Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapset opetetaan syömään tuttia?

Vierailija
13.08.2015 |

Luin yhden tutun Facebook-päivityksen, jonka mukaan hän sai vihdoin opetettua 4kk vauvansa syömään tuttia. Olen itse aina ymmärtänyt, että tutti on tarkoitus lykätä vauvan suuhun rauhoittamaan tms.. Miksi siis vauva, joka ei halua syödä tuttia, opetetaan syömään sellaista?

Oon ihan puhtaasti kiinnostunut, meillä pyörii kotona miehen lapset ja koiria, mutta omia lapsia mulla ei ole ollenkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:26"]

Haluaisin, että joku vastaisi kysymykseen, MIKSI EI? Tutti rauhoittaa lasta ja myös tarpeen vaatiessa hiljentää.

[/quote]

Kaikki lapset ei vaan kaipaa sitä. Eikä vanhemmatkaan (tuosta hiljentämisen näkökulmasta). Miksi siis väkisin opettaa, jos tarvetta ei ole?

Itselläni on kaksi valmiiksi rauhallista lasta joilla ei ole kova imemisen tarve. Eikä näin ollen ole ollut tuttiakaan.

Vierailija
22/23 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapselle tuputettiin Taysissa tuttia. Ei se huolinut ja en minä sille enää tuttia kotonakaan antanut. Ei mitään tarvetta tutille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö en jaksanut opettaa tutille kun ei sitä heti halunnut syödä ja onneksi en jaksanut koska sitten ei tarvinnut opetella siitä poiskaan. Laiska äiti olen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi