Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että naista panettaa?

Vierailija
13.08.2015 |

Tapailen yhtä naista, jonka tapasin netissä, ja halut ja kalu alkaa olla tosi kovat. Toisin sanoen aina kun tavataan seisoo niin armottomasti. Peittelen sen tietysti ja olen herrasmies, mutta en tiedä onko toiveajattelua, vai himoitseeko nainen myös mua? Se joko tuijottaa silmini tai välttelee katsetta, koskettelee hiuksiaan ja suutaan, ja on hermostunut. Olen aistivinani panetusta. Ei kai se seksuaalinen jännitys voi olla yksipuolista? Mulla seisoo sekä kulli että ajatus tän ihanan naisen läheisyydessä.

Viime kerralla oli pakko mennä välillä kädelle kun panetti ja seisoi niin ettei tahtonut tulla keskustelusta mitään. Ollaan siis tähän mennessä vain halailtu ja vähän pussailtu, ja jotenkin olen - toivottavasti - onnistunut peittämään seisokin ja himon. Mutta en pysty siihen enää kauaa. Nytkin kyrpä kivikova.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy.

Vierailija
2/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaistoaa ja haistaa.

T. Panomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesta. Isot pupillit kertoo kiihottumisesta.

Vierailija
4/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään

Vierailija
5/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene siihen lähelle ja suutele hellästi. Hivele kädellä, mutta älä koske rintoihin, reisiin tai etenkään sinne. Suutele kaulaa ja korvaa. Lopeta ja hymyile. Jos naista panettaa, niin se on tossa vaiheessa jo kypsää kauraa, ja sen näkee ja tuntee.

Vierailija
6/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihtyneestä hengityksestä, kovasta sykkeestä ja märistä pikkareista. Ota ranteesta kiinni, ja tunnet miten nopeasti sydän lyö.

Vierailija
7/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ei välttämättä näe jos on ujo akka. Kuiskaa sen korvaan että voitasko me silleen tälleen. Jos on huumorinaisia niintykkää ja suostuu. Mä ainäkin suostuisin. :D

Vierailija
8/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:15"]No kysy.
[/quote]

Näin. Kerro tosin ensin, että sun tekis mieli.

Vierailija
9/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin alan kosketella kasvoja, hiuksia, takeltelen... Jos on joku kynä tai viinilasi käsillä, niin hyväilen sitä, esim viiniladin vartta, vähän niin kuin tekisin kullille. Irrotan etikettejä ja taittelen niitä sijaistoimintona.

Exä sanoi, että se vaistosi mun haluavan sitä kun ensi kertaa tavattiin.

Vierailija
10/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. Haistaa varmasti sen että kävit runkulla.

Vierailija
11/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran äärimmäisen kiihottunut eräästä miehestä. Jestas mikä myllerrys kävi sisälläni:sydän hakkasi. Vatsassani tuntui ihmejännitys, housut kostui , menon ihan "lukkoon". Sellaiselta se tuntuu.

Vierailija
12/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkä ja kuola valluu. Tukka hapsottaa itekseen ja korvat nykivät eri tahtiin.
Sanojen välis tai jopa tavujen välis kuuluu vihellysääni.

Vierailija
13/31 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh... saisinpa koskea...

Vierailija
14/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:17"]Katseesta. Isot pupillit kertoo kiihottumisesta.
[/quote]

Komppaan. Silmistä sen näkee.

Vierailija
15/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ollapa vielä itsekin 16 v...

Vierailija
16/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen painautuu lähemmäksi, eikä loittone.

Vierailija
17/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:11"]

Olin kerran äärimmäisen kiihottunut eräästä miehestä. Jestas mikä myllerrys kävi sisälläni:sydän hakkasi. Vatsassani tuntui ihmejännitys, housut kostui , menon ihan "lukkoon". Sellaiselta se tuntuu.

[/quote]

Joo no tässä ei varmaan kysyttä naisen sisäisestä tunnemyrskystä, vaan että mistä mies voi tietää, hoh hoijaa.

Vierailija
18/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat treffit sun luona. Lupaat laittaa hyvää ruokaa ja tarjoat vähän parempaa viiniä. Eiköhän se siitä etene.

Vierailija
19/31 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:37"]Nainen painautuu lähemmäksi, eikä loittone.
[/quote]

Ei välttis. Kiusoittelu, ujous...

Vierailija
20/31 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin sen verran vanhanaikainen, että miehen pitää tehdä aloite siihen suuntaan. Juuri tuolla tavalla kuten kutonen kuvaili. Hellästi ja hienovaraisesti. Kun peli on selvä, niin sen jälkeen voi edetäkin jo sutjakkaammin. Voihan olla, että nainen luulee, että sinua ei kiinnosta. Voi olla, että vaikutat niin hiljaiselta ja rajoittuneelta, kun olet himosta lukossa. Ei muuta kuin onnea;)