Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies laihtumaan?

Vierailija
14.08.2015 |

Otsikossa tuo ongelma tulikin. Ukko on lihonut viimeisen vuoden aikana kutakuinkin 25 kiloa ja se näkyy. On raskausarpia ja kaljamahaa. Haluaa mukamas laihtua, kun on epämukava olla ja muutenkin terveys kärsii. Mutta ei silti tee mitään asian eteen. Laihdutan itsekin vielä raskauskilojani pois ja itse syönkin nyt ihan terveellisesti. Koitan kannustaa, uhkailla, lahjoa, ei tunnu mikään tepsivän. Hänelle on ostettu lahjakortti personal trainerillekkin!

JA toisekseen, hän aina muisti minulle aikoinani sanoa, että ex-puoliso lihoi suhteen aikana, kun "se mies kerran oli jo löytynyt", ja tämä oli miehen mielestä todella törkeää ja surullista. Noh, eipä näytä olevan enää...

Herran ongelmana lienee tajuton mässäily monta kertaa viikossa (litratolkulla jäätelöä tms) ja runsas kaljanjuonti. Harvoin hän humalassa on,  mutta tissutteleekin pitkin päivää. Välillä kovasti lupaa että nyt en juo enää x kuukauteen, mutta niin varmaan... Kotitöitä ei oo kiva  tehdä ilman olutta ja koneellakin olis kiva istua pitkälle iltaan kaljaa kitaten. Ja syö normaalia ruokaa sitten ehkä kerran päivässä kokonaisen kattilallisen, kun suuttuu jos muistuttelen jatkuvasti.

Ja älkää sanoko että itsepä olin tyhmä kun tuollaisen miehen valitsin, ei hän vielä 2 vuotta sitten tuollainen ollut, vaan hoikka, hyväntuulinen ja komea!

Antakaas jotain keinoja tähän

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itse personaltreenaajalle, sellaiselle komealle miehelle. Ja olkaa innoissanne aina kun olette menossa treenaamaan, keikiskelkää peilin edessä ja harjoittelette hymyä ja silmien räpsytystä. Jos ei mies innostu kilpailemaan niin sitten kannattaa jättää se mies kun ei tuon vertaa arvosta puolisoa. Ja kun mies on saanut vähääkään hillittyä mässäämistä ja alkanut liikkumaan, huomioikaa heti se että hän on laihtunut ja mitä enemmän laihtuu sitä enemmän huomioitte häntä.

Vierailija
22/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:56"]Valehtele sille että saa enemmän naisten huomiota jos laihtuu. Miehiltä puuttuu motiivi pysyä kunnossa imo. Naisen solakkaa kroppaa ihailevat ja kehuvat kaikki - niin toiset naiset kuin miehetkin. Siinä jo pelkästään on melkoinen ulkoinen motiivi. Mies ei kiinnosta ketään.
[/quote]

Tämä on totta! Mies ei saa mitään hyötyä treenaamisesta ja oikein syömisestä.
[/quote]
Meillä ainakin ylipainoa on sen verran paljon, että mies todellakin hyötyisi terveydellisesti, jos laihtuisi. Mutta ei. Kivempaa on valittaa vaivojaan ja väsymystään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:20"]

Lupaat villiä seksiä joka todistetusti laihdutetun 3 kg jälkeen. Muutoin luonnollisesti pihtaat.

[/quote]

Liekkö toimisi, jos näyttäytyisinkin miehelle aina vain vaatteet päällä (pitkä yöpaita, pyyhe päällä suihkusta jne), huomais samalla kuinka kuumaks mä oon muuttunu kun hoikistun? Kun tietty näkis vähissä vaatteissa vaan muutaman viikon välein. Täytyy ehkä harkita =) Ja sit kun olis sitä seksiä niin keskittyisin vaan sen hoitelemiseen (pärjään ite kyllä ilman pitkänkin aikaa, jos saan hoikan miehen joskus takasin). Mut voikohan tässä muodostua ongelmaksi se, että laihduttuaan mies ei osaa käsitellä mua ollenkaan, kun on seksissä saanu kaiken vaan itse viime kuukausien aikana?

-Ap

Vierailija
24/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:24"]

Lupaat villiä seksiä joka todistetusti laihdutetun 3 kg jälkeen. Muutoin luonnollisesti pihtaat.

[/quote] Sinähän sen sanoit. Suihinotto per pudotettu 2 kg olisi kyllä takuuvarma memestys! Joku rangaistus pitäisi vielä takaisinlihomiseen keksiä.

[/quote]Naiset ne vaan mieltävät seksin kauppatavaraksi. Tervettä?

Vierailija
25/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi painostaa laihduttamaan. jos mies painostaisi naista laihduttamaan, häntä pidettäisiin sovinistisikana. Jos ylipainoa on niin paljon että se ärsyttää ja haittaa toista todella paljon, niin sitten kannattaa harkita eroa. Muussa tapauksessa anna miehen elää omaa elämää ja korkeintaan yrität itse kannustaa esim. tekemällä terveellistä ruokaa koko perheelle. 

Vierailija
26/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kotiin ei ainakaan sun toimesta osteta jäätelöä ja kaljaa. Kun mies sanoo ettei aio x kuukauteen juoda kaljaa sano, että aloittaa tästä päivästä, on tämän päivän juomatta ja lihottamatta itseään. Onko työttömänä vai hoitovapaalla kun voi tissutella pitkin päivää? Molemmat on pahasta. Jos tytöttömyyttään tissuttelee, siinä voi alkoholisoitua kuin huomaamatta ja sitä kautta syrjäytyä. Eikä lasta tietenkään hoideta kaljapöhnässä. 

Ihan sivumennen, onko lapsenne ensimmäinen, miehellekin? Monet tutut miehet, myös omani, lihoivat kun esikoinen teki tuloaan. Mieheni laihtui sittemmin ennalleen omasta aloitteestaan lisäämällä fillarointia ja uintia ja jättämällä iltapalan pois. 

[/quote]

Minä olen hoitovapaalla (opiskelen samalla) ja mies työttömänä, kuun lopussa mies jää hoitovapaalle. Ja joo ei hän tissuttelekaan sillon kun on lapsen kanssa kaksin, mutta silloin kun minäkin olen kotona häntä hoitamassa. Ja on esikoinen myös.

Mies sai tutuilta polkupyörän, polki muutaman kerran ja tykkäsi paljon. Mutta kumi puhkesi, eikä ole viitsinyt sitä korjata että siihen jäi nekin reissut. Aikoinaan mies väitti että sitten hän käy lapsen kanssa vaunulenkeillä ja muuta. Toimi ehkä viikon ajan sitten kyllästyi. Ja sitten kyllästyi lapsi ja konttaa vaan vaunuissa. Ostettiin rattaat ja nyt ainakin lapsi viihtyy, miestä vaan ei tahdo millään saada ulos, ja jos saa, niin murjottaa. Menee sitten omakin lenkki pilalle...

Vierailija
27/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tuntuu tutulta. Oma mies painaa jotain 120 kg. Hänen painonsa on noussut tasaista tahtia lapsemme syntymän jälkeen. Itse olen normaalipainoinen, vaikka kotona syömme samaa ruokaa. Juon itsekin olutta ja herkuttelen satunnaisesti vaikka sillä pizzalla. Miehen painoa ovat kasvattaneet jatkuvat välipalat ja erityisesti muhkeat voileivät, joita vedetään iltasella. Olen jankuttanut diabetesriskistä yms. vuosikaudet ja yrittänyt kannustaa karsimaan turhaa mässytystä. No nyt äijällä on kakkostyypin diabetes, korkea verenpaine ja lääkkeitä kassillinen. Surettaa, kun ihminen ei tajua omaa parastaan. Ulkonäköönsä olen ajanoloon tottunut, mutta kun kyse ei enää ole siitä. Kohta varmaan roudaan häntä pyörätuolissa, kun aivoinfarkti iskee kuten kävi isälleen.

Vierailija
28/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:27"]

[/quote] Sinähän sen sanoit. Suihinotto per pudotettu 2 kg olisi kyllä takuuvarma memestys! Joku rangaistus pitäisi vielä takaisinlihomiseen keksiä.

[/quote] Tämä on palkitsemista ja motivaatiota varten. Kyllä ainakin mun miehelle kelpaa tällainen palkkio.

Vierailija
29/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:19"]

Itse ei enää havaitse ylipainoaan. Luulee olevansa hoikka. Ihmettelee, kun painoindeksi on yli normaalin, mutta perustelee sitä sillä, että ne on suunniteltu taviksille jotka ei liiku lainkaan.
[/quote]
Hah joo! Mun miehelle on kanssa aivan turhaa puhua mistään painoindeksistä. Se ei kuulemma kerro mitään ja on ihan omituinen. Sillä miehen mielestä kukaan ei voi painaa niin vähän kuin 86 kiloa! Siinä olis miehen BMI 25, mutta kuulemma ihan älytön eikä mitenkään mahdollinen. Ja tottahan toki mun mies tietää paremmin kuin tuollaisen mittariston laatijat :)

Vierailija
30/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En nyt sanois että kauppatavara, vaan uhkailu/lahjontakeino siinä missä muutkin. Vertaa kallis viskipullo tahi pelaaminen yhdessä. Ja nuokaan asiat ei olis kauppatavaroita, jos homma muuten toimisi. Arvaappa ostelisinko miehelle viskejä tai pelaisin sen lempipeliä jos se olis hoikka? Tasavarmaan pelaisin, mut ei mulla nyt mitään syytä ole, kun en saa mitään takaisin, en edes sitä hyväkroppaista miestä.

-Ap

Vierailija
31/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:34"]

[/quote] Tämä on palkitsemista ja motivaatiota varten. Kyllä ainakin mun miehelle kelpaa tällainen palkkio.

[/quote]Ei kovin paljon terveempää tuollainenkaan. Seksi ei ole terveessä parisuhteessa mitään palkitsemista ja motivaatiota varten vaan se on normaali osa sitä ilman mitään tuollaisia valtapelejä.

Vierailija
32/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:35"]

En nyt sanois että kauppatavara, vaan uhkailu/lahjontakeino siinä missä muutkin. Vertaa kallis viskipullo tahi pelaaminen yhdessä. Ja nuokaan asiat ei olis kauppatavaroita, jos homma muuten toimisi. Arvaappa ostelisinko miehelle viskejä tai pelaisin sen lempipeliä jos se olis hoikka? Tasavarmaan pelaisin, mut ei mulla nyt mitään syytä ole, kun en saa mitään takaisin, en edes sitä hyväkroppaista miestä.

-Ap

[/quote]Seksi on uhkailukeino. Olette te naiset sitten sairaita.

Vierailija
33/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:20"]Lupaat villiä seksiä joka todistetusti laihdutetun 3 kg jälkeen. Muutoin luonnollisesti pihtaat.

[/quote]Hitto. Toimisko tää!

Vierailija
34/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:35"]

-Ap

[/quote]Seksi on uhkailukeino. Olette te naiset sitten sairaita.

[/quote]

No kerro joku parempi keino, mikä ei ole erolla uhkailu? Täällä pyydettiin vinkkejä, jos itse olet mies niin kerro ihmeessä mikä sinuun tepsisi

Vierailija
35/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on se tissuttelu. Se täytyy saada ihan ensimmäisenä pois. Vaikka ei humalassa olisikaan, niin tuollainen jatkuva tissuttelu ei ole hyvä. Ja kun yömyöhään istuu koneella tissutellen, niin eihän sitä seuraavana päivänä jaksa mitään laihduttamisia ajatella. Muutama selväpäivä ja kunnon yöunet, niin voisi jopa se laihduttaminen alkaa kiinnostaakin. Ne herkuttelutkin jää sitten vähemmälle, kun ei koko ajan juo kaljaa ja ei koko ajan käy puolivaloilla. Kun on väsynyt ja energian puute, niin herkkuja tekee enemmän mieli.

Vierailija
36/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:27"]Naiset ne vaan mieltävät seksin kauppatavaraksi. Tervettä?
[/quote]
No eipä sillä seksillä enää muuta virkaa ole siinä vaiheessa, kun miehellä on useita kymmeniä kiloja ylipainoa. Vai meinaatko, että sellainen mies on oikeesti haluttava ja kiihottava.

Vierailija
37/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ainakaan meillä ole mitään hyötyä, että minä pidän itseni kunnossa ja teen terveellistä ruokaa. Käyn salilla 5xviikossa, teen terveellistä hyvää kotiruokaa. Oma painoni on pysynyt samana varmaan 15 vuotta, poislukien kaksi raskautta. Kun minä lähden treenaamaan, jää mies sohvalle ja kaivelee itse ostamansa napostelupussit ja kaljat esiin. Minulta on vähitellen jäänyt alkoholikin pois, ei vaan tee yhtään mieli juoda. Kohta alkaa vaan olemaan sellainen olo, että meillä alkaa olla liian vähän yhteistä, kiinnostuksen kohteet on niin erilaiset. Olisi tosi hauskaa treenata miehen kanssa. Minusta ei tule sohvaperunaa, sen olen jo huomannut. Mies ei tunnu välittävän yhtään siitä, että pidän itseni kunnossa ja näytän ihan kivalle. Koskaan ei sano mitään positiivista ulkonäöstäni. 

Vierailija
38/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:36"]Ei kovin paljon terveempää tuollainenkaan. Seksi ei ole terveessä parisuhteessa mitään palkitsemista ja motivaatiota varten vaan se on normaali osa sitä ilman mitään tuollaisia valtapelejä.
[/quote]
Ei puuskuttavan ihrakasan kanssa terve seksielämä ole mahdollista.

Vierailija
39/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää ne miehenne vhh-ruokavaliolle. Saavat syödä hyvää ja täyttävää ruokaa. Loppuu turhat mässytykset ja leipävuoren syömiset iltaisin. Ja vieläpä laihtuu.

Vierailija
40/49 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi