Ovatko rintani tubulaariset?
Olen 18-vuotias, ja rintani eivät ole kasvaneet enää yjtään 7 vuoteen. Ne ovat kokoa a-b, eli eivät mitkään ihan minit. MUTTA. Ne on ku vaahtomuovitötteröt vaahtokarkkinänneillä. Oikeastaan, mulla ei edes ole nännejä. Rinnat ovat malliltaan todella putkilomaiset, ja häpeänkin rintojani. Lämpimässä ovat todella rumat, mutta kylmässä ihan pyöreät ja nätimmät. Kuukautiset mulla on vain 4-6 kertaa vuodessa,jos sillä tiedolla edes on mitään väliä. Lääkärille, enkä terkalle varsinkaan kehtaa mennä rintoja näyttämään, etenkin, jos kyseessä ei oöe tubulaaroset rinnat. Pienistä, rinnan muotoa korjaavista silareista olen haaveillut jo usean vuoden, mutta katsoo nyt.
Kommentit (5)
Kyllä tubulaarisilta vaikuttavat kuvauksesi perusteella.
No niitä silareitakaan et tule saamaan ilman, että näytät rintasi lääkärille.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:06"]No niitä silareitakaan et tule saamaan ilman, että näytät rintasi lääkärille.
[/quote] No plastiikkakirurgi nyt on asia aivan erikseen. Ja vaikka julkiselle puolelle menisinkin tissini näyttämään, niin enpä kehtaisi mankua lähetettä veitsen alle julkisella puolella.
Kaikki sanoo että "kyllä ne siitä vielä kasvaa" No ei kaikilla kasva. 22v, yksi lapsi ja kaupan pienimmätkin rintsikat isoja näille olemattomille ketunnokille. Tissit vilkkuu liiveistä jos vähänkin löysempi paita joka ei kiristä liivejä ihoon. Miehen sanat maailman oudoimman muotoisista tisseistä sai olon vielä epävarmemmaksi. Nyt olenkin onneksi saanut säästöt kokoon ja lähden viroon ensiviikolla :)
Kuva ois kiva