Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa talonne kerrostalokyttääjistä!

Vierailija
11.03.2022 |

Ovatko mummoja, pappoja vai keski-ikäisiä? Nuoret tuskin ehtivät kytätä.

Millaisia asioita kyttäävät ja kertovatko selville saaduista asioista muille naapureille?

Onko tullut ongelmia kyttääjien kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ei asu kuin minä ja mies ja kumpikaan meistä ei kyttää.

Vierailija
2/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autoin meinattiin murtautua ja kyttääjämummo puuttui tilanteeseen huutamalla parvekkeelta, että se on Mervin auto🤣 Samoin puuttui kun lapset pelasi palloa parkkipaikalla.👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa ei asu kuin minä ja mies ja kumpikaan meistä ei kyttää.

Olette ostaneet itsellenne kokonaisen kerrostalon? Mistä?

Vierailija
4/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autoin meinattiin murtautua ja kyttääjämummo puuttui tilanteeseen huutamalla parvekkeelta, että se on Mervin auto🤣 Samoin puuttui kun lapset pelasi palloa parkkipaikalla.👍

Eli kyttääjämummo auttoi sinua?

Vierailija
5/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen kylähullunainen. Kävi yhteen asukkaaseen käsiksi, kun tämä rassasi autoaan parkkipaikalla taloyhtiön sääntöjen vastaisesti. Vaihtoi poltinta valoon. Meistä taas teki perättömän eläinsuojeluilmoituksen, jonka kostin huoli-ilmoituksella.

Vierailija
6/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen häpeämätön tuijottaja ja asioihin puuttuja. Kyseessä mies. Elämä pyörii naapureiden tekemisten ja olemusten ympärillä. 

Ja tuntuu että täällä on sellainen valittajapiiri ja siinä varmaan sitten keskustellaan naapureidenkin asiat samalla sitten.

Vierailija
7/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen häpeämätön tuijottaja ja asioihin puuttuja. Kyseessä mies. Elämä pyörii naapureiden tekemisten ja olemusten ympärillä. 

Ja tuntuu että täällä on sellainen valittajapiiri ja siinä varmaan sitten keskustellaan naapureidenkin asiat samalla sitten.

Totta kai keskustellaan, ne on paradta matskua...

Vierailija
8/8 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miten eräs puhelias henkilö aina tietää kaiken, mitä talossa tapahtuu. Sitten huomasin, että hän esittäytyy uusillekin asukkaille heti, kun he muuttavat taloon, ja aloittaa keskustelun. Sitten puhuu muille kaikista kuulemistaan asioista.

Ihmettelen vain, että tuohan on todella läpinäkyvää. Kaikki huomaavat, että hän tekee niin. Eikö se ole "vähän" noloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän