Paljon mainostettu/hehkutettu Goodio-jäätelö oli pettymys
Olin lukenut tästä maidottomasta, gluteeinittomasta, sokerittomasta ja lisäaineettomasta Goodio-raakajäätelöstä niin ylistäviä arvioita, että odotukset olivat korkeat. Lakritsin makuinen jäätelö oli kuitenkin iso pettymys. Yleensä rakastan kaikkea missä on lakritsia, mutta tässä kookoksen kermainen maku puski ihan liikaa läpi, eikä toiminut lakritsin kanssa. Suutuntuma oli karhea ja rasvainen (kookosmaidon rasvapitoisuus tod.näk. vähintään 20%) ja jälkimaku esanssinen. Pitäydyn tästedes perinteisessä kermajäätelössä suosiolla... aah, miten alkoikin tehdä mieli Fazerin salmiakkijäätelöä!
Kommentit (29)
Koskaan Goodiosta kuullutkaan. Teen itse omat jäätelöni tai ostaessani jätskiä vältän kaikkia -tontonton-tuotteita. Aitous kunniaan.
Alkoi kuullostamaan ihan selkeästi mun jäätelöltäni. Vatsani takia olen joutunut sokerin jättämään kokonaan pois ja gluteenin myös lähes kokonaan (ainoastaan ruis käy).
Maitoakaan en hirveästi siedä, niin tämä jäätelö TODELLAKIN alkoi kiinnostamaan!
Taitaa vaan olla harmillisesti pelkästään Helsingin herkkuja? :(
Hei, olen maistanut useampaa goodion jäätelöä. Lakritsi ei tosiaan maistu samalle kuin esim. Valion vastaava..mutta Jukka P. tuossa perustelikin syyt.
Suklaajäätelö goodiolta on taivaallisen täyteläistä. Eipä tee perusjätskejä enää mieli. Lapsetkin ihastuneet (suklaan ja mansikan makuihin).
Ja mikä parasta, tämä jäätelö on "terveellistä"!
Nää jädet oli taivaallisia. Nyt on vaan jotakin muutosta ilmeisesti tehty ettei maistu ihan samalle tai koostumus ei vastaa entistään. Pitänee pistää goodiolle palautetta että missä vika? Sinänsä harmi ku tykkäsin näistä ja tuli usein ostettua. Raaka aineet varmaan maksaa et oisko sit alettu niissä tinkimään. Muita saman huomanneita?
Onpa hassua, että ensinnäkin olen vauva.fi palstalla ja mitä ilmeisimmin nämä kirjoittajat ovat äitejä, ja joku heistä kysyy miksi ei vain voi syödä rehellistä jäätelöä (ilmeisimmin tarkoittaa lehmänmaidosta tehtyä). Siksi, että lehmä-äidit joutuvat luopumaan vastasyntyneistä vauvoistaan joka ikinen vuosi vain sen takia, että niille vasikoille tarkoitetusta maidosta voi tehdä meille ihmisille mm sitä jäätelöä. Puhumattakaan ympäristö-ongelmista mitä maidontuottaminen saa aikaan.
Siksikin Goodion kaltaisia tuotteita pitäisi tukea ja ostaa. Muistakaa, että makujen omaksuminen kestää noin 25 maistamiskertaa, joten maistelemaan siitä =)
Upeaa että meillä on Goodion kaltaisia yrityksiä ja yritäjiä niiden takana <3 Jatkakaa hyvää työtä ja me lähdetään metsästämään teidän jäätelöitä, joista vasta kuultiin =)
Teen itse omat jäätelöni jäätelökoneella. Taidan hakea nyt pakastimesta annoksen karpalo-jogurtti-kerma -jäätelöä. ;)
Kylläpä oli ärsyttävän syyttelevä vastaus! XD Tyyliin: "Voithan sinä paskaakin syödä, jos siitä enemmän pidät... :)"
Itse jäätelöstä en ole kuullut sanaakaan, enkä sitä aio maistaa, koska haluan jäätelöltäni(kin) MAKUA enkä vain ihmeellisiä ominaisuuksia, jotka tekevät minusta paremman ihmisen ja sitä rataa. Pelkkä laktoositon Pingviinijäde (litran pakkaus) on täysin mautonta, aivan itse olen maistanut (heh...) ja todennut. Eli sitäKÄÄN en enää sorru ostamaan, vaikka laktoosittomat tuotteet olisivat ikään kuin must tämän vatsani kanssa.
Näitä taitaa olla myynnissä vain pk-seudulla?