Mitä Bile-Danille pitää tehdä?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 02:07"]
Älä yleistä et on miesihanne _meidän_ nuorten naisten keskuudessa. N19
[/quote]
Ja sitten sä prinsessana itket, kuinka tällainen alfauros pani sut paksuksi ja hetken päästä vehtaa sun kavereiden kanssa mutta annat kuitenkin anteeksi kerran pari, palaatte yhteen ja lopulta tulee lopullinen ero ja susta YH.
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 02:07"]
Älä yleistä et on miesihanne _meidän_ nuorten naisten keskuudessa. N19
[/quote]
Ja sitten sä prinsessana itket, kuinka tällainen alfauros pani sut paksuksi ja hetken päästä vehtaa sun kavereiden kanssa mutta annat kuitenkin anteeksi kerran pari, palaatte yhteen ja lopulta tulee lopullinen ero ja susta YH.
[/quote]
Siis et kai nyt väitä että tuo roolia vetävä bile-D olisi alfauros????? :'D Poika vaikuttaa kokemattomalta ja epävarmalta itsestään. Tulee yläaste mieleen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:53"]
Paijata ja ottaa suihin. :3
On ylimielinen mies kyllä, mutta hauskan oloinen ja uskon että se ylimielisyys on vain roolia. Se on tosi komea, mulle kyllä kepais. N18
Must se taas on niin täysin säälittävän speden näköinen ressukka.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:19"]Antaa elämän opettaa pojalle nöyryyttä....
[/quote]
Miks tarvisi olla nöyrä eikä itsevarma, hyväitsetuntoinen ja itseensä tyytyväinen? Ei kaikkien tarvi olla jotain ulisijoita tyyliin mamba-tero "älä jätä minua, yyh yyh nyyh nyyh".
Tervetuloa uusi itsevarma suomalaismiestyyppi ja heippa ryyppäävät, katkerat naisissa roikkuvat valittajamiehet.
Olla klikkaamatta yhtäkään häntä koskevaa uutista, olla jakamatta yhtään uutista, olla tekemättä yhtään aloitusta hänestä, olla katsomatta sitä ohjelmaa. Nämä henkilöt ovat julkisuudessa vain ja ainoastaan siksi, että ihmisistä on kiva tuntea ylemmyyden tunnetta ja siitä syystä katsovat ohjelmaa, lukevat uutisia ja tekevät miljoona aloitusta keskustelupalstoilla paheksuakssen. Nämä henkilöt valitaan ohjelmaan juuri sen vuoksi, että provosoivat -> somepöhinä -> lukijat uutisille (ja sitä kautta kontaktit mainostajille) - > katsojat ohjelmalle (eli kontaktit mainostajille). Niin kauan kuin riittävää joukkoa kiinnostaa tämän tyyppinen sisältö telkkarissa ja netissä, niin kauan meillä on näitä tyhjäpäitä urpoja kaikissa kanavissa.
Kyllä itsevarma mies pystyy naisesta paremmin huolehtimaan kuin epävarma. Usein heikkoitsetuntoset miehet ripustautuu naisiin ja alkaa vainoamaan suhteen jälkeen.
Mutta ehkä dani saa piparia helposti juuri siksi, kun naisen hoivavietti suuri ja MINÄ olen se nainen, joka tuon miehen pysäytän, laitan kuntoon ja opetan käyttäytymään asiallisesti ;)
Dani saapui puolustamaan itseään vauva-palstalle, aaawww :D Dani on hyvä esimerkki pikkupojasta, joka on lukenut pelimiesoppaita :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:30"]Dani saapui puolustamaan itseään vauva-palstalle, aaawww :D Dani on hyvä esimerkki pikkupojasta, joka on lukenut pelimiesoppaita :D
[/quote]
Mä oon kyllä nainen, enkä edes kehu sen ulkonäköä, mutta itsevarmuus on hyvä asia ja liian harvinaista suomalaisilla miehillä. En tykkää uikuttajista. Muut miehet sais ottaa oppia tuon persoonasta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:24"]Tervetuloa uusi itsevarma suomalaismiestyyppi ja heippa ryyppäävät, katkerat naisissa roikkuvat valittajamiehet.
[/quote]
Eikö suomalaisissa miehissä ole muita vaihtoehtoja kuin "panen kaikkea mikä liikkuu" alfauros ja katkeroitunut, alkoholisoitunut ja ripustautuja? Mikähän tilastollinen poikkeama oma mieheni on kun ei ole kumpaakaan noista.
Eiköhän däni ole pian jo niin alkkis, ettei väliä.
T: kulunutta bändipaitaa pitävä parrakas mies
Laittaa uuniin, että taikinaposket paistuu nätin ruskeiksi. Ohjelman aattelin ihan vain skipata.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:53"]
Paijata ja ottaa suihin. :3
On ylimielinen mies kyllä, mutta hauskan oloinen ja uskon että se ylimielisyys on vain roolia. Se on tosi komea, mulle kyllä kepais. N18
[/quote]
Sulla on oudot mieltymykset.
[/quote]
En usko. Kyllä tuon näköiset pojat ovat suosittuja meidän nuorten naisten keskuudessa. :) Se mitä mä kutsuisin oudoksi mieltymykseksi on jotkut lihavat kaljut parta/viiksimiehet mutta tä onkin mun mielipide (:
[/quote]
Ulkonäkö ei ole pahin mahdollinen mutta tuollainen käytös olisi kyllä täysi turn-off ainakin kaikkien minun tuntemieni "meidän nuorten naisten" keskuudessa. N20
Nimen omaan ei mitään, varsinkaan antaa.
Antaa elämän opettaa pojalle nöyryyttä....