Pitäisikö yhdynnnän tuntua joltain?
Emättimeni on tunnoton. Miehen kalu ei tunnu siellä oikeastaan yhtään miltään. Vähän samalta kuin jos joku sivelisi käsivarttani. Myöskään hieromasauva ei tunnu oikein miltään. Orgasmia nyt en tietenkään ole pystynyt miehen kanssa saamaan koskaan. Itse saan sen klitorista kiihottamalla.
Onkohan minulla joku hermovaurio/sairaus/puutos emättimessä? Olen saanut käsityksen, että siellä pitäisi tuntua jopa hyvältä yhdynnän aikana. Vai olenkohan sitten lesbo? En kyllä kiihotu naisista ollenkaan ja muutenkin vetoa tunnen miehiin.
Olenkohan maailman ainoa tunnotoman emättimen omistaja?
Kommentit (15)
Oletko tarpeeksi kiihottunut ennen yhdyntää? Itselläni kiihottuneena seksi on todella hyvän tuntuista, jos en ole kiihottunut/tarpeeksi kiihottunut niin yhdyntä on enemmänkin epämiellyttävää, eikä tunnu hyvältä. Siinä vaiheessa kun olet tarpeeksi kiihottuneena ja märkänä niin luulisi tuntuvan hyvälä, jos ei siitä ole kiinni niin en osaa neuvoa.
Ota käyttöön parivibra tai häpyhyylten erotin. Se on taipuisa silikoninen "jousi", joka hieroo g-pisteen aluetta ja levittää häpyhuulia kiihottavasti. Käytä yhdynnän aikana ja maksimoi molempien nautinto. Ei tarvitse mennä seksikauppaan, NetAnttila myy. Parivibran käyttövinkkejä on http://howtousethewevibe.com - sivustolla. Parivibra on apteekkikamaa, http://www.intiimiapteekki.fi
Lue artikkeli otsikolla vibraattorihoito. On todettu lisäävän seksuaalisia haluja. Ja kun halu lisääntyy alkaa tuntua mukavalta. Oletko sinut itsesi kanssa ja riittävän estoton sanomaan mistä pidät?
No mulla ei tunnu emättimessä eikä klitorista hieromallakaan seksi miltään. En ole koskaan saanut orgasmia. Pidän nautinnon tuottamisesta miehelle, hän saakin ihan mitä haluaa ja tahtoo.
Tuntuu vain silloin, kun olen miehen päällä.Se on ainoa tapa saada orgasmeja itsetyydytyksen lisäksi.
Saan vain tyydyttämällä itse vibralla.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:39"]
Ratkaisu on pylly-yhdyntä
[/quote]
En usko, että peräsuolessa on tuntohermoja senkään vertaa kuin pillussa. Vai oletko mies, joka panee pyllyyn?
On siellä molemmilla sukupuolilla paljon hermopäätteitä. Myös anaaliorgasmi on mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:50"]
[/quote]
En usko, että peräsuolessa on tuntohermoja senkään vertaa kuin pillussa. Vai oletko mies, joka panee pyllyyn?
[/quote]
Miten se sitten voi monien naisten mielestä sattua tai tuntua vastenmieliseltä jos ei ole tuntohermoja?
Kyllä pitäisi, mutta vain miehellä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:50"]
[/quote]
[/quote]
Homo se on.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:10"]Emättimeni on tunnoton. Miehen kalu ei tunnu siellä oikeastaan yhtään miltään. Vähän samalta kuin jos joku sivelisi käsivarttani. Myöskään hieromasauva ei tunnu oikein miltään. Orgasmia nyt en tietenkään ole pystynyt miehen kanssa saamaan koskaan. Itse saan sen klitorista kiihottamalla.
Onkohan minulla joku hermovaurio/sairaus/puutos emättimessä? Olen saanut käsityksen, että siellä pitäisi tuntua jopa hyvältä yhdynnän aikana. Vai olenkohan sitten lesbo? En kyllä kiihotu naisista ollenkaan ja muutenkin vetoa tunnen miehiin.
Olenkohan maailman ainoa tunnotoman emättimen omistaja?
[/quote]
Täysin normaalia. Keilapallon kokoinen vauva syntyy sitä kautta joten luonto on tarkoittanut sen tunnottomaksi alueeksi. Siksi tunto on klitoriksessa ulkopuolella. Joillain klitoris sijaitsee kauempana tai lähempänä emätintö milä selittäö miksi jotkut tuntecat emöttimen sisäkautta jotain, kun heillä yhfytä aktivoi klitorista sisäkautta. Jos o kauempana niin käsi ja suu peliin vaan!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:50"]
[/quote]
[/quote]
Miten se sitten voi monien naisten mielestä sattua tai tuntua vastenmieliseltä jos ei ole tuntohermoja?
[/quote]
Miehillä on siellä eturauhanen mutta naisilla ei, siksi mues voi nauttia mutta ei nainen.
Mä kyllä tunnen jotain, mutten silleen, että wow. Klitorista kun tärisyttimellä rankkaa niin ei sekään tunnu juuri miltään, mutta saan puristettua itsestäni miedon orgasimisi, joka tuntuu vain laukeamiselta.
Aika surullista jotenkin..