Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tylsä ihminen?

Vierailija
12.08.2015 |

Itse taidan olla sellainen, mutta haluaisin kuulla, millaisia muut pitävät tylsinä

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti puhuva, samoja juttuja toisteleva, ilman pointtia olevia tarinoita jaaritteleva ja juttujaan liikaa taustoitteleva. Olen vela ja parin työkaverin kohdalla pakenen kahvihuoneesta, kun alkavat puhua lapsistaan. Jotkut taas kertovat hauskasti ja mielenkiintoisesti, vaikken lähtökohtaisesti ole kenenkään lapsista kiinnostunut. 

Vierailija
22/22 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:48"]

Tuttu yhden yhdistyksen kautta vaikuttaa jotenkin tosi tylsältä ihmiseltä. Hänen kanssaan ei vain voi keskustella mistään. Hänellä ei ole mielipiteitä eikä hän kerro mistään omista kokemuksistaan tai vaikka asioista, jotka häntä kiinnostavat. Hoidan joskus hänen kanssaan joitain asioita ja vastauksensa hän antaa aina sellaisella naukuvalla nuotilla. Minulla ei ole mitään häntä vastaan, mietin aina, onko hän ehkä jotenkin ujo, vai eikö hänessä oikeasti ole mitään kiinnostavaa, tai edes mitään ominaisuuksia. Hän vaikuttaa aivan äärimmäisen tylsältä ihmiseltä.

[/quote]

Tunnet varmaankin minut. Olen sairaalloisen ujo, lisäksi koulukiusaamistausta joka johti siihen että teini-iässä sosiaalista vuorovaikutusta oli käytännössä nolla, eli keskustelutaidot eivät kerta kaikkiaan ole harjaantuneet. Tiedän että ihmisille on kiusallista olla kanssai, mutta olen silti viime aikoina yrittänyt uskaltautua enemmän ihmisten pariin. En ole onnellinen erakkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän