Onneksi minulla ei ole tyttöä.
Tämä Bb-kohu on melkein järjestään kuitattu mediassa sillä, että moista nyt sattuu jokaisissa kotibileissäkin. Onneksi minulla ei ole tyttöä, jos se kerran on jokapäiväistä, että nukkuvilta / sammuneilta tytöiltä / naisilta kiskotaan housut jalasta ja tehdään ties mitä muuta. Tietysti poikiakin voidaan ahdistella, mutta se lienee harvinaisempaa, ja tytöthän ovat keskimäärin luotettavampia ja empatiakykyisempiä tällaisissa asioissa. Onneksi minulla on kaksi herrasmiehen alkua, joista voin kasvattaa ihania ja naisia kunnioittavia miehiä.
Kommentit (5)
Vierailija:
tällaisissa asioissa. Onneksi minulla on kaksi herrasmiehen alkua, joista voin kasvattaa ihania ja naisia kunnioittavia miehiä.
Suurin osa pojista kasvaa edelleen sovinistisioiksi, joiden äidit palvovat maata heidän jalkojensa alla, ja näin ollen nämä sovinistipossut luulevat, että kaikkien naisten on palvottava heitä. YÖÖÖKKKKK:
ole hyvin pitkälti kotikasvatuksen tulosta.
t. tytön JA pojan äiti ja todella onnellinen siitä, että olen saanut molemmat =)
minulla on tyttö ja toivottavasti hän tapaa vain hyvinkasvatettuja ja kohteliaita poikia bileissään. Ja oppii olemaan juomatta liikaa...
Molemmat kasvatetaan kunniottamaan toisia ihmisiä, oli he sitten mitä sukupuolta tahansa.
ettei tytöistä voi kasvattaa sellaisia jotka eivät sammu kotibileisiin tmv.? Yhtä todennäköisesti siinä onnistuu kuin sinä herrasmiesten kasvatuksessa.