Mikähän mieheni on tullut. Siis positiivistä.
On alkanut tekemään kotonakin kaikkea. Siivoaa, laittaa ruokaa(ainakin yrittää) kehuu minua kaikesta. Onhan tää upeeta mutta onko se tehnyt jotain pahaa. Niin,tänään toi kukkia ja mansikoita mulle ja kävi kaupassa ihan pyytämättä.
Kommentit (24)
Olenhan itekkin koittanut muuttaa itseäni. Olin kieltämättä pitkään "hiukan" idiootti. Nalkutin ja olin aika,miten sanoisi,vähemmän haluttava. Saatoin olla viikonkin etten käynyt edes suihkussa. Vitutti vain niin ettei jaksanut. Sitten yllätin mieheni ja odotin häntä tooosi laitettuna. Siitä alkoi myös miehen muutos.ap
Kysytkö nyt että, mikä on tullut vai mihin on tullut?
Sama juttu :) Mies on ollut ensimäistä kertaa koko kesän kauhean ahkera, touhunnut lasten kanssa, pyykännyt melkein yksin kaiken viikosta toiseen. Yrittänyt pysytellä hyväntuulisena ja päästää minua vaikka joka toinen ilta kuntoilemaan.
Ehkä se johtuu siitä, että aloin väsyä hänen mielikseen kiemurteluun ja muutuin itse vähän itsekkäämmäksi ja päättäväisemmäksi. Itsetunto on myös kohentunut pitkän terapian ollessa loppusuoralla. Ehkä hän innostuu omasta pirteämmästä olemuksestani. Ehkä se on jokin ikäjuttu, ukkoutuu ja muuttuu enemmän kotimieheksi, joka tykkää vain olla perheen kanssa.
45+
Mikä on tullut. Ei ole aikoihin kotona tehnyt yhtään mitään. Nyt tosiaan osallistuu kaikkeen. Parasta on se että kehuu minua koko ajan. Sängyssäkin on aivan mahtavaa. En valita,mutta...ap
Koskaan ei ole hyvä? Nauti nyt ja ole yhtä ihana hänellekin! Hyvällä ne puolisot pidetään omina ja lähellä, ei kyttäämällä ja kahlitsemalla.
Saisi minunkin mieheeni iskeä sama. Muuten alan väsyä tähän kodinhoitajan rooliin...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:06"]
Positiivista.
[/quote] ja pelottavaa
Salasuhde loppunut ja ymmärsi, että oletkin parempi nainen, kuin se toinen. Ikävä sanoa näin, mutta...
Tai sit saanu uutta energiaa uudesta naisestaan. Rakastuminen piristää :)
Se tekee niitä kuuluisia töitä kestävän parisuhteen eteen :) Ei muuta kun vastaat vähintään samalla mitalla!
Olin itse tuollainen kun olin ihastunut toiseen. Sain voimaa ihastuksesta kurjaan suhteeseen
Mun eksä muuttui kuin taikaiskusta-pim! Eräs lauantai päivä. Oli ollut yön ryypiskelemässä ja yötä kaverillaan. Oli niin huomioivaa ja nöyrää poikaa-seuraavat 2viikkoa. Kunnes "epäilyni" alkoivat ahdistaa miestä niin paljon, että muuttui takaisin omaksi itsekkääksi itsekseen.... Pari kk myöhemmin sain keskenmenon, tästä pari vko ystäväni soitti miehen pettäneen tuolloin aiemmin. Olisi pitänyt uskoa omia vaistojaan heti silloin...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:17"]
Mun eksä muuttui kuin taikaiskusta-pim! Eräs lauantai päivä. Oli ollut yön ryypiskelemässä ja yötä kaverillaan. Oli niin huomioivaa ja nöyrää poikaa-seuraavat 2viikkoa. Kunnes "epäilyni" alkoivat ahdistaa miestä niin paljon, että muuttui takaisin omaksi itsekkääksi itsekseen.... Pari kk myöhemmin sain keskenmenon, tästä pari vko ystäväni soitti miehen pettäneen tuolloin aiemmin. Olisi pitänyt uskoa omia vaistojaan heti silloin...
[/quote]
Olen ehkä hieman yksinkertainen, mutta miten tuo keskenmeno liittyy mihinkään?
Olkoon sitten vaikka pettänyt. Itse olen niin onnellinen etten ole vuosiin ollut. Olen ehkä tyhmä,mutta lupasin miehelle alttarilla rakastaa niin myötä-kuin vastoinkäymisissä. Nyt on sitä myötä.ap
Kyllä minä uskon, että hän tekee juuri sitä mitä kaikki naistenlehdet, parisuhdeterapeutit ja epätoivoiset vaimot toitottavat: hoitaa parisuhdettanne tekojen ja sanojen kautta. Tahtoo rakentaa ja pitää yllä, parantaa asioita, tehdä sinut onnelliseksi. Ja kun vastaat siihen samalla tavalla, suhteenne vain lujittuu. Älä lähde myrkyttämään mieltäsi noilla pettämisepäilyillä.
Itse asiassa kävin oman mieheni kanssa vakavan keskustelun tänä vuonna siitä miten olemme ajatuneet etäälle sen kuuluisan "tahtomisen" unohduttua. Skarppasimme kumpikin, rupesimme sanomaan ääneen hyviä asioita ja palvelemaan toista ns. oikealla tavalla. Ehkä vain kaikki asiat seuraavat toistaan, hyvä ruokkii hyvää :) 3