Mies, voisitko seurustella naisen kanssa, jolla on peruukki?
Noniin.. siinähän se kysymys tulikin. Olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:03"]Mä tykkään käyttää peruukkeja toisinaan vaikka omatkin hiukset on kivat. Aina niitä ei jaksa laittaa ja joskus lookkiin sopii paremmin muunlaiset hiukset.
Kerran yksi jätkä meni vähän hämilleen kun kerroin, että mulla on peruukki. Kysyi, että missä mun omat hiukset sitten on, johon vastasin että no täällä peruukin alla ihan. :) [/quote] Mistä olet peruukkeja ostanut? :) -ap
[/quote]
Varmaan kattavin valikoima on ebayssa, kanekalonkuituiset on keskimäärin hyvälaatuisia.
Voisin ja olen seurustellutkin. Hän tosin käytti myös paljon pelkkää huivia. Ei kaljukaan haitannut ja loppuajan hän liikkui kotona jo ilman huivia tai peruukkia.
Lasketaanko myös esim. jos sytostaattihoidossa on hiukset lähteneet päästä, mutta kasvavat sitten myöhemmin takaisin?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:03"]Mä tykkään käyttää peruukkeja toisinaan vaikka omatkin hiukset on kivat. Aina niitä ei jaksa laittaa ja joskus lookkiin sopii paremmin muunlaiset hiukset.
Kerran yksi jätkä meni vähän hämilleen kun kerroin, että mulla on peruukki. Kysyi, että missä mun omat hiukset sitten on, johon vastasin että no täällä peruukin alla ihan. :)
[/quote]
Mistä olet peruukkeja ostanut? :) -ap