Mikä siinä treffailussa ja parisuhteen muodostuksessa on niin vaikeaa?
Sinkkuja on pilvin pimein ja valittavat ettei puolisoa löydy. Miksi näin?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Minulla tämä kaatuu siihen, että kaikki naiset näyttävät olevan pasifistipunavihervegaanifeministiantirasistieläimenhalaajia.
Siis minulla on väärä mielipiteet, väärä ruokavalio ja väärä asenne .
Mikä pahinta, aito katumus sekä halu muutokseen "hyväksi ihmiseksi" (siis pasifistipuna... jne.) puuttuu.
Ja lopulta molemmilta käpy kärähtää.
Eikun tottakai haluan itselleni rasistisen miehen joka hakkaa mun koiraa, syö pelkkää roskaruokaa ja asenne on koko ajan öyhöttää, haastaa riitaa ja valittaa kaikesta. Joka ei näe mitään vikaa itsessään ja jonka mielestä kaikenlainen itsenstä kehittäminen on p*rseestä ja pieru päälle.
You just prove my point. Minkä kanssa sitä ollaankaan nykyään tekemisissä, kun jostain tinderistä koittaa jotain sulhoa itselleen löytää. Tän rinnalla ei tosiaan enää ees kiinnosta ne vatsamakkarat tai spedekalju; ne kelpaa vallan mainiosti jos miehen asenne ja luonne vaan on kultaa.
Omalla kohdallani ongelma on, ettei löydy samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuoleista. Minusta kyllä on ollut tosi iso määrä miehiä kiinnostunut tähän mennessä, mutta kiinnostun itse tosi harvoin kenestäkään. Miehen pitää olla just eikä melkein, silloin syntyy sellainen oikeanlainen vetovoima. Kyllä näitäkin miehiä on, mutta on todellinen työ löytää sellainen.
Treffaillut en ole vuosiin siksi, etteivät ihmiset osaa kohdella toisiaan kunnioittavasti. Ei minulla ole mielenkiintoa päätyä enää yhteenkään kuvioon, jossa mies vakuuttelee minulle olevansa tosissaan, mutta samanaikaisesti hyppii muissakin sängyissä ja tinder laulaa. Tällaiselle herkemmälle ihmiselle tuollainen kokemus on hyvinkin traumatisoiva.
N27
Ihmiset on niin narsistisia. Luulee et itse täydellisyyksinä ansaitsevat vain täydellistä, jotka tekee ja ajattelee ja harrastaa samoja asioita kuin itsekin.
Ihmiset ovat ihmisiä. Sitä on vaikea hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on niin narsistisia. Luulee et itse täydellisyyksinä ansaitsevat vain täydellistä, jotka tekee ja ajattelee ja harrastaa samoja asioita kuin itsekin.
Ei Jeesus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
En tiedä. Useamman olisin jo kelpuuttanut mut sit muutaman kuukauden tapailun jälkeen mieheltä yleensä tulee se joku "oot ihan kiva ja sun kanssa on ollut kivaa, mutta... "
Siis, minussa on joku vika. Minkäs teet.
Väärä ajattelutapa sinussa ei ole mitään vikaa. Valikoit vain huonoja miehiä.
Tsiisus.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kiin vaativia nykyaikana. Tavallinen mies ei kelpaa kun pitää olla ulkonäköä, palvelija luonnetta, varakkuutta ja jännittävyyttä. Miehet ei tosin saa naisilta vaatia mitään tai nainen loukkaantuu verisesti. Naiset valitsee miehistä ei mies naisista
Nyt kun tiedät tuon, miten se on vaikuttanut ajatuksiisi parisuhteesta?
Unohdin parisuhde haaveet ja aloin harrastaa irtosuhteita ja yhdenillan juttuja kun parisuhteeseen en kelpaa kuitenkaan
Sinulla on väärä ajattelumalli ja -tapa. Vahingollinen suorastaan ja miksi keskityt niin kovasti siihen mitä et halua?
