Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt beiget laastaritki on rasistisia ruotsissa

Vierailija
12.08.2015 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo uusi juttu ole, amerikan puolelta on kuulunut samaa. Onhan se kivaa jos löytyy ihonväristä laastaria muillekkin, mutta muuten aika pieni asia.

Hidas uutispäivä.

Vierailija
2/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pellepuuhaa. Pikaisen googlailun jälkeen Afrikassakin, jopa siellä mustimmassakin osassa, jäleenmyyjillä on tarjolla samoja beigejä, kuviollisia ja jopa VALKOISIA lasstaretita. Että höh vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa pian kohutaan siitä, kun mustaihoiselle on laitettu luunmurtumaan valkoinen kipsi. Mustaa sen olla pitää senkin rasistit.

Vierailija
4/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilanne rasismin suhteen on jo mennyt niin sairaaksi, että haluisin kuolla, jos mulla ei olisi lasta. En ymmärrä enkä jaksa tätä vaahtoamista.

Vierailija
5/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älytöntä syyttää rasistiseksi jotakin asiaa, mitä kukaa ei ole koskaan aiemmin edes miettinyt, eikä sille ole ollut tarvetta ennen kuin nyt. Asian voisi ilmaista ihan vain niin, että toivotaan muunkin värisiä laastareita, koska nekin voisivat nyt mennä kaupaksi, eikä alkaa lynkkaamaan viattomia apteekkareja asiasta johon he eivät edes ole syyllisiä. 

Vierailija
6/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jo jotain niin naurettavaa, ettei sanat riitä. Voi vittu :D

Vierailija
7/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Tämänkin on keksinyt varmasti joku valkoihoinen muija. Mitä sitten jos on beigejä laastareita. Niitä saa myös sinisinä, punaisina tai vaikka muumikuvioilla jos ei halua beigeä käyttää.

Eikö noi mustan munan kipeet rumat hyysäriakat ymmärrä, että heille nauraa jo myös ne mustat munat?

Vierailija
8/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismin vastaisilla aktivisteilla alkaa olla ideat vähissä...

Vierailija
9/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi mennyt, ja kenen takia?

Feminismin takia.

Vierailija
10/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkosessa oli tänään Mikko Mallikkaassa tää laastarijuttu. Siis viety Mikko Mallikkaan idea!!

Vierailija
11/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei saa olla enää valkoisia autojakaan ja herranjumala, miten maidon sais ruskeaksi jo lypsätessä??

Vierailija
12/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Bill Cosby ollut lääkäri? Se voisi keksiä värillisen laastarin.

Vierailija
13/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä näitä beigejä laastareita, koska ne näyttävät ihossani likaisenruskeilta. Valkoiset taas erottuvat selvästi myös valkoisesta ja näkymättömät eivät tosiaan ole näkymättömiä. Käytän siis iloisenvärisiä lastenlaastareita.

Ei ole kyllä käynyt mielessä valittaa, että laastareita pitää saada myös minun ihoni liljanvalkoisessa sävyssä. Pitäisiköhän nyt aloittaa? Kävisinkö vaikka jossain afganistanilaisessa apteekissa ruikuttamassa ensimmäiseksi?

Vierailija
14/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naisena tajuan hyvinkin ongelman. Monille naisille ulkonäkö on tärkeää, ja olisi kiva, jos sukkahousujen läpi ei paistaisi polveen laitettu erivärinen laastari. Ihonvärisen laastarin idea on olla huomaamaton, ja tummaihoisella beige ei asiaa aja. Ei tuo nyt rasistista ole, mutta ajattelemisen arvoinen asia kyllä.

Vierailija
15/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä mustia laastareita tulee markkinoille heti kun löytyy tarpeeksi kysyntää.

Vierailija
16/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:18"]Kyllä mä naisena tajuan hyvinkin ongelman. Monille naisille ulkonäkö on tärkeää, ja olisi kiva, jos sukkahousujen läpi ei paistaisi polveen laitettu erivärinen laastari. Ihonvärisen laastarin idea on olla huomaamaton, ja tummaihoisella beige ei asiaa aja. Ei tuo nyt rasistista ole, mutta ajattelemisen arvoinen asia kyllä.
[/quote]Hyysäri

Vierailija
17/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä että valkoiselle iholle ei saa oikean sävyisiä laastareita - onko tämä syrjintää että pitäisi olla ruskettunut jotta laastari sopisi ihon sävyyn

Vierailija
18/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:12"]

Pikkukakkosessa oli tänään Mikko Mallikkaassa tää laastarijuttu. Siis viety Mikko Mallikkaan idea!!

[/quote]

Minä olen saman jutun kertonut näissä keskusteluissa jo vuosia sitten!

Vaadimme myös ruskeita laastareita!

Esitin trollissani vihervassaria.

Vierailija
19/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:12"]

[/quote]

Minä olen saman jutun kertonut näissä keskusteluissa jo vuosia sitten!

Vaadimme myös ruskeita laastareita!

Esitin trollissani vihervassaria.

[/quote]

Punaisia ja keltaisia myös!

Senkin rasisti siat!

Vierailija
20/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nähnyt pikkukaupoissa myöskin pelkkiä valkoisia sukkia myynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan