Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei ole suostunut jättämään minua rauhaan.

Vierailija
11.03.2022 |

Kerroin etten aio jatkaa tapailua, jankkaa vain vastaan ja yrittää kielloista huolimatta lähestyä. Mikä saa miehen luulemaan että hän voi tehdä mitä haluaa ja sanoillani ei ole hänelle merkitystä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan yritä ghostata... Reilusti sanot vielä uudemmankin kerran niin kyllä se siitä...

Vierailija
22/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viestin ja kielsin yhteydenotot. Mainitsin jopa poliisin. Silti viestitteli vielä.Sitten estin numeron mutta osti kai uusia prepaid numeroja useasti joilla yritti tavoitella. Lopulta oli pakko vaihtaa uusi salainen numero itselleni. Tämän jälkeen näin useasti ajavan kotini ohitse ja oli ainakin kolme kertaa samaan aikaan ilmestynyt kauppaan kun itse olin siellä. Norkoili kaupan ovella ja odotti kun poistuin sieltä. Tuli perässä melkein autolleni ja jäi tuijottamaan mitään sanomatta. En reagoinut mitenkään noihin. Sitten eräs päivä oli jo kotiovellani, en mennyt avaamaan. Tajusi sitten poistua. Ap

Tunnetkko ketään hänen ystäviään tai perhettään? Jos he saisivat taottua järkeä.

Vaikea sanoa, onko kyse oikeasti vaarallisesta tyypistä vai toivottomasti ihastuneesta, jolla on harkintakyky pettänyt pahasti ja joka voi vielä tajuta mokanneensa. Toki vähemmän riskialtista olettaa ensimmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttele sen kanssa ihan älyttömiä. pidä vartin monologi jostain naisten jutusta, joka on tylsää kuultavaa.  Laita viestejä, jossa sanot vaikka että sorry kun sammuin eilen  illalla....selfiekuva, jossa näytät kammottavalta. Pyydä kahville ja piereskele tai tee jotain muuta hullua. Tarkoitus siis murtaa sitä ihannekuvaa, jonka se on luonut. Tee itsestäsi "epähaluttava"

Tällä taktiikalla ainakin itse olen päässyt eroon ns. lievemmissä tapauksissa.. Järkipuhe ei auta. Nämä tyypit ovat luoneet ihannekuvan, ja se pitää murtaa.

Vierailija
24/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele sen kanssa ihan älyttömiä. pidä vartin monologi jostain naisten jutusta, joka on tylsää kuultavaa.  Laita viestejä, jossa sanot vaikka että sorry kun sammuin eilen  illalla....selfiekuva, jossa näytät kammottavalta. Pyydä kahville ja piereskele tai tee jotain muuta hullua. Tarkoitus siis murtaa sitä ihannekuvaa, jonka se on luonut. Tee itsestäsi "epähaluttava"

Tällä taktiikalla ainakin itse olen päässyt eroon ns. lievemmissä tapauksissa.. Järkipuhe ei auta. Nämä tyypit ovat luoneet ihannekuvan, ja se pitää murtaa.

Kokeile heittää noppaa. 💩 tapauksessa tainuttaa aloittajan ja vie jemmaan.

Vierailija
25/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto

Palstalegenda osa 6587 😂😂😂

Lähestymiskielto? Vaatii aika rankat todisteet, että sellaisen saa hankittua.

Vierailija
26/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle sukulaiselle soitin asiasta mutta outoa kyllä ei ollut tuntevinaan tätä miestä ja miehen työkaverille laitoin viestiä että kertoo etten halua miehen yhteydenottoja. Ei kuulunut mitään vastausta. Ap

Vierailija
27/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile heittää noppaa. 💩 tapauksessa tainuttaa aloittajan ja vie jemmaan.

No ehkä sopii paremmin ns. sitkeän ihailijan tapauksessa, joka ei tajua lopettaa.  Tai ainakin kun ollaan vielä viestittelyväleissä. Mutta testattu on oikeasti.

Vierailija
28/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle sukulaiselle soitin asiasta mutta outoa kyllä ei ollut tuntevinaan tätä miestä ja miehen työkaverille laitoin viestiä että kertoo etten halua miehen yhteydenottoja. Ei kuulunut mitään vastausta. Ap

Oliko se työkaveri joku miehen ystävä siis? Jos vain töistä tuttu tyyppi niin ei ihmekään, jos ei reagoi.

Kuka se sukulainen oli? Miten olit itse häneen tutustunut?

Vierailija
29/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin yhdestä eroon saamalla lopulta osittain laskelmoidun, silmittömän raivokohtauksen. Huusin ja raivosin todella aggressiivisesti ja hyökkäävästi, latelin karmeita uhkauksia enkä antanut mitään suun vuoroa. Ahdistelu loppui siihen. Sopii hyvin tuohon ihannekuvan rikkomiseen, koska useimmat miehet pelkää naisen raivoa ja vihaa.

Primitiiviseen idioottiin ei oikein nuo sivistyneet keinot tepsi, vaan jatkavat tekojaan jo pelkällä röyhkeydellä.

Vierailija
30/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuota on jatkunut? Rakastunut/ihastunut mies tajuaa lopettaa noin kuukaudessa, jos on ns perusjärjellä varustettu. Itselläni kävi näin aikanaan. Tarkoitan tuota viestittelyä. Asuimme yhdessä pari vuotta ja eron jälkeen yritettiin vielä muutaman kerran. Kesti aikansa kunnes tajuttiin molemmat, että ainoa asia mikä piti yhdessä oli seksuaalinen vetovoima. Vieläkin yli kymmenen vuoden jälkeen puhumme joskus puhelimessa (itse en ottanut yhteyttä aluksi) mutta tapaamisasteelle emme mene. Itselläni on hyvä parisuhde, vaikka ei niin intohimoinen. Arvostan ja kunnioitan nykyistäni niin paljon etten lähde riskeeraamaan.

Vierailija
31/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo...

Vierailija
32/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen puhelinnumero tänne palstalle. Me av-mammat voidaan vähän läksyttää sitä... :D Pari sataa puhelua kun vastaanottaa, niin eiköhän tokene!

Vierailija
33/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan näin. Jos toisella osapuolella on kunnon pakkomielle, niin vartin monologit ja kutsu kahville ovat vain bensaa liekkeihin, kun vainooja tulkitsee sen niin, että vainottu haluaa viettää aikaa hänen kanssaan. Joku piereskely ja muu epämiellyttävä käytös on siinä tilanteessa sivuseikka.

Vierailija
34/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan näin. Jos toisella osapuolella on kunnon pakkomielle, niin vartin monologit ja kutsu kahville ovat vain bensaa liekkeihin, kun vainooja tulkitsee sen niin, että vainottu haluaa viettää aikaa hänen kanssaan. Joku piereskely ja muu epämiellyttävä käytös on siinä tilanteessa sivuseikka.

Vaatii tietenkin tapauskohtaista tilannetajua. Pointti on kuitenkin, että nuo tyypit haluavat usein hallita ja alistaa, nauttivat luomastaan pelon tunteesta. Samalla heillä on fantasia, ihannekuva mielessä. Joku naisellisen järkevä puhe ei auta, koska se vahvistaa sitä ihannekuvaa ja lisää vallan tunnetta. Mutta jos miehenä joudut kuuntelemaan juttua vaikka kuukautisista ja katselet papiljottipäistä röyhtäilijää, niin äkkiä alkaa uuden söpön ja ihanan kohteen etsintä. Tapaamiset tietenkin julkiselle paikalle jo hyvin varhaisessa vaiheessa jos tyyppi vaikuttaa arvaattomalta.

Vierailija
35/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehen melko läheinen sukulainen, tiesin hänet koska oltiin puhuttu joskus hänestä. En ole tavannut tätä sukulaista. Pienellä paikkakunnalla asuu tämä sukulainen niin ei voinut erehtyä. Työkaveri oli taas sellainen jonka kanssa on varmasti päivittäin tekemisissä. Ap

Vierailija
36/36 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miehen melko läheinen sukulainen, tiesin hänet koska oltiin puhuttu joskus hänestä. En ole tavannut tätä sukulaista. Pienellä paikkakunnalla asuu tämä sukulainen niin ei voinut erehtyä. Työkaveri oli taas sellainen jonka kanssa on varmasti päivittäin tekemisissä. Ap

Jos kyseiset henkilöt eivät tunne sinua eivätkä välttämättä ole edes kuulleet sinusta, ovat yhteydenottosi varmaan tuntuneet oudoilta ja tungettelevilta. Jos itse mietin tilannetta, että joku tuntematon laittaisi viestiä tyyliin "Tapailin työkaveriasi Hermannia ja nyt hän ei jätä minua rauhaan. Voisitko pyytää häntä lopettamaan yhteydenpidon." reaktioni olisi varmaan laittaa viestin lähettänyt estoon.

Eli jos et oikeasti tunne tyypin perheenjäseniä tai ystäviä, älä ota yhteyttä random tyyppeihin hänen suvustaan tai työpaikaltaan.