Mikä siinä treffailussa ja parisuhteen muodostuksessa on niin vaikeaa?
Sinkkuja on pilvin pimein ja valittavat ettei puolisoa löydy. Miksi näin?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Naisten kriteerit ja vaatimukset ovat esteenä.
Ei riitä, että olet kaikin puolin kunnollinen ja täydellistä perheenisämateriaalia vaan sun pitäisi aiheuttaa kipinöitä ja ihastumista ja noita ei saa aikaiseksi jos olet syntynyt tylsäksi tavismieheksi.
Nykyään vain komeimmat supliikkijän-nämiehet tai statusrahamiehet kiinnostavat naisia.
Puhu omasta puolestasi. Mä ja kaverit ollaan ihan peruspenoja kaikki, mutta ollaan rakastuttu räiskyvästi ja noiden sun mainitsemien kipinöiden kanssa. Näiden naisten kanssa ollaan edelleen yhdessä, perhe perustettu ja kivasti menee. Kyllä tavalliset miehet saa edelleen niitä parisuhteita oikein hyvin, tavallista huonommat taitaa olla niitä jotka jää ilman. Mikä siinä on että lehtiä myöden saa nykypäivänä lukea siitä miten selvästi jotenkin puutteelliset äijät kitisee miten ”tavallinen” mies ei saa naista. No ette te ole tavallisia vaan sitä huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun kaikki ei edes etsi sitä isämatskua, kun eivät aio lisääntyä.
Katsos kun on myös olemassa ihmisiä, jotka haluavat vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Olin nuorempana hyvin nätti mutta en kelvannut parisuhteeseen, hyväksikäyttäjiä riitti kyllä. Luonne ujo ja kunnollinen eli kai tylsä.
Hyväksikäyttäjiä riitti baarissa ja oliko alkoholilla tekemistä asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla tämä kaatuu siihen, että kaikki naiset näyttävät olevan pasifistipunavihervegaanifeministiantirasistieläimenhalaajia.
Siis minulla on väärä mielipiteet, väärä ruokavalio ja väärä asenne .
Mikä pahinta, aito katumus sekä halu muutokseen "hyväksi ihmiseksi" (siis pasifistipuna... jne.) puuttuu.
Ja lopulta molemmilta käpy kärähtää.
No onko sun mielestä niillä naisilla väärät mielipiteet, väärä ruokavalio ja väärä asenne? Koska tuosta sun tekstistä päättelen, että sun parisuhteissa molemmilla osapuolilla on ollut toisen mielestä väärät mielipiteet, ruokavalio ja asenne. Sit et voi kyllä syyttää vaan niitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen aina ollut mies kehenkä naiset ei ihastu.pitkä,hoikka ja työssäkäyvä varmaan monelle naiselle kävisi kyl paremman puutteessa.mutta valitettavasti syrjäydyin parisuhdemarkkinoilta jo 10 vuotta sitten.nykyään jo niin tottunut olemaan yksin ettei tässä enään ketään kaipaakkaan,ja lapsentekoaikakin mennyt jo kauan sit. M45
Muuttuisiko suhtautumisesi jos sinua lähestyisi unelmiesi nainen tositarkoituksella?
tuskinpa näin tulee käymään.minulle unelmien nainen olisi ihan tavallinen kaikkine vikoinensakkin..mutta kuten jo totesin niin olen jo liian erakoitunut että mihinkään parisuhteeseen kelpaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kiin vaativia nykyaikana. Tavallinen mies ei kelpaa kun pitää olla ulkonäköä, palvelija luonnetta, varakkuutta ja jännittävyyttä. Miehet ei tosin saa naisilta vaatia mitään tai nainen loukkaantuu verisesti. Naiset valitsee miehistä ei mies naisista
Nyt kun tiedät tuon, miten se on vaikuttanut ajatuksiisi parisuhteesta?
Unohdin parisuhde haaveet ja aloin harrastaa irtosuhteita ja yhdenillan juttuja kun parisuhteeseen en kelpaa kuitenkaan
Samat, mitä sitä turhaan alkaa mahdottomia tavoittelemaan, nytki 3 naista kierrossa. Eikä oikeestaan edes enää kiinnosta mitkään parisuhteet, joissa joutusin valumaan johonkin naisten vaatimusmuotteihin. Ja koska naisilla on niin helvetin kovat vaatimukset miehelle, niin vastaavasti minäkin olen nostanut vaatimukset korkealle naiselle, jonka parisuhteeseen huolin. Ei koiria, ei someja, ei tatuointeja, ei mt-ongelmia, isot tissit ja perse, hoikka, hyvä luonne, ei nirsoile, tykkää seksistä, vähempään ei kannata tyytyä, jos ei löydy, niin olen ilman.
Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.
Mulla on takana pari pitkää parisuhdetta, mutta en kyllä enää jaksa innostua puolison etsinnästä. Nyt kun lapset asuvat jo omillaan käytän aikani mieluummin omiin harrastuksiini kuin deittailuun. Olen sen ikäinen, että mihinkään Tinderiin en tosiaan lähde, en ole somessakaan, enkä usko hyviä, kunnollisia miehiä löytyvän vapaana (tarkoitan miehiä, jotka eivät käytä alkoholia, petä, pahoinpitele tai väheksy).
Parisuhteet ovat mun osaltani tässä ja olen onnellisempi kuin ikinä.