Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin linnakundi-ketju hävisi ja miksi?

Vierailija
12.08.2015 |

Minne on hävinnyt ketju joka koski nelikymppistä naista, jonka joku venkula oli bongannut netistä? Minusta olisi tärkeätä varoittaa muita naisia, etteivät vaan usko näiden huijareiden rakkaudentunnustuksiin ja lupauksiin muuttumisestaan ja paremmasta tulevaisuudesta. Nähty on. Taparikollinen ei muutu, vaikka kuinka uskottelee ja on vakuuttava.
http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/307102-nainen-ihastui-linnakundiin-totuus-tuli-sokkina-mutta-rakkaus-kantaa

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näillä samoilla, ihanilla vankilavenkuloilla paljonkin huijattuja naisia takanaan? Perheitä? Itseäni huijasi vuosien ajan petoksista ja varkauksista tuomioita kärsinyt "umpirakastunut" ukko. Tuli kukkia ja kortteja ja piti olla firmat ja kaikki. Itseään hän tituleerasi työnjohtajaksi tai konsultointitehtävissä toimivaksi alan ammattilaiseksi. No, sitä hän kyllä olikin, nimittäin ammattihuijari. Naisten pitäisi saada kaikkien vastaavien valehtelijoiden nimet selville, niin muutkin osaisivat pitää varansa, niin uskottavia tällaiset osaavat olla.

Vierailija
2/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en kyllä kovinkaan helpolla linnakundin sanaan luottaisi. Varsinkin jos on istunut useamman tuomion, niin kyseessä on hyvin todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen kpää. Kyllähän psykopaatti osaa itsestään hyvinkin ihanan kuvan antaa, pinnan alla onkin sitten jotain muuta. Moni onnistuu kusettamaan ihan alan ammattilaisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen tyyppi viilasi todellakin linssiin minun lisäkseni ihan alan ammattilaisia: niin vankeinhoidon psykologia, lääkäreitä, vankilapastoria, omaa vartijaansa sekä vankilanjohtoa. Luulisi heidän jos kenen olevan varsin skeptisiä ja realistisia vankien taustat huomioon ottaen erilaisista rikollisista, erityisesti rikoksenuusijoiden ollessa kyseessä, mutta tyyppi oli todella huolellinen ja uskottava sanomisissaan. Artikkelin tyyppi kuulostaa ihan samalta ja haastateltu, hyväuskoinen nainen ihan itseltäni silloin joskus. Minäkin alun epäluuloisuuden jälkeen aloin pikkuhiljaa luottaa tähän selitysten mestariin ja niin hän sai minut, joka muutenkin olen hyvin tarkka ihminen, jonka luottamus täytyy ansaita, lopulta pauloihinsa vuosiksi. Kunpa tällekin naiselle valkenisi totuus, ennenkuin on liian myöhäistä ja pullat uunissa, sillä sitä nämä auervaarat toivovat, niin saavat sidottua naiset itseensä ja pystyvät jatkamaan heidän sekä heidän lähipiirinsä kuppaamista ja heistä hyötymistä häikäilemättömästi ennen kiinnijäämistään. Sitten voidaankin iskeä netistä taas seuraava uhri.

Vierailija
4/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa kin liikkuu näitä epämääräisiä sekopäiyä jotka mainostavat itseään netissä kaikilla treffipalstoilla. Mutta hei meidän naisina pitää tietää minkälaiseen mieheen tutustumme. Suurin osa nuista on sekopäitä...jos ihminen sortuu väkivaltaan helposti niin sekin kertoo jotain jo ihmisestä....Ja ne tarinathan on noilla jätkillä mitä vaan, eri asia uskooko niitä. Mutta tosiaan linnakierteessä oleva ihminen on joko narsisti, sosiopaatti, psykopaatti, käutöshäiriöinen tai näiden kaikkien yhdistelmä, lisäyksenä vielä huumeriippuvuus tuohon kaupan päälle vielä. Patologiset valehtelee aina!

Vierailija
5/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:29"]Onkohan näillä samoilla, ihanilla vankilavenkuloilla paljonkin huijattuja naisia takanaan? Perheitä? Itseäni huijasi vuosien ajan petoksista ja varkauksista tuomioita kärsinyt "umpirakastunut" ukko. Tuli kukkia ja kortteja ja piti olla firmat ja kaikki. Itseään hän tituleerasi työnjohtajaksi tai konsultointitehtävissä toimivaksi alan ammattilaiseksi. No, sitä hän kyllä olikin, nimittäin ammattihuijari. Naisten pitäisi saada kaikkien vastaavien valehtelijoiden nimet selville, niin muutkin osaisivat pitää varansa, niin uskottavia tällaiset osaavat olla.
[/quote] Niillä on kuule pilvin pimein naisia niitä oikein kerätään kirjetovereiksi yms. ennen kuin linnaan lähtö tulee....Kyllä kierteessä oleva tietää miten huijata nainen tai kietoa oman sormen ympärille. Kaikista parhaimpia uhreja on naiset jotka ovat ymmärtäväisiä, eivät kyseenalaista

Vierailija
6/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa niin kiva kuvailla tähän eräs henkilö paikasta missä asun, mutta en taida uskaltaa. No sen voi varmaankin paljastaa, että kantaa muutettua nimeä...eli nimi kiinnittää huomion, koska se on muutettu englannin kieli seksi. Taitaa olla monilla niillä linnakundeilla taustat sellaisia, että nimen muutoksella yritetään joko saada itseä tuntemattomaksi tai sitten se tehdään ihan egon buustausmielessä halutaan herättää huomiota. Joiltakin yhtäläisyyksiä mitä itse olen havainnut näissä linnakavereissa, no tatuoinnit on numero yksi, jos miehellä on Pasi asti tehtyjä tatskoja,;ne on luultavasti linnassa näytetty, yks yhtäläisyys on hieno kello kädessä isokokoinen: ja mitä luultavammin varastettu klo, ja yksi juttu miksi monilla näillä on kova viehtymys autoihin, mersuihin, bemareihin, ainakin moni koristaa omaa fbtä kuvilla useista autoista, mutta useasti ne on lunastettu jo, ja kehotus pitämään silmät auki jos fbssä tapaa, monilla on suurin osa näitä elämänkoululaisia kavereina ja moniongelmaisia, en tajua miten jotku voi hairahtaa naisena näihin, joku ei klikkaa! Monet näistä naisuhreista on sellaisia, jotka viehättävät huomiosta, ja sanoista. Pitäisikin oppia kyseenalaistamaan ja työhistoriakin kertoo jotain. Mitä luultavammin raskaalla työskentelemällä, on jotain menneisyydessä miksi ei kunnon kouluja ole käyty. Ei kaikilla, ja liian sokeasti ei ikinä kannata rakastua, ja pakko mun on vielä sanoa, että oma koti, osoite, henkilötiedot, kaikki pankkikorteista tiliin kannattaa pitää visusti tallessa...voi joutua jopa ryöstön uhriksi! Nämä on sairaita kavereita mieleltä!

Vierailija
7/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:35"]Huh, en kyllä kovinkaan helpolla linnakundin sanaan luottaisi. Varsinkin jos on istunut useamman tuomion, niin kyseessä on hyvin todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen kpää. Kyllähän psykopaatti osaa itsestään hyvinkin ihanan kuvan antaa, pinnan alla onkin sitten jotain muuta. Moni onnistuu kusettamaan ihan alan ammattilaisiakin.
[/quote] Psykopaatti valitsee aina uhrin tietoisesti. Netistä löytyy oikein kunnon kertomuksia,miten psykopaatin silmin lähdetään saalistamaan. Ihminen on pelkkä esine ja kohde psykopaatille ja kaikki on esitystä ja teatteria.

Vierailija
8/54 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 06:34"]Olispa niin kiva kuvailla tähän eräs henkilö paikasta missä asun, mutta en taida uskaltaa. No sen voi varmaankin paljastaa, että kantaa muutettua nimeä...eli nimi kiinnittää huomion, koska se on muutettu englannin kieli seksi. Taitaa olla monilla niillä linnakundeilla taustat sellaisia, että nimen muutoksella yritetään joko saada itseä tuntemattomaksi tai sitten se tehdään ihan egon buustausmielessä halutaan herättää huomiota. Joiltakin yhtäläisyyksiä mitä itse olen havainnut näissä linnakavereissa, no tatuoinnit on numero yksi, jos miehellä on Pasi asti tehtyjä tatskoja,;ne on luultavasti linnassa näytetty, yks yhtäläisyys on hieno kello kädessä isokokoinen: ja mitä luultavammin varastettu klo, ja yksi juttu miksi monilla näillä on kova viehtymys autoihin, mersuihin, bemareihin, ainakin moni koristaa omaa fbtä kuvilla useista autoista, mutta useasti ne on lunastettu jo, ja kehotus pitämään silmät auki jos fbssä tapaa, monilla on suurin osa näitä elämänkoululaisia kavereina ja moniongelmaisia, en tajua miten jotku voi hairahtaa naisena näihin, joku ei klikkaa! Monet näistä naisuhreista on sellaisia, jotka viehättävät huomiosta, ja sanoista. Pitäisikin oppia kyseenalaistamaan ja työhistoriakin kertoo jotain. Mitä luultavammin raskaalla työskentelemällä, on jotain menneisyydessä miksi ei kunnon kouluja ole käyty. Ei kaikilla, ja liian sokeasti ei ikinä kannata rakastua, ja pakko mun on vielä sanoa, että oma koti, osoite, henkilötiedot, kaikki pankkikorteista tiliin kannattaa pitää visusti tallessa...voi joutua jopa ryöstön uhriksi! Nämä on sairaita kavereita mieleltä!
[/quote] raksalla työskentelevä ja linnassa tehdyt tatskat ..pahoittelut kirj virheistä..

Vierailija
9/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:29"]Ite naimisissa entisen linnakundin kanssa, eli mikä siinä mättää jos on jotain tehny aikasemmin. Parempaa isää/ aviomiestä saa hakea!
[/quote]

Niin mäkin olin ja sanoin ennen.
Kunnes selvisi että mä en ollu ainoa jota kusetettiin vuosien ajan ihan samoin.
[/quote] mä nyt uskon tuntevani aika hyvin mieheni melkein 8 vuoden yhdessä olon perusteella. Eikä ole esim pettäjä tyyppiä.
[/quote]

Voi kuule, ihan samat sanat. Ikinä en olisi uskonut toisen pettämiseen. Edes työpaikka ei ollut se mitä piti, vaikka kävin paikan päälläkin hänen kanssaan. Se paljastui myöhemmin tuttunsa työpaikaksi. Olimme pidempään yhdessä kuin te olette olleet. Kunnes valheet alkoivat pikkuhiljaa paljastua.
Älä hitossa tee samoja virheit kuin minä, kyseenalaista aina kaikki ja hanki asioista tarpeeksi tietoa. Tämä suhde sotki vuosien ajaksi ystävyyssuhteeni, sukulaissuhteeni, ja melkein loppuelämäni, niitä oli hemmetin vaikea saada takaisin. Ikinä en olisi uskonut kaiken olevan valhetta. Tarinani on kuin suoraan jostakin huonosta elokuvasta, valitettavasti se on totta ja lähes kymmenen vuotta elämästäni.

Vierailija
10/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti luottaa ihmiseen.

Vierailija
11/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan sairaita valehtelemaan, psykopaatit siis. En tiedä hullumpaa ihmiskategoriaa!!

Vierailija
12/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen venkula tuntuu olevan myös tää yksi sinisilmäinen tättähäärä tässä ketjussa. :D

Ei kaikki linnakundit läpeensä pahoja ole. Moni oikeasti löytää elämälle uuden paremman suunnan. Kyllä ne pitkänlinjan häiskät vaan haistaa ajoissa.

Vierailija
13/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:29"]Ite naimisissa entisen linnakundin kanssa, eli mikä siinä mättää jos on jotain tehny aikasemmin. Parempaa isää/ aviomiestä saa hakea!
[/quote]

Niin mäkin olin ja sanoin ennen.
Kunnes selvisi että mä en ollu ainoa jota kusetettiin vuosien ajan ihan samoin.
[/quote] mä nyt uskon tuntevani aika hyvin mieheni melkein 8 vuoden yhdessä olon perusteella. Eikä ole esim pettäjä tyyppiä.
[/quote]

Voi kuule, ihan samat sanat. Ikinä en olisi uskonut toisen pettämiseen. Edes työpaikka ei ollut se mitä piti, vaikka kävin paikan päälläkin hänen kanssaan. Se paljastui myöhemmin tuttunsa työpaikaksi. Olimme pidempään yhdessä kuin te olette olleet. Kunnes valheet alkoivat pikkuhiljaa paljastua.
Älä hitossa tee samoja virheit kuin minä, kyseenalaista aina kaikki ja hanki asioista tarpeeksi tietoa. Tämä suhde sotki vuosien ajaksi ystävyyssuhteeni, sukulaissuhteeni, ja melkein loppuelämäni, niitä oli hemmetin vaikea saada takaisin. Ikinä en olisi uskonut kaiken olevan valhetta. Tarinani on kuin suoraan jostakin huonosta elokuvasta, valitettavasti se on totta ja lähes kymmenen vuotta elämästäni.
[/quote] no mä nään kyllä palkkakuitit jne. Meillä ei oo salaisuuksia. Jos sulle on valehdeltu, ei se tarkoita että kaikille muille valehdellaan.

Vierailija
14/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 04:37"]

Oulussa kin liikkuu näitä epämääräisiä sekopäiyä jotka mainostavat itseään netissä kaikilla treffipalstoilla. Mutta hei meidän naisina pitää tietää minkälaiseen mieheen tutustumme. Suurin osa nuista on sekopäitä...jos ihminen sortuu väkivaltaan helposti niin sekin kertoo jotain jo ihmisestä....Ja ne tarinathan on noilla jätkillä mitä vaan, eri asia uskooko niitä. Mutta tosiaan linnakierteessä oleva ihminen on joko narsisti, sosiopaatti, psykopaatti, käutöshäiriöinen tai näiden kaikkien yhdistelmä, lisäyksenä vielä huumeriippuvuus tuohon kaupan päälle vielä. Patologiset valehtelee aina!

[/quote]Jepjep... 

Vierailija
15/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on entinen linnakundi. Kertoi asiasta minulle pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Ja yhtä rehellinen on ollut siitä lähtien. Ei kaikki linnassa istuneet ole psykopaatteja, vaikka määrällisesti siellä on niitä paljon.

Vierailija
16/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:13"]Minullakin on entinen linnakundi. Kertoi asiasta minulle pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Ja yhtä rehellinen on ollut siitä lähtien. Ei kaikki linnassa istuneet ole psykopaatteja, vaikka määrällisesti siellä on niitä paljon.

[/quote] mun oma mies kertoi samana iltana kun tavattiin, eikä asia mua häirinny. En tuomitse ketään menneisyyden takia, vaan annan mahdollisuuden. Olemme olleet onnellisesti jo tosiaan kohta 8 vuotta yhdessä ja 7 vuotta naimisissa, 2 lastakin siunaantunut.

Vierailija
17/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:35"]

Huh, en kyllä kovinkaan helpolla linnakundin sanaan luottaisi. Varsinkin jos on istunut useamman tuomion, niin kyseessä on hyvin todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen kpää. Kyllähän psykopaatti osaa itsestään hyvinkin ihanan kuvan antaa, pinnan alla onkin sitten jotain muuta. Moni onnistuu kusettamaan ihan alan ammattilaisiakin.

[/quote]

Juuri näin. Kyllä sen luulisi olevan selvä, että jos jollakin on linnatuomio alla, viittaa se suurella todennäköisyydellä siihen, että tyypillä on myös persoonallisuushäiriö. Ja persoonallisuushäiriöisen kanssa seurustelu ei tunnetusti ole kovin järkevä veto, joten kun ongelmia tulee, saa syyttää ihan itseään.

Vierailija
18/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:35"]

[/quote]

Juuri näin. Kyllä sen luulisi olevan selvä, että jos jollakin on linnatuomio alla, viittaa se suurella todennäköisyydellä siihen, että tyypillä on myös persoonallisuushäiriö. Ja persoonallisuushäiriöisen kanssa seurustelu ei tunnetusti ole kovin järkevä veto, joten kun ongelmia tulee, saa syyttää ihan itseään.
[/quote] Jokainen tyylillään, onneks löytyy myös oikeasti luotettavia!

Vierailija
19/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, miksi on saanut tuomion. Jos on nuoruudessa joutunut huonoon seuraan ja jengiin, niin ei se saa leimata ihmistä loppuelämäksi. Ja talousrikollisissa on joukossa näitä, jotka ovat joutuneet sinne muiden tekemien rikkeiden vuoksi. Saatika nämä itsepuolustuksessa jonkun tappaneet, ja saavat sitten sen vuoksi tuomion. Ja tunnen erään, joka metsästysreissulla vahingossa ampui kaverinsa, ja istui siitä kaksi vuotta. 

Vierailija
20/54 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:13"]Minullakin on entinen linnakundi. Kertoi asiasta minulle pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Ja yhtä rehellinen on ollut siitä lähtien. Ei kaikki linnassa istuneet ole psykopaatteja, vaikka määrällisesti siellä on niitä paljon.   [/quote] mun oma mies kertoi samana iltana kun tavattiin, eikä asia mua häirinny. En tuomitse ketään menneisyyden takia, vaan annan mahdollisuuden. Olemme olleet onnellisesti jo tosiaan kohta 8 vuotta yhdessä ja 7 vuotta naimisissa, 2 lastakin siunaantunut.

[/quote]

Aika epätoivoinen reppana pitää naisen olla, jos alkaa seurustelemaan linnassa istuvan kanssa ja ollaan tavattu kun mies on ollut paraikaa kiven sisällä. Tai että lähestytään vankilassa istuvaa miestä kirjeitse mielessä "parisuhde". Naiset haloo - jotain rajaa sentään. Asia erikseen jos linnatuomio on miehen historiassa takana ja tavattu kun hän on vapaana kakun jo lusineena.