paljon tuli palkkaa tänään tilille?
Kommentit (179)
Nettona 2380. Oli hyvät bonukset jotka nosti summaa jonkun verran.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:58"]4510 euroa, brutto on 9400. Aika moni voi olla kotihoidontuella verorahoillani [/quote] Pokaalinko haluat :)
[/quote]
Kumarra paskiainen. Joku muu maksaa sinun elatuksesi, nöyryyttä soisi löytyvän.
Vitun alapeukuttajat hankkikaa elämä ja ennen kaikkea kunnon koulutus, niin ei tarvitse alapeukuttaa muiden hyviä tuloja. Vaikka on se niinkin, että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 07:44"]9875e. Olen kirurgi.
[/quote]
Kirurgit ei tule av:lle kehumaan palkasta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:17"]Ei mitään, koska tilipäivä on vasta 24.8. Silloin pitäisi tulla käteen n. 7.200 €.
[/quote]
Korjaan, että bruttona n. 12.800 €. Kysymyksen asettelu on vähän outo, bruttona tilille.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:21"]1200€. Ois tullu 1800€ mutta ulosotto vie osan. :(
[/quote] paljonko olet voutille velkaa? Mulla on 30 000e vaarassa mennä ulosottoon
678€ Sis 1,5kk palkka ja korvaus 31€ lääkärimaksusta..
Oli ns. lopputili.
Että mun panostusta lastenhoitajana arvostetaan näinkin paljon..
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:38"]Eikös valtion loisille tule aina 15. päivä palkka? Itse yksityisessä firmassa ja maksetaan aina 7. päivä.
[/quote] No tämä loinen saa palkan vasta viimeinen päivä.
Toteamus: Paljon tuli rahaa tilille. Se ei muutu kysymykseksi, vaikka kuinka laittaisi kysymysmerkin perään. Kotitehtävänä saat miettiä, miten siitä saisi muotoiltua asiallisen kysymyslauseen. (Vihje: lisää kaksi kirjainta sopivaan kohtaan.)
Palkka tulee vasta 27.pv mutta bruttokansantuotteesta jotain 6900.
87 korjaa että puhelin korjasi bruton bruttokansantuotteeksi :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:47"]
87 korjaa että puhelin korjasi bruton bruttokansantuotteeksi :D
[/quote]
Joskus puhelin on älykkäämpi kuin käyttäjänsä;)
Et ansaitsisikaan senttiäkään enempää. Mitäs et käynyt kouluja vaan menit sieltä missä aitaa ei ole. Tuolla laskelmalla palkkasi on n 2,5 e tunnissa ja kaikki me se uskotaan. Ja koska olet niin tyhmä että luulet että kaikki uskoo tuon, ei kukaan työpanostasi arvostakaan, olet pelkkä kulu yhteiskunnalle.[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:27"]678€ Sis 1,5kk palkka ja korvaus 31€ lääkärimaksusta..
Oli ns. lopputili.
Että mun panostusta lastenhoitajana arvostetaan näinkin paljon..
[/quote]
Et ansaitsisikaan senttiäkään enempää. Mitäs et käynyt kouluja vaan menit sieltä missä aitaa ei ole. Tuolla laskelmalla palkkasi on n 2,5 e tunnissa ja kaikki me se uskotaan. Ja koska olet niin tyhmä että luulet että kaikki uskoo tuon, ei kukaan työpanostasi arvostakaan, olet pelkkä kulu yhteiskunnalle.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:18"]
Tämän päivän tili 4900 €, daytrader
[/quote]
Paljonko tuon hankkimiseen käytit "pääomaa"?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"]
Noin 1300€ kahdelta viikolta.
[/quote]Mä sain tuon hiukan runsaampana kuukaudelta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:54"]
Et ansaitsisikaan senttiäkään enempää. Mitäs et käynyt kouluja vaan menit sieltä missä aitaa ei ole. Tuolla laskelmalla palkkasi on n 2,5 e tunnissa ja kaikki me se uskotaan. Ja koska olet niin tyhmä että luulet että kaikki uskoo tuon, ei kukaan työpanostasi arvostakaan, olet pelkkä kulu yhteiskunnalle.[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:27"]678€ Sis 1,5kk palkka ja korvaus 31€ lääkärimaksusta.. Oli ns. lopputili. Että mun panostusta lastenhoitajana arvostetaan näinkin paljon.. [/quote] Et ansaitsisikaan senttiäkään enempää. Mitäs et käynyt kouluja vaan menit sieltä missä aitaa ei ole. Tuolla laskelmalla palkkasi on n 2,5 e tunnissa ja kaikki me se uskotaan. Ja koska olet niin tyhmä että luulet että kaikki uskoo tuon, ei kukaan työpanostasi arvostakaan, olet pelkkä kulu yhteiskunnalle.
[/quote]
Lastenhoitajaa arvostan suuresti riippumatta hänen palkkatasostaan, yleensä hyväsydämisiä ja humaaneja ihmisiä. Heitä tämä maa juuri tarvitseekin, eikä turhanpäiväisiä suunsoittajia!!
1200€. Ois tullu 1800€ mutta ulosotto vie osan. :(