Onko bile-Dani jonkun mielestä OIKEASTI hyvännäköinen?
Kommentit (51)
Kroppa kompensoi naaman puutteet. Kokonaisuus on ihan ok.
Tosi kirjoitti:
Mielestäni dani muistuttaa ilmehdinnällään ja lipevyydellään uuno turhapuroa.
Joo, se naaman vääntely on jotain niin käsittämätöntä. Tollasella ilmeilyllä näyttäis kuka vaan keharilta, vaikka olis miten komea.
Muna on pieni. Joku seiskan video oli viime vuonna, jossa juoksi alasti jonkun seiska-tyrkkymuijan ja jonkun miesstripparin kanssa. Paha vielä, kun tällä miesstripparilla oli kunnon puolelta toiselle heiluva makkara :P
Vierailija kirjoitti:
Muna on pieni. Joku seiskan video oli viime vuonna, jossa juoksi alasti jonkun seiska-tyrkkymuijan ja jonkun miesstripparin kanssa. Paha vielä, kun tällä miesstripparilla oli kunnon puolelta toiselle heiluva makkara :P
Stripparilla oli puolitangossa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen varustus mahtaa Danilla olla?
Varustuksesta en tiedä, mutta tissit ovat ainakin siistit, eivät mitkään tyyppiä paidannappi.
Erik
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen pallinaama. Voisi olla ihan hauskankin näköinen, jos noi jutut ei olis noin yliampuvia. Vuodessa 180 naista, just joo. Ihmeellistä teinimäistä uhoa. Kuka enää nykyään kehuskelee joillain seksijutuillaan? Lapsellinen.
Kyllähän sellaisia naisia on maa pullollaan, jotka antaa tuollaiselle pikkujulkimolle heti kun näkee sellaisen telkkarissa. Että varmaan niitä kaatoja kyllä on.
Ja on tosi lyhyt pullistelija.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää aika lyhyeltä eli ei kiinnostaisi.
No hän on. Itse olen 170cm ja juhlissa tyyppi näytti mun vierellä puutarhatontulta. :D Ei kyllä ole yhtään mun tyyppiä, raskaat jutut rumentaa, vaikka muuten onkin ihan perus jätkän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää aika lyhyeltä eli ei kiinnostaisi.
No hän on. Itse olen 170cm ja juhlissa tyyppi näytti mun vierellä puutarhatontulta. :D Ei kyllä ole yhtään mun tyyppiä, raskaat jutut rumentaa, vaikka muuten onkin ihan perus jätkän näköinen.
Ja joo, minulla oli siis korkokengät, joissa oli massiivinen 5cm korko.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 07:36"]Millainen varustus mahtaa Danilla olla?
Kyseessä Valkoinen ruma suomalainen mies. Päättele siitä
Ei muuten ole kokonaan suomalainen vaan puoliksi puolalainen.
Vierailija kirjoitti:
Et näemmä tiedä miehen vehkeistä mitään. Lepotilassa pieni voi olla paljon isompi kuin se joka on lepotilassa iso.
Mun mielestä se on oudon näköinen heppu. Naama on jotenkin lapsenpyöreä eikä yhtään miehekäs.