Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vonkaa viikonloppuaamuisin aina seksiä ja sitten kiukuttelee, jos en suostu

Vierailija
12.03.2022 |

Olen 38 ja halut ovat luonnollisesti 2 lapsen jälkeen vähentyneet.
Miehen mielestä pitäisi joka lauantai kuitenkin olla n*ssimassa. En vain jaksa, on ihan tarpeeksi stressiä muutenkin.
Onko muilla samaa?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo

Me kyllä just viikonloppuna rakastellaankIn aina

Kyllä suosittelen

No huh.

Minä suostun että miehen murjotus loppuu. Mutta viime aikoina hän on sanonut niin ilkeitä asioita että en enää pääse tunnelmaan. Hän sanoi että lopetetaan sitten kokonaan ja hän menee muualle sekstailemaan jos kotona pitää odottaa liian kauan.

Lapsellinen mies. Uhkailee. Miksei käytä kättä tai tekovaginaa välillä.

Vierailija
22/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin 90% yllä kodin hyvää, iloista ja seksintäyteistä elämää. Nyt loppui mun rakkaus ja voimat.

Kaikkeni yritin ja nyt päätökset ovat täysin mieheni käsissä 😊

Tuntuu vapauttavalta, koska minulla on edessä vain positiivisia asioita,eikä aika mene toisen miellyttämiseen.

kai pakkasit laukkusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, että miehesi on joku hyvännäköinen, hoikka ja seksikäs mies, johon olet ollut jossain vaiheessa ihastunut.

Vierailija
24/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo

Kyllä suosittelen

No huh.

Minä suostun että miehen murjotus loppuu. Mutta viime aikoina hän on sanonut niin ilkeitä asioita että en enää pääse tunnelmaan. Hän sanoi että lopetetaan sitten kokonaan ja hän menee muualle sekstailemaan jos kotona pitää odottaa liian kauan.

Lapsellinen mies. Uhkailee. Miksei käytä kättä tai tekovaginaa välillä.

Eiköhän tuo normaali mies runkkaa päivittäin ja viikonloppuisin kuvittelee että sillä olis mahdikset oikeaan seksiin.

Toki, kahdesti kuussa (menkat osuu kuitenkin lauantaista lauantaihin) on liikaa normaalille naiselle.

Vierailija
25/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama: pitäisi olla monta kertaa viikossa sekstaaamassa tai mies murjottaa/vihoittelee.

Eikä ymmärrä sitä, että hänen vihamielisellä käytöksellä lähtee minun viimeisetkin ajatukseni seksistä.

No, vielä muutama vuosi ja sitten lapset ovat sen ikäisiä, että voidaan erota.

Vierailija
26/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Mulla on kolme lasta, mutta ei ole halut vähentyneet yhtään mihinkään. Valitettavasti ei ole ollut vuosikausiin miestäkään, kun he viihtyvät liian hyvin noissa seksittömissä liitoissaan.

N40

Rakas lapsi tämä oli trolli

N63

Vierailija
27/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa mieheen jonka kanssa kiinnostaa sänkypuuhat.      Selvästi olet kyllästynyt nykyiseen.

Vierailija
28/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin luonnollisesti? 

Vierailija
29/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis olet enää miehesi kanssa kun sait mitä halusit eli lapset ja nyt haluaisit unohtaa miehen kokonaan?

Vierailija
30/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama: pitäisi olla monta kertaa viikossa sekstaaamassa tai mies murjottaa/vihoittelee.

Eikä ymmärrä sitä, että hänen vihamielisellä käytöksellä lähtee minun viimeisetkin ajatukseni seksistä.

No, vielä muutama vuosi ja sitten lapset ovat sen ikäisiä, että voidaan erota.

Juuri niin.

Meillä ei ole tänä vuonna vielä ollut seksiä kun se miehen vonkaaminen vie kaiken tunnelman. Hän ei tee mitään romanttista vaan pitäisi sitten lauantaina harrastaa seksiä. Mutta on se parisuhde paljon muutakin.

Vierailija
31/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän suhteella ja sinulla on miehelle annettavaa kun sinä et enää seksiin haluaisi suostua?

Vierailija
32/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä kyllä kolmen lapsen jälkeen tahdon seksiä edelleen ja tykkään miehen aloitteista. Tosin oon kyllä 10 v nuorempi.

Vierailija
33/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista, teidän molempien kannalta. 

Muistutan kuitenkin, että toimiva seksielämä on yksi parisuhteen kulmakivistä. Voisitteko mennä johonkin parisuhdekurssille ennen kuin mies lähtee?

Vierailija
34/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo

Kyllä suosittelen

No huh.

Oisko parempi lopettaa koko suhde? Aika kuvottava tilanne teillä.

Mies on naisen kanssa seksin takia. Ihan sama mistä sen saa.

Vierailija
35/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä kyllä kolmen lapsen jälkeen tahdon seksiä edelleen ja tykkään miehen aloitteista. Tosin oon kyllä 10 v nuorempi.

Samoin minä, vaikka olen 10 vuotta vanhempi. En tosin yhtä usein, kun sinun ikäisenä, naisen seksuaalinen aktiivisuuhan on suurimmillaan nelikymppisenä.

Vierailija
36/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette onnekkaita joita miehet vonkaa. Mun oma mies ei missään nimessä halua seksiä kanssani eikä kukaan muukaan mies pidä minusta.

Vierailija
37/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä, vaikka olen 10 vuotta vanhempi. En tosin yhtä usein, kun sinun ikäisenä, naisen seksuaalinen aktiivisuuhan on suurimmillaan nelikymppisenä.

Sitten odotan innolla keski-ikää. :)

Sama

Vierailija
38/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sen luokan kriisi johtuen miehen hölmöilyistä että seksihalut on täysin nollissa. Enkä tiedä selvitäänkö tästä enää lainkaan. Miehen mielestä seksiä pitäisi silti olla koska sillä tämäkin soppa muka ratkeaa.

Vierailija
39/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Mulla on kolme lasta, mutta ei ole halut vähentyneet yhtään mihinkään. Valitettavasti ei ole ollut vuosikausiin miestäkään, kun he viihtyvät liian hyvin noissa seksittömissä liitoissaan.

N40

Sulla on haluja koska sulla ei ole mahdollisuutta seksiin. Se on sinulle saavuttamaton tarve.

Miehen ollessa saatavilla sä et tekis sen kanssa mitään vaan se kerjäis ja vonkais kunnes se tyytyisi seksittömään liittoon kanssasi, tai etsis paremman.

Sen jälkeen kun sä oot taas ilman miestä, sä ihmettelet kun sulla olis haluja.

Sillä on haluja, kun ei tarvii siivota, passata, multitaskata ja viihdyttää mieslasta muiden lasten lisäksi.

Vierailija
40/64 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei yli 30-vuotiaan kuulu enää harrastaa seksiä

Ei, eikä alle 25- vuotiaiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme