Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että naista panettaa?

Vierailija
13.08.2015 |

Tapailen yhtä naista, jonka tapasin netissä, ja halut ja kalu alkaa olla tosi kovat. Toisin sanoen aina kun tavataan seisoo niin armottomasti. Peittelen sen tietysti ja olen herrasmies, mutta en tiedä onko toiveajattelua, vai himoitseeko nainen myös mua? Se joko tuijottaa silmini tai välttelee katsetta, koskettelee hiuksiaan ja suutaan, ja on hermostunut. Olen aistivinani panetusta. Ei kai se seksuaalinen jännitys voi olla yksipuolista? Mulla seisoo sekä kulli että ajatus tän ihanan naisen läheisyydessä.

Viime kerralla oli pakko mennä välillä kädelle kun panetti ja seisoi niin ettei tahtonut tulla keskustelusta mitään. Ollaan siis tähän mennessä vain halailtu ja vähän pussailtu, ja jotenkin olen - toivottavasti - onnistunut peittämään seisokin ja himon. Mutta en pysty siihen enää kauaa. Nytkin kyrpä kivikova.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 07:59"]Minä olen ainakin sen verran vanhanaikainen, että miehen pitää tehdä aloite siihen suuntaan. Juuri tuolla tavalla kuten kutonen kuvaili. Hellästi ja hienovaraisesti. Kun peli on selvä, niin sen jälkeen voi edetäkin jo sutjakkaammin. Voihan olla, että nainen luulee, että sinua ei kiinnosta. Voi olla, että vaikutat niin hiljaiselta ja rajoittuneelta, kun olet himosta lukossa. Ei muuta kuin onnea;)
[/quote]

Juuri näin.

Nro 6

Vierailija
22/31 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onki usein todella vaikea huomata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut muutamista varatuista sensuelleista naisista sen katseesta ja olemuksesta jotenkin.On katsottu toisiamme silmiin vähän kauemmin, ja tunne on ollut molemminpuolinen, koskettu vähän toisiamme jne.

Se hehkuu kyllä joistakin minun mielestäni ihan selvästi.

Vierailija
24/31 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin sen verran vanhanaikainen, että miehen pitää tehdä aloite siihen suuntaan. Juuri tuolla tavalla kuten kutonen kuvaili. Hellästi ja hienovaraisesti. Kun peli on selvä, niin sen jälkeen voi edetäkin jo sutjakkaammin. Voihan olla, että nainen luulee, että sinua ei kiinnosta. Voi olla, että vaikutat niin hiljaiselta ja rajoittuneelta, kun olet himosta lukossa. Ei muuta kuin onnea;)

Juurikin näin, vastuu on miehella aloitteen tekemisestä naisen jättäessä itselleen tehdä valinta lähteäkö mukaan vai läimiä korville. Kyllä sitä muuten peräänkuulutetaan tasa-arvoa mutta tässäkin kohtaa ollaan niin peruskonservatiiveja. Kovin on suhteellista ja johdonmukaista - vai onko sittenkään? : (

Vierailija
25/31 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheessa sähköisestä tunnelmasta ilmassa. Nykyisin pitää asia sniikisti selvittää. Emäntä käyttää iltaisin nukkumaan tullessa sellasta ylipitkää t-paitaa. Jos ei ole pikkupöksyjä, haluaa jos on, känkkäränkkä. Sniiki vaihe tulee siinä kun pitää selvittää jotenkin onko niitä vai eikö. Tosin joskus taas emäntä kiehnää niinkin että ensin se rinnalla oleva käsi hakeutuu pikkuhiljaa alemmaksi. Joskus sängyllä nukkumaan mennessä, joskus sohvalla telkkaria kattellessa.

Tällasilla tavoilla. Meijän juttu. En kyllä koskaan ikinä muista, että olisi suoraa puhetta ollu ”haluatko” tyyliin, sitten sen ihan ekan kerran.

Vierailija
26/31 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoo: "Mua panettaa." Sitten mennään! :D

Vierailija
27/31 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin katse, omaan huulta kevyesti puree, kielellä nuolaiseen huultaan ...

Vierailija
28/31 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen aikaan ei voi panetusta olla huomaamatta. Kaulailee enemmän ja varsinkin ohimennen kutittelee. Jos siihen ei reagoi niin seuraavaksi puristelee takapuolesta. Jos siihenkään ei reagoi, niin seuraavalla kerralla se puristaa ohimennen jo mulkusta jos päällä sattuu olla niin löysät vaatteet että kiinni saa. Nukkumaan mennessä ui kainaloon, mutta siellä jää odottamaan aloitetta, paitsi pari kertaa vuosien aikana on panetus ollut niin kova, että on hetken odottamisen jälkeen itse alkanut käynyt kiinni, toisella kerralla alkoi ottaa jopa suihin melkein saman tien. Tapahtuu keskimäärin kerran neljässä vuodessa.

Vierailija
29/31 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään ku ei semmosta tapahdu että naista haluttais

Vierailija
30/31 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oviksen aikaan ei voi panetusta olla huomaamatta. Kaulailee enemmän ja varsinkin ohimennen kutittelee. Jos siihen ei reagoi niin seuraavaksi puristelee takapuolesta. Jos siihenkään ei reagoi, niin seuraavalla kerralla se puristaa ohimennen jo mulkusta jos päällä sattuu olla niin löysät vaatteet että kiinni saa. Nukkumaan mennessä ui kainaloon, mutta siellä jää odottamaan aloitetta, paitsi pari kertaa vuosien aikana on panetus ollut niin kova, että on hetken odottamisen jälkeen itse alkanut käynyt kiinni, toisella kerralla alkoi ottaa jopa suihin melkein saman tien. Tapahtuu keskimäärin kerran neljässä vuodessa.

melkosen usein kyllä :DD otan osaa.. no ei mutta niin monet naiset on peitelleet panetustaan kenen kans olen baarista jatkoille tullut tai jotka on kylässä tulleet käymään sillä mielellä. Sitten kun on itse vähän hipaissut niin siinä onkin ollut toinen aivan housut märkänä mutta ei sitä tuo ilmi .. miksi ? :s

Vierailija
31/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään koska naisia ei paneta. Naiset eivät pidä seksistä.