Mistä voisi johtua omituiset pelkotilat?
Ahdistaa, pelottaa, sellainen olo kuin joku vainoaisi ..
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että ottaisit jeesuksen elämääsi? Nyt olisi hyvä hetki istahtaa alas ja rukoilla. Jeesus rakastaa sinua, eikä sinulla ole enää mitään pelättävää, sillä hän pelastaa sinut.
Hurskastelijat jakaa jeesusta kuin lääkärit benzoja.
"Ota tästä jeesus, niin saat rauhan".Kieltämättä jeesuksen voima on aika hullu. En tiedä mikä siinä on mutta jotkut uskovaiset vaikuttavat aidosti olevansa syvästi onnellisia. Tai ehkä se on vaan suurta näytelmää kaikki, mitäpä minä tiedän. Joka tapauksessa sen paljon uhrauksia se vaatii että harva sellaista hihhulin elämää haluaa.
Harva se päivä joku julkkis kailottaa lehdessä "ennen käytin huumehia, ryyppäsin, ja nuolin sammakoita, mutta jeesus toi rauhan!"
Jos haluaa elämäänsä valvojan, ikään kuin isän korvikkeen, joka kyttää jostain kaikkia tekemisiä ja pitää kurissa, niin mikäs siinä. Mutta on se aika heikko ihmispolo, joka ei saa itse itseään kasaan, vaan vaatii mielikuvitusystävän sitä varten.
Nykyään on aika laillakin noita sivustavainoajia. Tekniikka on tehnyt vainoamisesta niin helppoa.
Ap mene juttelemaan kouluterveydenhoitajalle. Sieltä saat apua. Mene vaikka heti maanantaina.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ajoissa selvittämään ap !Nuo ajatukset pitää selvittää mistä johtuvat ja aiheuttaako joku tilanne niitä.Varaa aika lääkärille tai suoraan psykologille.
Yksityiseltä saat ainakin reseptin johonkin rauhoittavaan lääkkeeseen. Voi olla vaikea saada hoitokontakti julkisella saati lääkkeitä.
Yksityinen maksaa n. 80€
Vierailija kirjoitti:
Johtuu muistojen ja luonteen sekasotkusta. Vauhdilla lääkäriin ja terapiaan.
Energiat on epätasapainossa. Äkkiä sielunhoitajalle.
Saatana on riivannut sinut. Äkkiä pappi paikalle.
Mä voisin olla sun ystävä, tutustua sun ja yrittää auttaa. Haluatko keskustella kanssani esim. sähköpostitse?
Ahdistuneisuushäiriö, traumaperäinen stressihäiriö, masennus, stressi… Kaikki nämä esimerkiksi aiheuttavat pelkotiloja. Itsellä edellämainituista jokainen ja aika vaikeaa on elää näiden kanssa. Helpottaa kun jättää kaiken turhan/ ahdistavan pois. En esim lue uutisia juurikaan, keskityn vain itselle merkittäviin asioihin; työnteko, parisuhde, perhe, liikunta jne. Hyvät terveet ihmissuhteet ja terveet elämäntavat ja turhan/itselle toissijaisen tekemisen välttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin olla sun ystävä, tutustua sun ja yrittää auttaa. Haluatko keskustella kanssani esim. sähköpostitse?
Minkä ikänen oot ja mistäpäin suunilleen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias tyttö. Tiiän moniakin sun ikäisiä. Pikkusisko on siis sun ikänen ja sen kavereiden kanssa on tullut kaikenlaista touhuttua. No, mitäs sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias tyttö. Tiiän moniakin sun ikäisiä. Pikkusisko on siis sun ikänen ja sen kavereiden kanssa on tullut kaikenlaista touhuttua. No, mitäs sanot?
Vaihtoehto a) olet pedo tai
b) tää on kummallinen provo pedojen nettisaalistamiseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli seurausta siitä, kun kasvoin kodissa, jossa oli jatkuva vakavan väkivallan uhka (ja jatkuvaa henkistä väkivaltaa). Jäi ikään kuin päälle se pelkääminen. PTSD diagnosoitiin lopulta.
Kävin 5 vuotta terapiassa, Nyt asiat hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoissa selvittämään ap !Nuo ajatukset pitää selvittää mistä johtuvat ja aiheuttaako joku tilanne niitä.Varaa aika lääkärille tai suoraan psykologille.
Yksityiseltä saat ainakin reseptin johonkin rauhoittavaan lääkkeeseen. Voi olla vaikea saada hoitokontakti julkisella saati lääkkeitä.
Yksityinen maksaa n. 80€
Mulla kesti lähes 20v saada rauhoittavia, vaikka kävin myös yksityisellä ja olin mm. työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihan tuurista kiinni kuka saa ja mistä jos saa.
Johtuu muistojen ja luonteen sekasotkusta. Vauhdilla lääkäriin ja terapiaan.