Mies, voisitko seurustella naisen kanssa, jolla on peruukki?
Noniin.. siinähän se kysymys tulikin. Olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä.
Kommentit (25)
Mikä ettei. Vielä jos sillä olisi niitä paljon ja erilaisia. Maanantaina blondin kaa, tiistaina brunette, keskiviikkona mustatukan, torstaina punapää, perjantaina cyberlockit, lauantaina prinsessa Leia ja sunnuntaina se saisi valita ihan itse.
Tarkoitatko siis kaljua naista? En ole mies niin en voi vastata, mutta tuli vaan mieleen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:05"]Tarkoitatko siis kaljua naista? En ole mies niin en voi vastata, mutta tuli vaan mieleen.
[/quote]
Tarkoitan. Eli siis jos hiukset ovat lähteneet syystä tai toisesta.
Minä käytän peruukkeja arjessa ihan siksi, että oman ohuen tukan laittaminen on hidasta ja pidän vaihtelusta. Halvat muoviselta näyttävätkin peruukit toimii. Mies ei ole sanonut muuta kuin joskus ilmaissut pitävänsä tietystä peruukista erityisen paljon.
Mulla on aina ollut loistava tsäänssi miesten suhteen ja joskus käytin peruukkia. Monta vuotta ihan vain huvikseen:)
En usko. Minulle hiukset ovat tärkeimpiä naisen ulkonäön ominaisuuksia. Jos nainen myöntäisi käyttävänsä peruukkia, tuntisin itseni huijatuksi.
Riippuu mitä siellä peruukin alla tapahtuu, peruuki sinällään ei ole este.
Miksi pitäisi käyttää peruukkia, jos on kalju? Itse tykkäisin kaljusta, mutta en jaksa ajella tarpeeksi usein (sängestä en tykkää).
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:13"]Miksi pitäisi käyttää peruukkia, jos on kalju? Itse tykkäisin kaljusta, mutta en jaksa ajella tarpeeksi usein (sängestä en tykkää).
[/quote]
Kaikille ei sovi.
Voisin, joskin minä olen niin pinnallinen, että minus harmittaisi, jos hän oleilisi usein ilman peruukkiaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:31"]Miksi sinulla on peruukki?
[/quote]
Minulla on alopecia.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:08"]
En usko. Minulle hiukset ovat tärkeimpiä naisen ulkonäön ominaisuuksia. Jos nainen myöntäisi käyttävänsä peruukkia, tuntisin itseni huijatuksi.
[/quote]
Minulle jättikyrpä on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, mutten silti koe tulevani huijatuksi, jos mies ei ensitreffeillä paljastakaan mikropenistä.
Juu voisin.
Ei naisissa moni muukaan asia ole ns. luonnontilassa. Yksi tuntemani söpö taidehörhö käytti erilaisia peruukkeja, vaikka sillä olisi kasvanut omakin tukka.
Kyllä.
kävin syömässä paikassa missä tarjoilijalla oli joku juttu että tukka kasvoi läntteinä,töissä oli kaljua,laikkusänki ym. Sille sopi kaljukin aika hyvin,nainen oli kaunis ja hyvä runkoinen,tissiä ja persettä löytyi sopivasti,ekan kerran kun näin sen bilevehkeissä peruukin kanssa niin menin ihan hämilleni kun tajusin kuka se on.
liian nuori vaan mulle.
t.m41v
En näe peruukkia hirveästi pidemmälle vietynä ulkonäön kohenteluna kuin erilaisia hiustenpidennyksiä + värjäämistä ja näitä tekee sentään melko moni nainen. No problem
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:08"]
[/quote]
Minulle jättikyrpä on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, mutten silti koe tulevani huijatuksi, jos mies ei ensitreffeillä paljastakaan mikropenistä.
[/quote]Oikea vertaus oliisi se, että mies on teipannut kurkun reiteensä ja käyttää tiukkoja housuja. -7
Mä tykkään käyttää peruukkeja toisinaan vaikka omatkin hiukset on kivat. Aina niitä ei jaksa laittaa ja joskus lookkiin sopii paremmin muunlaiset hiukset.
Kerran yksi jätkä meni vähän hämilleen kun kerroin, että mulla on peruukki. Kysyi, että missä mun omat hiukset sitten on, johon vastasin että no täällä peruukin alla ihan. :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:48"]Lasketaanko myös esim. jos sytostaattihoidossa on hiukset lähteneet päästä, mutta kasvavat sitten myöhemmin takaisin?
[/quote]
Miksipäs ei