Päiväpanetus ;)
Sporttinen 30+ mies ihan liekeissä.. nyt sinä nainen saisit unelmien hoidon... tule nyt tänne, hop hop!!
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:13"]Ei kiinnosta mainosta itseäsi lehdessä
[/quote] harmi! En nyt taida ehtiä lehteen mainosta laittamaan... voin tietysti tulla myös luoksesi... vai onko kuuma ja paksu kalu mieleesi? Lupaan että saat leikkii sillä miten haluut, kun et vain satuta itseesi...
Ähhh... ei ole hauska yksin runkkailla.. ;) mieluummin nuolisin, puristelisin... vähän näykkisin.. takaa ottaisin hyvin mielelläni.. tule tule.. tarjous edelleen voimassa..
Mitenkä jos tulisin toimistoosi? Ottaisin sut siinä pöydällä...
AP
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:13"]Ei kiinnosta mainosta itseäsi lehdessä
[/quote] harmi! En nyt taida ehtiä lehteen mainosta laittamaan... voin tietysti tulla myös luoksesi... vai onko kuuma ja paksu kalu mieleesi? Lupaan että saat leikkii sillä miten haluut, kun et vain satuta itseesi...
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:47"]Ähhh... ei ole hauska yksin runkkailla.. ;) mieluummin nuolisin, puristelisin... vähän näykkisin.. takaa ottaisin hyvin mielelläni.. tule tule.. tarjous edelleen voimassa..
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:13"]Ei kiinnosta mainosta itseäsi lehdessä
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:47"]Ähhh... ei ole hauska yksin runkkailla.. ;) mieluummin nuolisin, puristelisin... vähän näykkisin.. takaa ottaisin hyvin mielelläni.. tule tule.. tarjous edelleen voimassa..
[/quote]
Mulle kyllä käy pännä sua mut pistä sun puhelin nro mulle mä meinaa oon hämeenlinnalainen 21vuotias hurmaava söpöläinen
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:54"]Mulle kyllä käy pännä sua mut pistä sun puhelin nro mulle mä meinaa oon hämeenlinnalainen 21vuotias hurmaava söpöläinen
[/quote]
En mä nyt ehkä tähän laita numeroani... ;)
AP
Ei sulta kysytty AP hengaa jossain muussa sivussa
Ei kiinnosta mainosta itseäsi lehdessä