Onko täällä avohoitopotilaiden kokoontumusajot?
Kommentit (25)
Pakko-oireinen ainakin liikenteessä. Ei pysty lopettamaan spämmäystä. Lääkitys ei todellakaan ole kohdillaan.
Avopotilaat ovat meitä paremmassa kunnossa ;)
Mut komennettiin tänne Facebookista.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:52"]Pakko-oireinen ainakin liikenteessä. Ei pysty lopettamaan spämmäystä. Lääkitys ei todellakaan ole kohdillaan.
[/quote]
Pahat pelkotilat päällä ja raukka purkaa sitä tänne. No täytyyhän tätäkin suvaita.
Illalla kannattaa käyttää aikaansa johonkin hyödyllisempään kuin täällä roikkumiseen. Katso vaikka telkkarista realityshöyohjelmaa. Sekin on paljon hyödyllisempää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:55"]Illalla kannattaa käyttää aikaansa johonkin hyödyllisempään kuin täällä roikkumiseen. Katso vaikka telkkarista realityshöyohjelmaa. Sekin on paljon hyödyllisempää.
[/quote]
David Hasselhoffia vaan tulee. Ei kiinnosta.
Masennus - check
Ahdistus - check
Dissosiaatiohäiriö - check
Persoonallisuushäiriö - check
Mutta kaikki myönnän ja hoitoa haen. Mitäs ap piilottelee?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:52"]Pakko-oireinen ainakin liikenteessä. Ei pysty lopettamaan spämmäystä. Lääkitys ei todellakaan ole kohdillaan.
[/quote]
Kuka, minäkö??
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:56"]Masennus - check
Ahdistus - check
Dissosiaatiohäiriö - check
Persoonallisuushäiriö - check
Mutta kaikki myönnän ja hoitoa haen. Mitäs ap piilottelee?
[/quote]
En ole mitään diagnoosia onnistunut saamaan :D. Katselin vaan etusivua ja näytti siltä kuin jollain roiskuisi räkä näppikselle. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan :).
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:49"]
Eikö lääkitys ole kohillaan?
[/quote]
ON 24/7/52
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:49"]
[/quote]
Ei ole. Kun ei saa aikaa psykiatrille, ei terapeutti voi muuttaa sitä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:52"]
On.
Tervetuloa mukaan
[/quote]
eiku SAIRAStuloa!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:49"]
[/quote]
Ei ole. Kun ei saa aikaa psykiatrille, ei terapeutti voi muuttaa sitä.
[/quote]
No jos sitten syssymmällä onnistuis.
Mulla oli pershärö, joka on nykyisin kehoperäinen pershärö siis sinetöidysti kestohullu. Oon aika estoinen IRL. Aiemmin masista.
Ei koskaan saatu hoitoa. Paitsi täällä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:04"]Mulla oli pershärö, joka on nykyisin kehoperäinen pershärö siis sinetöidysti kestohullu. Oon aika estoinen IRL. Aiemmin masista.
Ei koskaan saatu hoitoa. Paitsi täällä.
[/quote]
Ai täältä hoitoa? Ok
Masentuneet itsekeskeiset on läpässäkin vain surkeita.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:08"]Masentuneet itsekeskeiset on läpässäkin vain surkeita.
[/quote]
Koita piristyä. Kyllä se siitä.
Entä itselläsi, kun sinäkin täällä?