Vierailija kirjoitti:
-Miehet eivät halua sitoutua.
-Miehen mielestä naisen pitää vain solahtaa hänen elämäänsä, jossa on naisen kokoinen tyhjä paikka. Naisella ei siis saa olla omia henkilökohtaisia intressejä, jotka "haittaisivat" miehen elämää.
-Mies ei edes halua tiivistä parisuhdetta, vaan nähdä silloin kun häntä huvittaa. Omat kodit, totta kai!Nämä kokemukset vanhemmalta naissinkulta.
"Miehet on sitä, miehet tekee tätä... miehet miehet miehet"
Onpa todellinen ihme, että olet vielä sinkku. Joka nainen rakastaa kans kuulla tuollaisia yleistyksiä sukupuolestaan miehiltä. Pidä toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus...
Näin se vaan on. Kehittäkää ennen muuta itseänne. Älkää odottako muilta täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirsot ihmiset vaativat ja oikeuttavat vain parasta itselleen vaikka itse ei olisi lähelläkään parasta.
Exä yritti ottaa multa hengen. Koen olevani aivan oikeutetusti nirso.
Ole nirso, mutta älä ihmettele, jos joudut olemaan sitä yksin. Sun exän käytös ei ole kenenkään muun syy eikä vastuulla.
Samaa miettinyt. Olin nuorempana hyvin nätti mutta en kelvannut parisuhteeseen, hyväksikäyttäjiä riitti kyllä. Luonne ujo ja kunnollinen eli kai tylsä.
n33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
En tiedä. Useamman olisin jo kelpuuttanut mut sit muutaman kuukauden tapailun jälkeen mieheltä yleensä tulee se joku "oot ihan kiva ja sun kanssa on ollut kivaa, mutta... "
valikoi siis vaan hyviä miehiä, joille kelpaa panoksi.
Kukaan ei ole vieläkään kertonut miten voisin valita paremmin.
Voin kertoa sulle neuvon. Tiputa pinnallista rimaa niin saat jonkun joka tykkää susta enemmän.
Naisten yleisin ja suurin ongelma on se, että valikoidaan liian tasokkaita miehiä jonka takia miehet eivät kiinnostu kunnolla. Miehet lähinnä tyytyvät säännöllisen seksin takia kun muitakaan vaihtoehtoja ei ole.
Kuinka paljon sitä pitää tiputtaa?
Joku spurgu jostain lähipubin lähiojasta? Se ehkä pysyis, tai ainakin palais takas aina kun viinarahat loppuu.
Vaikea sanoa tarkasti kun en tiedä susta mitään.
Mutta esimerkkinä vaikka että jos olet 5/10 nainen niin älä yritä vain 7-8/10 miehiä vaan myös 5/10 miehiä eli omantasoisia.
Nettideittailussa näkee tosi räikeitä esimerkkejä että kaiken maailman kehopositiiviset vanhat yksinhuoltajat yrittävät lähetellä tykkäyksiä/viestejä atleettisille lapsettomille miehille.
Jaa. Tykkään jo kaljuista, vatsakkaista miehistä jotka kulkee collareissa ja likaisissa lenkkareissa. Jos nyt naama ja kroppa on jokseenkin sitä luokkaa että voin tuntea jotain seksuaalista vetovoimaa niin kelpuutan. En todellakaan mielestäni ole erityisen pinnallinen. Ja lapsia niillä on ollut lähes jokaisella.
Mutta jos rimaa pitää tiputtaa Uuno Turhapuro tasolle niin antaa olla, mitä iloa siitä enää on itselle? Tottakai minä nyt jonkun saisin jos mitään kriteereitä ei olisi.
Minusta ongelma on lähinnä se että miehet ei halua parisuhdetta tai ei uskalla siihen ryhtyä. Tai eivät itsekään tiedä mitä haluavat, ja se näkyy sit tuollaisena soutamisena ja huopaamisena. Ja kuinka moni mies oikeasti kehittää itseään ja koittaa olla paras versio itsestään, versus naiset? Veikkaan että miesten prosentti on tässä pienempi. Miehet pikemminkin vaan haluaa olla ja möllöttää ja ettei kukaan vaan vaadi mitään tai häiritse heidän olotilaansa. Monilla on jotain ihme traumoja vanhoista parisuhteista. Yritäpä siinä sitten jotain kahden ihmisen tervettä ja tasapainoista, molemminpuolista, parisuhdetta viritellä.
Miksi ihmeessä miehen tulisi pyrkiä olemaan "paras versio itsestään"?! Ei saa vaan olla.
Mikä pskamyrsky tulisi, jos joku mies puhuis naisista tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tavikselle kelpaa vain vastakkaisen sukupuolen huippuyksilöt. Jos ja kun heitä ei saa, niin sitten ovat mielummin sinkkuna.
Puhut siis palstan miehistä?
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33 kirjoitti:
valikoi siis vaan hyviä miehiä, joille kelpaa panoksi.
Kukaan ei ole vieläkään kertonut miten voisin valita paremmin.
Voin kertoa sulle neuvon. Tiputa pinnallista rimaa niin saat jonkun joka tykkää susta enemmän.
Naisten yleisin ja suurin ongelma on se, että valikoidaan liian tasokkaita miehiä jonka takia miehet eivät kiinnostu kunnolla. Miehet lähinnä tyytyvät säännöllisen seksin takia kun muitakaan vaihtoehtoja ei ole.
Kuinka paljon sitä pitää tiputtaa?
Joku spurgu jostain lähipubin lähiojasta? Se ehkä pysyis, tai ainakin palais takas aina kun viinarahat loppuu.
Vaikea sanoa tarkasti kun en tiedä susta mitään.
Mutta esimerkkinä vaikka että jos olet 5/10 nainen niin älä yritä vain 7-8/10 miehiä vaan myös 5/10 miehiä eli omantasoisia.
Nettideittailussa näkee tosi räikeitä esimerkkejä että kaiken maailman kehopositiiviset vanhat yksinhuoltajat yrittävät lähetellä tykkäyksiä/viestejä atleettisille lapsettomille miehille.
Jaa. Tykkään jo kaljuista, vatsakkaista miehistä jotka kulkee collareissa ja likaisissa lenkkareissa. Jos nyt naama ja kroppa on jokseenkin sitä luokkaa että voin tuntea jotain seksuaalista vetovoimaa niin kelpuutan. En todellakaan mielestäni ole erityisen pinnallinen. Ja lapsia niillä on ollut lähes jokaisella.
Mutta jos rimaa pitää tiputtaa Uuno Turhapuro tasolle niin antaa olla, mitä iloa siitä enää on itselle? Tottakai minä nyt jonkun saisin jos mitään kriteereitä ei olisi.
Minusta ongelma on lähinnä se että miehet ei halua parisuhdetta tai ei uskalla siihen ryhtyä. Tai eivät itsekään tiedä mitä haluavat, ja se näkyy sit tuollaisena soutamisena ja huopaamisena. Ja kuinka moni mies oikeasti kehittää itseään ja koittaa olla paras versio itsestään, versus naiset? Veikkaan että miesten prosentti on tässä pienempi. Miehet pikemminkin vaan haluaa olla ja möllöttää ja ettei kukaan vaan vaadi mitään tai häiritse heidän olotilaansa. Monilla on jotain ihme traumoja vanhoista parisuhteista. Yritäpä siinä sitten jotain kahden ihmisen tervettä ja tasapainoista, molemminpuolista, parisuhdetta viritellä.
Miksi ihmeessä miehen tulisi pyrkiä olemaan "paras versio itsestään"?! Ei saa vaan olla.
Mikä pskamyrsky tulisi, jos joku mies puhuis naisista tuolla tavalla.
Saa olla. Miksi naisen tulisi kumminkin huolia tarpeeton koriste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirsot ihmiset vaativat ja oikeuttavat vain parasta itselleen vaikka itse ei olisi lähelläkään parasta.
Exä yritti ottaa multa hengen. Koen olevani aivan oikeutetusti nirso.
Ole nirso, mutta älä ihmettele, jos joudut olemaan sitä yksin. Sun exän käytös ei ole kenenkään muun syy eikä vastuulla.
Kuvitteleeko miehet naisten kuolevan yksinäisyyteen? Tilastojen valossa isompi riski on oma mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kiin vaativia nykyaikana. Tavallinen mies ei kelpaa kun pitää olla ulkonäköä, palvelija luonnetta, varakkuutta ja jännittävyyttä. Miehet ei tosin saa naisilta vaatia mitään tai nainen loukkaantuu verisesti. Naiset valitsee miehistä ei mies naisista
Mulle kelpasi tavallinen mies, ihan tavallisen näköinen. Mitään jännitystä en ole halunnut koskaan enkä ole mikään romantikko enkä tarvitse palvelijaa. Nuorena kokemattomana alussa haksahti vääriin tyyppeihin ja kyllä siinä jännitystä sai ihan tarpeeksi kokea kun joutui pettymään karvaasti. Mieheni valitsi minut eikä se alussa ollut mitään sokeaa huumaa ja tunteet tulivat ajan myötä kun luottamus kasvoi.
Nykyaika voi olla muuttunut enkä tiedä siitä kun meidän alkuajoista on jo yli 30v. Kyllä uskon että ajat ovat muuttuneet hankalampaan suuntaan parisuhteen muodostamisessa. Ehkä johtuu ihmisten lisääntyvästä itsekkyydestä joka on haitallista sen suhteen että johtaa kamaliin vaatimuksiin. Toinen on kuin työnantaja työsuhteeseen kumppania hakemassa hirveine vaatimus listoineen. Miehissäkin on nykyään yhä enemmän ihan samanlaisia pellejä vaatimuslistoineen. Ei tarvitse mitään älykkyyttä parisuhteen muodostamiseen.
Meillä ei tarvita mitään ihme keskustelu sessioita että kytetään ymmärtämään toista ja kompromissien tekemisen taito on tärkeintä.
Katsos kun kaikki ei edes etsi sitä isämatskua, kun eivät aio lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
itse olen aina ollut mies kehenkä naiset ei ihastu.pitkä,hoikka ja työssäkäyvä varmaan monelle naiselle kävisi kyl paremman puutteessa.mutta valitettavasti syrjäydyin parisuhdemarkkinoilta jo 10 vuotta sitten.nykyään jo niin tottunut olemaan yksin ettei tässä enään ketään kaipaakkaan,ja lapsentekoaikakin mennyt jo kauan sit. M45
Muuttuisiko suhtautumisesi jos sinua lähestyisi unelmiesi nainen tositarkoituksella?
Itselläni ei ole koskaan ollut tässä vaikeuksia, mutta nuorempana kuulin hämmentävän usein naisilta, kuinka seurassani on poikkeuksellisen "luontevaa" olla. Että minulle voi ja uskaltaa avautua.
Jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että miehillä on ilmeisesti useinkin tarve vetää jotain roolia jopa ollessaan kahdestaan naisen kanssa, enkä ymmärrä miksi näin on (jos on). En tietenkään osaa varmaksi sanoa, koska olen itse heteromies. Olen ajatellut, että keskimäärin miehet todennäköisimmin elvistelisivät lähinnä isommassa porukassa, kun taas kahden kesken ovat ns. normaaleja.
Hyvä. Muut parisuhteen puutteesta valittavat miehet, joiden mielestä ongelmana ovat liian vaativat naiset, voisivat tehdä samoin. Meitä naisia ja meidän ajatusmaailmaamme, miesmakuamme jne he eivät pysty muuttamaan, ainoa mitä he voivat tehdä on joko hyväksyä asia tai muuttaa itseään/omaa toimintaansa.