Voisitko ystävystyä _____ kanssa? (Peukusketju!)
Peukutetaan, voisitko ystävystyä tiettyyn ryhmään/tietynlaisen ihmisen kanssa. Kyseessä olisi ns. itsellesi sopiva "ideaalikaveri" luonteeltaan, ellei toisin mainita. Yläpeukku = voit kaveerata, alapeukku = et kaveeraisi.
Heteronormatiivinen lastentarhanopettaja?
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:06"]Pullan tuoksuinen koti-isä
[/quote]
Voisin kaveerata ja vähän enemmänkin <3
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:05"]Mielisairaalan suljetun osaston potilas. [/quote] Tää ois mielenkiintoinen! Ehdottomasti :)
[/quote]
Mä laitoin alapeukun koska tällaisen kanssa ystävystyminen voisi olla niinkuin käytännössä aika vaikeaa kun ei pääse tapaamaan :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:51"]naistenhakkaaja
[/quote]
Laitoin alapeukun vaikka oma mieheni on..
Väkivalta rikollinen joka kokeilee välillä huumeita ja on huonoryhtinen pullukka pelkän peruskoulun käynyt sossun asiakas ex alkoholisti jonka kaikki miehet ovat olleet linnakundeja myös nykyinen joka hakkaa sitä pienten lasten nähden.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:05"]Mielisairaalan suljetun osaston potilas. [/quote] Tää ois mielenkiintoinen! Ehdottomasti :)
[/quote]
Mä laitoin alapeukun koska tällaisen kanssa ystävystyminen voisi olla niinkuin käytännössä aika vaikeaa kun ei pääse tapaamaan :D
[/quote]
No jos ei nyt lasketa sitä että moni on sisällä ja ulkona ja jonkin ajan päästä taas kenties sisällä, niin lomiakin on, ja kunnosta riiippuen pääsee myös yksin osastolta ulkoilemaan.
Olen ollut siellä itsekin pari kertaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:18"]
jenni vartiainen
[/quote]
Juu voisin alkaa jennin ystäväksi ja josku kahvihetken jhälkeen livauttaa mulkkuni hänen pilluun, näin ystävine kesken.
jenni vartiainen