Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti levittelee juttua abortistani

Vierailija
12.08.2015 |

En halua olla enää missään tekemisissä äitini kanssa..
Jätimme mieheni kanssa ehkäisyn pois ja tulinkin pian raskaaksi. Kerroin asiasta äidilleni sekä kahdelle siskolleni.. ei olisi pitänyt.Pian nimittäin selvisi,että mies oli pettänyt minua. Päädyin tekemään abortin. Kerroin asiasta äidilleni vain. Siskoille annoin ymmärtää,että keskenmeno. Äitini kuitenkin suuttui tästä asiasta ja nyt kertonut vaikka kenelle kuinka pikku jutun takia tein abortin,erosin miehestä ja valehtelin siskoille.. pää hajoaa..pakko päästä jonnekin pois kaikesta tästä.
P

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:11"]

Minä lääkärinä en kirjoittaisi aborttipapereita tyypille, joka on yrittänyt raskautta, tullut raskaaksi, mutta haluaa keskeytyksen miehen petettyä. Valittakoon Valviraan, mutta minä en papereita kirjoita. 

[/quote]

no sehänä on sitten hyvä, että et ole lääkäri.

Vierailija
2/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein AP. Tilanteesi oli kaikkea muuta kuin otollinen luomaan terveen kasvuympäristön vauvalle. Solupallo ei vielä ole ihminen joten ei sitä murhaksi voi mitenkään lukea. Tälläisissä vauva palstan tapaisissa provo vyöhykkeillä et tule varmaan kovasti tukea saamaan joten suosittelen etsimään asiallisempia paikkoja sille. Voimia tosi paljon sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala äiti. Itse katkaisisin välit. Voimia! <3

Vierailija
4/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:07"]Ja mitä pahaa se lapsi sulle teki et tapoit sen. Olisit sen ukkos tappanu.
[/quote]
Solupallo ei ole lapsi. Älä syyllistä abortin tehnyttä.

Vierailija
5/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää tollanen. Vaikkei tää sua varmasti lohduta, kun mä tein teininä abortin äitini levitti tarinaa että tein abortin koska en halunnut lihota?!?!!?! Ja sen kertoi veljeni ystävä joka oli kuullut sen serkultani.. Äitini siis myönsi levitääneen sellaisen tarinan.
En tiedä mistä äitini sen keksi, koska se ei todellanaan lllut syy, eikä edes ikinä ollut edes ajatellut mitään lihomista.

Vierailija
6/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lääkärinä en kirjoittaisi aborttipapereita tyypille, joka on yrittänyt raskautta, tullut raskaaksi, mutta haluaa keskeytyksen miehen petettyä. Valittakoon Valviraan, mutta minä en papereita kirjoita. 

Vierailija
7/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmisille että äitisi sekoilee, että se oli keskenmeno. Ei ihmisille kuulu sinun yksityisasiasi.

Vierailija
8/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:11"]Minä lääkärinä en kirjoittaisi aborttipapereita tyypille, joka on yrittänyt raskautta, tullut raskaaksi, mutta haluaa keskeytyksen miehen petettyä. Valittakoon Valviraan, mutta minä en papereita kirjoita. 
[/quote]
Oikein! Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Ihme pelleilyä ap:lla.

Vierailija
9/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle abortin tekeminen ei todellakaan ollut helppo ratkaisu. En vaan nähnyt muuta vaihtoehtoa.Ja jostain syystä hävettää ja ahdistaa ihan kauheasti. En tätä kauheasti halunnut kenellekään kertoa,vain itsekin unohtaa koko asian. Väärin oli kai kuvitella,että jotain myötätuntoa olisin saanut. Miestä ei ole kritisoinut kukaan,kun kyllähän pitkissä liitoissa nyt kaikkea sattuu.. -ap

Vierailija
10/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Teit oikein ja älä syyllistä itseäsi. Etsi tukea muualta ja katkaise välit äitiisi. Et olisi kyennyt äidiksi siinä tilanteessa ja itse parhaiten tiedät voimavarasi. Käsittämättömän ilkeitä vastauksia olet saanut. Abortti on ihmisoikeus. Voimia!

Vierailija
11/11 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos ukkos ois kuollu vaikka onnettomuudessa tai pettänyt kun abortti ei ole enää mahdollinen tai kun lapsi olis jo syntynyt. Olisit varmaan myyny sen mustalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi