Onko teidän suvussa tai omassa perheessä rasittavia vanhuksia joiden kuolemaa toivotte?
Kommentit (9)
Isäni 73v. Haukkuu kaikki ihmiset ja määräilee puhelinkeskusteluissa. Emme näe usein.
Kakkosta komppailen sen verran, että muutoin sama mutta kyllä olisi ihan potut pottuina jos kärsisi sekä henkisesti että fyysisesti.
Perintöä odotellessa.
On. Nöyryytti äitiä ja meitä lapsia. Joka viikonloppu oli jännittynyt ja uhkaava tunnelma. Sai pelätä arvaamatonta perjantaipullon ostajaa. Ei varmaan itse edes muista mitä kauheaa on sanonut ja tehnyt. Minulla on tallessa vihko jonka äiti antoi minulle ja johon äiti kirjasi ylös hirveitä tekoja
Ei onneksi. Nuoremmissa on paljon ilkimyksiä mutta ainoa apua tarvitseva, lähes 100v mummoni on kultaisin ihminen jonka tunnen. Mutta kyllähän fakta on se, että nämä ilkimyksetkin vanhenevat joka päivä ja olen hyvinkin tunnollinen luonteeltani...
On. Tätini luonteensa ja käytöksensä takia.
On. Oma isäni. Omaa narsistisen persoonallisuushäiriön ja on koko elämäni ajan vain kiduttanut minua ja sisaruksiani. Hän ei tule siitä muuttumaan. En kuitenkaan toivo hänen kituvan yksinäisenä vanhuksena pitkään jossain laitoksessa, vaan toivon että hän rauhassa vain kuolisi pois. Olisi helpotus meille lapsille ja tavallaan hänelle itselleenkin. Tätä on vaikea monien käsittää, ja he pitävät minua julmana. Ja laukovat jotain ”kyllä aina voi aikuisna lähentyä vielä” tai ”tee sopu ennen kuolemaa, kadut sitten jälkikäteen jos et tee, niin minulla kävi” kommentteja jotka eivät sovi juuri tähän omaan tilanteeseeni lainkaan. Ei narsistin kanssa voi eikö kannata lähentyä, enkä varmasti kadu kuolemansa jälkeen sitä ettemme viettäneet enepää aikaa yhdessä, päinvastoin. Toivon että olisin voinut viettää hänen kanssaan vähemmän aikaa.