Mies jätti ex-tyttöystävän takia...
Olimme pari kuukautta tapailleet/seurustelleet kunnes mies sanoi, että rakastaa entistään eikä minun kanssa olo tunnu oikealta. Olivat yhdessä 8 vuotta ja erosivat vuodenvaihteessa. Rivien välistä aistin, että ovat kyllä nähneet ja olleet yhteydessä meidän tapailun aikana. Tuntuu pahalta. Luulin, että mieskin oli yhtä ihastunut kuin minä häneen. En ollutkaan mitään verrattuna tuohon ihanaan upeaan exään :'( Ei kannata ottaa hiljattain eronnutta miestä, sen opin..
Kommentit (4)
Hienoa. Nyt odotan vaan koska mies tulee kertomaan sen minulle :) t. ex-ex-tyttöystävä
Voi kuule, eräälle kaverilleni kävi näin kolme kertaa peräkkäin. Aina tuli se exä joka vei voiton. Viimeisimmän miehen takia ehti jo vaihtaa kaupunkiakin kunnes tilanne repesi käsiin. Vahingoista viisastunenaa seuraava mies olikin sitten leski.. eheh..
Mikä niissä exissä on niin ihmeellistä.. miehet aina hinkuaa niiden perään. Aina. Jolleivat satu löytämään HUOMATTAVASTI tasokkaampaa naista.
Vaikkei paljon lohduta, niin parempi nyt kuin vaikka vuoden päästä. Pääset nopeammin tyypistä yli.