Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies masentuu ? Onko kokemusta ?

Vierailija
29.09.2006 |

Olllaan oltu yhdesä jo lähes 15 - v , lapsia 2 ( 7 - ja 4 - v ) .

Miehelleä nk . vaikea lapsuus alkkis äidin takia.

Reilu vuos sitte mulla tuli " mitta täyteen " nk . huonommuden tarvetta , jota mies edellämainitun takia poti . Parisuhde ei voinu hyvin jne...Hakeuduttiin " hoitoon " . Auttoi - parisuhteessa kaikki suht ok , mutta mies masentunut .

Mies hoitoon ( terapiat , lääkitys ) . Kaikki meni hyvin ja tulosta saatiin kunnes hoitava lääkäri vaihtui...Kukaan ei kontroilloinut lääkkeiden käyttöä eikä edistymistä tms. Kynnys asiointiin lääkärillä kasvoi - ymmärrettävää !

Niinpä itse hyvinvoivana mies " katsoi parhaammaksi " lopettaa omatoimisesti lääkityksen... Voi vaan kuvitella millä seurauksin ! Palattiin lähtökohtaan...

Sain onneksi keskusteltua asiasta eri ihmistan ( kavereiden ) kanssa eikä pää haljennut ! Tältä pohjalta omat katsantokannat ja ymmärrys kasvoivat ( muttei liikaa ) ja sain keskusteltua RAKENTAVASTI mieheni kanssa. Hän onneksi ymmärsi tilanteen ja aloitti lääkkeet uudellen ja kävi lääkärin kontrollissa .

Niin - näin se ehkä vaan menee meidän perheessä hamaan tulevaisuuteen asti . Asiaan on sopeuduttava ja lääkkeiden kanssa elettävä ( ihan normaalia elämään silloin ) .

Voimia kaikille vastaavassa tilanteessa oleville !

P .S Mies on normaaleissa töissä ....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi