Sinä 20-24-vuotias nainen, joka seurustelet vanhemman miehen kanssa.
Olisi kiinnostavaa kuulla tarinanne. Miten tapasitte? Millainen miehesi on? Jne.
Ps. Olen hieman ihastunut vanhempaan herraan ja kaipaisin "vertaistukea".
Kommentit (9)
Tavattiin juhlissa, mies päälle 40 ja minä parikymppinen. Ei sitä ikää kannata turhaa miettiä, jos asiat sujuu hyvin yhteen. Olemme seurustelleet nyt n. 4 vuotta ja lapsi tulossa.
Jos 20-vuotias seurustelee 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, vanhempien tulee puuttua siihen välittömästi.
Tavattiin, kun minä olin 20v ja mieheni 34v. Nyt 4 vuotta oltu yhdessä. Kihloissa ollaan ja minä olen viimisilläni raskaana.
Vanhempi mies haluaa vain muokata tytön mieleiksekseen. Ei sitä oikeasti kiinnosta tytön persoona ja mielipiteet.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:03"]
Jos 20-vuotias seurustelee 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, vanhempien tulee puuttua siihen välittömästi.
[/quote]
Moi vaan sullekkin Ikis. :) Miten on mennyt viime aikoina? Ainakin kivoja ilmoja on ulkona pidellyt.
minä olin 22v mieheni oli 33v. "tavattiin" suomi 24 treffeillä,jossa sitten sovittiin tapaaminen, alkutiedoilla mies oli kaikkea mitä mitä EN ollut hakemasa,mies oli liian vanha,lapsia ym
Onneksi suostuin kahville,siitä se vaan lähti! ollaan oltu yhdessä kohta 5vuotta joista 3 naimisisa ja meillä on yksi yhteinen lapsi
Meitä yhdistää huumoritaju ja rakkaus rock musiikkiin.
aika vään lopujen lopuks meidän suhdetta on ihmetelty.
up