Mikä olisi halpa hyvänmakuinen väkevä Alkosta?
Olen Hehkua testannut, mutta on kyllä jotenkin pahanmakuista.
Itselle koskenkorvat tislatessakin maistuu ihan kemialliseslta limalta.
Kommentit (28)
Ja mehän täällä automaattisesti tiedetään mikä on sinun mielestä
A) halpa
B) hyvä
Eikös sielä ole niitä marjan/hedelmän makuisia väkeviä viinejä? Väkevistä likööreistä cointreau toimii.
Myyjä osaa vinkata..
Vieläkö Soppaa tehdään? Ammattilaisen valinta.
Kossu-Jaffa, siinä kotimainen Cointreau!
Marjo44hki kirjoitti:
Ja mehän täällä automaattisesti tiedetään mikä on sinun mielestä
A) halpa
B) hyvä
Ei tämä ole vielä mitään niihin verrattuna, jotka pyytävät elokuva-/ohjelmasuosituksia vaikka Netflixistä.
Ihan sama kuin luettelisi kaikki Netflixin elokuvat ja ohjelmat, kun eihän kukaan voi tietää mitä tuollainen tyhmiä kyselevä on katsonut tai mistä tämä edes pitää.
Hennessy Very Special, 25€ / 0,35l
Kuparinruskea, keskitäyteläinen, nuorehko, lämmin, hedelmäinen, tummasuklainen, tamminen, runsas
Vana tallin.
Ei halpa mutta hyvä jägermeister pakaste kylmänä
Tapio + apelsiinimehu+ vishy, lasin pohjalle 1cm tapiota, 1 cm appelsiinimehua ja 4-6 cm vishyä olis perus resepti josta suhteita muuttamalla oman maun mukaista.
Minä tykkään viskistä. Mutta en raakana juo, vaan appelsiinimehulla lantrattuna.
Enkä sitä koko iltaa vedä, vaan yleensä kaljan tms lipittelyn välissä otan vahvennusta.
Olisiko jotain hyvää väkevämpää viiniä ehdotella?
Captain Morgain rommi. Se on ainakin hyvää ja suht kohtuuhintainen, halvasta en tiedä. Tuota ei kaikissa Alkoissa ole, mutta ehdotan maustettua rommia.
Voiko tälläisen Dooley's Original Toffee pullon juoda kokonaan pariin tuntiin, vai onko liian sokerinen/makea/oksettava?
Itse tykkään Xantesta. Sehän on kuin konjakki, mutta tuoksuu smurffilimulle ja on tehty päärynöistä. Ei liian makea, eikä niin viinalle maistuva kuin konjakki. Tätä naukkailen isosta konjakkilasista. Ei ole kallistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tälläisen Dooley's Original Toffee pullon juoda kokonaan pariin tuntiin, vai onko liian sokerinen/makea/oksettava?
Vaikea kuvitella, että koko pulloa… onhan se aika makeaa ja sokerista.
Salmiakki kossu on aika klassinen, mitä pidätte siitä?
Doris. Eikös ole persikanmakuinen?
Espanjalaiset brandyt on hyviä, pehmeitä ja konjakkia huomattavasti halvempia. Tumma rommi teen ja hunajan kanssa menee totina loistavasti.
Sano myyjälle näin:" Päivää arvoisa viinasten myyjä. Minulla on rahaa __euroa ja haluaisin saada sillä mahdollisimman maukkaat perskännit, mitähän te suosittelisitte siihen tarkoitukseen." Kyllä varmaan jotain löytyy.
Toffee likööri on hyvää.