Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua omituiset pelkotilat?

Vierailija
11.03.2022 |

Ahdistaa, pelottaa, sellainen olo kuin joku vainoaisi ..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään :(

Vierailija
2/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En tiedä, mistä johtuu, koska tunne on koko ajan jossain määrin päällä eikä esimerkiksi liity tietoisiin ajatusvääristymiin. Se on nimenomaan psykofyysinen olotila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia voi aiheuttaa: väärä kumppani, vihainen äiti, uutiset, te-täti, mediapelottelu, alkoholi, kofeiini, tupakka, väärä video, väärä kirja, asuinalue, lääkeaine /rokoteasia? Listaa voisi jatkaa ja jatkaa. Voi tutkia mikä painostaa tai pelottaa.

Vierailija
4/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
5/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seurausta siitä, kun kasvoin kodissa, jossa oli jatkuva vakavan väkivallan uhka (ja jatkuvaa henkistä väkivaltaa). Jäi ikään kuin päälle se pelkääminen. PTSD diagnosoitiin lopulta.

Vierailija
6/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, ap, sinulla on paranoidi skitsofrenia!

Vierailija
8/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasta jatkuvasta stressistä.

Vierailija
9/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoissa selvittämään ap !Nuo ajatukset pitää selvittää mistä johtuvat ja aiheuttaako joku tilanne niitä.Varaa aika lääkärille tai suoraan psykologille.

Vierailija
10/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu yksin kertaisesti siitä, että sä haluat että sulla on joku sairaus ja siit sillä huomiota lisää. Nyt otat itseäsi vaan niskasta kiinni ja meet töihin, kyllä sillä kaikki pelkotilat lähtee kun saat muutakin tekemistä kun vaan istua kotonas neljonseinän sinällä.

Vierailija
11/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasta jatkuvasta stressistä.

Tätä tulin kirjoittamaan.

Olen kokenut nuorena tuon. Se johti voimakkaaseen pelkotilaan ja sen jälkeen kahden päivän jälkitärinään.

Siitä selvittyä päätin muuttaa paikkakuntaa.

Vierailija
12/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu yksin kertaisesti siitä, että sä haluat että sulla on joku sairaus ja siit sillä huomiota lisää. Nyt otat itseäsi vaan niskasta kiinni ja meet töihin, kyllä sillä kaikki pelkotilat lähtee kun saat muutakin tekemistä kun vaan istua kotonas neljonseinän sinällä.

Älä jaksa.

Vierailija
13/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että ottaisit jeesuksen elämääsi? Nyt olisi hyvä hetki istahtaa alas ja rukoilla. Jeesus rakastaa sinua, eikä sinulla ole enää mitään pelättävää, sillä hän pelastaa sinut.

Vierailija
14/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y H Y Y Y IHAN_KAMALAN_ITKUINEN JA_PAHA_OLO JA KAIKKI PELOTTAA Y H Y Y Y Y Y TÄYTYY SAADA LISÄÄ_KESKUSTELUAPUA Y H Y Y 😫😩😭

Tällasia kommentteja mä en tajua. Mitä mielihyvää saat tollasesta? Ja jos oot aikuinen niin ihmettelen viel enemmän. Mä oon siis ite vasta 12 vuotias :D ap

Vierailija
15/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nolo. Ja jos oot aikuinen nii oot super nolo. 😂 Ap

Vierailija
16/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y H Y Y Y IHAN_KAMALAN_ITKUINEN JA_PAHA_OLO JA KAIKKI PELOTTAA Y H Y Y Y Y Y TÄYTYY SAADA LISÄÄ_KESKUSTELUAPUA Y H Y Y 😫😩😭

Tällasia kommentteja mä en tajua. Mitä mielihyvää saat tollasesta? Ja jos oot aikuinen niin ihmettelen viel enemmän. Mä oon siis ite vasta 12 vuotias :D ap

Voi lapsi rakas, älä välitä. Sä oot fiksumpi, vaikka lapsi ootkin, mieti sitä.

Vierailija
17/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuus? PTSD?

Vierailija
18/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttaa usein mielen ongelmiin terveet elämäntavat. Liikunta, hyvä ruokavalio jne. Juu tiedän että klisee ja saattaa kuulostaa syyllistämiseltä mutta kerronkin vaan oman kokemukseni. Enkä väitä että se mikään graalin malja kaikkiin mielen ongelmiin olisi.

Vierailija
19/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että ottaisit jeesuksen elämääsi? Nyt olisi hyvä hetki istahtaa alas ja rukoilla. Jeesus rakastaa sinua, eikä sinulla ole enää mitään pelättävää, sillä hän pelastaa sinut.

Hurskastelijat jakaa jeesusta kuin lääkärit benzoja.

"Ota tästä jeesus, niin saat rauhan".

Vierailija
20/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurskastelijat jakaa jeesusta kuin lääkärit benzoja.

"Ota tästä jeesus, niin saat rauhan".

Kieltämättä jeesuksen voima on aika hullu. En tiedä mikä siinä on mutta jotkut uskovaiset vaikuttavat aidosti olevansa syvästi onnellisia. Tai ehkä se on vaan suurta näytelmää kaikki, mitäpä minä tiedän. Joka tapauksessa sen paljon uhrauksia se vaatii että harva sellaista hihhulin elämää haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän