Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia, jotka eivät koskaan saa orgasmia

Vierailija
05.03.2014 |

Onko silloin kiihottuminen liian vähäistä vai eikö heittäydy mukaan seksin nautintoihin kontrollin tai jonkun muun syyn takia? Osalla varmasti voi ikävät kokemukset estää nautinnon, mutta ellei niitä ole, niin tuntuu ihmeelliseltä, jos jää vaille loppuhuipennusta.

Eikö orgasmin saamisen voi opetella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla vika on korvien välissä, jos orkku ei tule omin käsinkään. Yhdynnässä tarvitaan lisäksi iso siitin. Useimmat naiset eivät saa pienellä kalulla orgasmia.

Vierailija
2/8 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:35"]

Useimmilla vika on korvien välissä, jos orkku ei tule omin käsinkään. Yhdynnässä tarvitaan lisäksi iso siitin. Useimmat naiset eivät saa pienellä kalulla orgasmia.

[/quote]

Voi sitä kuitenkin auttaa kädellä samalla siitä päältä, jos on pienikaluinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa kiihottaa naista. Siltähän se vähän tuntuisi, että pillua ja rojut torveen, välittämättä naisesta tai naisen tunteista. Osaakohan miehet tänäpäivänä

antaa suuseksiä?.

Vierailija
4/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sain selkääni monta kertaa, kun sormetin itseäni. Äiti piiskasi ja pelotteli. Olin aika herkkä lapsena ja siitä jäi sellainen tunne, että pimpin koskettelu on jotain likaista ja alhaista.  Meni todella kauan ennen kuin pääsin siitä yli. Se tapahtui vasta lähempänä kolmeakymmentä, kun tapasin ihanan miehen, joka opasti minut seksin saloihin. Olen edelleen yhdessä hänen kanssaan. Nykyisin olen jo oppinut rentoutumaan ja saaman orgasmin mieheni sormettaessa tai nuollessa.

Vierailija
5/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kullin koolla ole merkitystä, vaan sillä naisen päällä ja klitoriksen koolla. Itselläni on ns. ISO penis (19cm ja 5 sentin halkaisija) eikä vaimoni koskaan laukea yhdynnässä. Aikaisempi tyttöystäväni laukesi lähes joka toinen seksikerta.

Eli kyllä se on naisesta kiinni. Ehkä jossain vaiheessa hän saa, mutta ei nyt.

Vierailija
6/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole orgasmia saanut. Yksi syy voi olla se, että opin jo alle kouluikäisenä, että en ansaitse ketään, enkä olla kenekään haluama. Olen sen aina "tiennyt", mutta oivalluksena se on niinkin tuore, kuin nousi tänään päivätietoisuuteeni. Ihan sanoina siis: "En ansaitse saada ketään." En ansaitse ilmeisesti myöskään nautintoa. Sen työstö on vielä kesken. Olen 40v. 

Mulla on kyllä mies ja hän on hyvä mies, mutta olen silti onnistunut olemaan suhteessa kuin pelkkä kaveri, mitä seksiin tulee. Alapeukutin aloitusta, koska minunlaisiani ei koskaan ymmärretä, vaan ajatellaan kaiken johtuvan jostain pikkujutusta, vaikka oikeasti tällaisten takana on vakaviakin traumoja, joille itse uhri ei voi mitään. Ne ovat hyvin häpeällisiä ja tuskallisia ja saattavat pysyä alitajunnassa poissa "päivätietoisuudesta" maailman tappiin asti, tekipä ko. henkilö asialle mitä tahansa. 

Onneksi meitä on varmaan aika vähän.

Vierailija
7/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttöystäni ei saanut ikinä aiemmin orgasmia, paitsi minun kanssani.

Hän sai sen anaalin kautta, jonka jälkeen hän alkoi vaatimaan minulta anaaliseksiä. Joka kerrallla orgasmi parani ja oli isompi, jossain vaiheessa hän alkoi saamaan tavallisia klitoris ja emätinorgasmeja. Ne eivät kuitenkaan enää kiinnostaneet koska anaaliorgasmi oli niin paljon isompi ja parempi. Hän halusi mieluummin anaaliorgasmeja.

Vierailija
8/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi