noissa seksittömissä liitoissaan.
N40
Sulla on haluja koska sulla ei ole mahdollisuutta seksiin. Se on sinulle saavuttamaton tarve.
Miehen ollessa saatavilla sä et tekis sen kanssa mitään vaan se kerjäis ja vonkais kunnes se tyytyisi seksittömään liittoon kanssasi, tai etsis paremman.
Sen jälkeen kun sä oot taas ilman miestä, sä ihmettelet kun sulla olis haluja.
Sillä on haluja, kun ei tarvii siivota, passata, multitaskata ja viihdyttää mieslasta muiden lasten lisäksi.
Kukas siellä nyt siivoaa?
Ai mikä pervo irstailija, oikea sovinisti alistaja. Että kehtaakin, se on omien sairaiden halujensa riivaama.
Jätä se sika
Näivetät suhteen hiljalleen tuolla asenteella. Kehotan yrittämään vaikka ei aina jaksa jos haluat pitää suhteen hengissä. Joskus pitää vaan ryhtyä toimeen huomatakseen että kivaahan se olikin ja tuo aina toista myös henkisesti lähemmäs. Omaan asenteeseen voit vaikuttaa.
On ihan sama mitä ihmiset tästä on mieltä, mutta avioliittoon kuuluu seksi ja täyttää puolison tarpeet. Jos ei väliaikaisesti pysty voi keskustella ja kertoa tilateen olevan väliaikainen. Rakastava puoliso tulee vastaan.