Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan muuttaa pois suomesta

Vierailija
11.03.2022 |

Ei pää kestä, täällä alkaa olla niin turvaton olo mulla. Miten voin mahdollisimman nopeasti muuttaa ruotsiin tai viroon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin,asuntokin on jo ulkomailla.mutta kun on lapsia niin se vaatii aika paljon järjestelyjä..ensi alkuun nyt kämppä myyntiin..työpaikat on vaan irtisanottava.

Vierailija
22/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, tasapaino Suomessa väkiluvun suhteen säilyy kun venäläiset tulevat junavaunuittain joka päivä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mukaanlukien sinä itse tietää ettet pääse mihinkään lähtemään. Yritä nyt ensiksi vaikka viikonlopuksi Tallinnaan, tuskin onnistuu.

Vierailija
24/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös muuttaa ulkomaille, mutta sitten pitäisi kai erota miehen kanssa kun hän ei tahdo muuttaa. Ei halua lopettaa työtään ”turhan takia”, eli ei ilmeisesti usko koko sodan uhkaan.

En yhtään haluaisi erota kun on muuten täydellinen puoliso…. Mutta valintoja on tehtävä, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
25/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli n.13.000 rahaa pankissa.

Velkaa ei yhtään. Eläkeläisenä voisin muuttaa aika helposti.

Mutta minne...

Itse melkeen eläkeläisenä,ei tulisi mieleenikään lähteä"karkuun"! Kyllähän omaa maata pitää puolustaa tavalla,tai toisella. Isänmaallisuus ja itsenäisyys on kuitenkin asia,jota kannattaa vaalia! Paniikki ei pitkälle kanna. Joten jokainen kantakoon kortensa kekoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä