Häpeäisin aivan hirveästi, jos poikani ei haluaisi elättää lastaan
Mielestäni on aivan uskomatota, etä täälläkin vain kehutaan miestä, joka pohtii, haluaisiko olla jossakin tekemisissä lapsen kanssa, jonka on siittänyt ja jota ei edes aio elättää. Jos minun kolmesta pojastani joku noin tekisi olisin aivan äärimmäisen pettynyt. Mies kantaa vastuunsa, jos harrastaa seksiä naisen kanssa ja saattaa tämän raskaaksi. Naisesta voi erota, lapsesta ei.
Kommentit (25)
Isän pitää kantaa vastuu aina. Ihan sama miten lapsi on saanut alkunsa, vaikka lapsen äiti olisi huijannut EI SE OLE SEN LAPSEN VIKA.
En tunne yhtäkään isäksi huijattua miestä, yleensäkin tämä "huijaus" taitaa olla oikeaa huijausta vain lasta haluamattoman isäehdokkaan puheissa. Todellisuudessa mies ei ole vain piitannut ehkäisystä ja kasvonsa säilyttääkseen ja tilanteesta uhriutuakseen yrittää mustamaalata lapsensa äitiä. Ällöttää, kuinka monet naiset sitten tukee "uhri-isää" tässä mustamaalauksessa ja on niin ymmärtäväistä.
Mun exä halusi lapsia ja 2 kappaletta niitä saatiin. Sitten kun otin eron miehen pettämisen takia ja piti alkaa elareita maksamaan alkoikin väittämään mulle ja kaikille sukulaisilleen että hän ei lapsia koskaan halunnut ja minä sen isäksi pakotin :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:03"]
En edelleenkään ymmärrä mitä tarkoitetaan huijaamisella, jos mies ei missään nimessä halua isäksi niin käyttää aina kumia, myös jos nainen sanoo käyttävänsä pillereitä. Helppoa.
[/quote]
Paitsi kun ihan oikeasti ne kumit voi pettää. Ei niin helppoa sittenkään.
[/quote]
No eihän kumin pettämisestä syntynyt raskaus ole mikään "nainen huijasi minut isäksi" -juttu :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:03"]
En edelleenkään ymmärrä mitä tarkoitetaan huijaamisella, jos mies ei missään nimessä halua isäksi niin käyttää aina kumia, myös jos nainen sanoo käyttävänsä pillereitä. Helppoa.
[/quote]
Paitsi kun ihan oikeasti ne kumit voi pettää. Ei niin helppoa sittenkään.
[/quote]
Niin voi pilleritkin, mutta tuolla tavalla voi eliminoida suurimman osan riskistä.