Kihlat ja FB-status
Vaihdoitteko heti olevanne "kihloissa" vai vasta "naimisissa", kun häät oli tanssittu?
(teinikihloja ei sitten lasketa, kysymys oikeasti naimisiin menneille/meneville)
Kommentit (10)
Olimme vuoden kihloissa ja en vaihtanut ennen kuin vasta että olen naimisissa. Kuulemma väärin toimittu t: kaverini...
Kuukauden jälkeen kihloista vaihettiin, en ole enää niin innokas päivittämään tietojani ja facebuukkiani ja kalastelemaan tykkäyksiä
Menimme juuri kihloihin ja en millään jaksaisi/haluaisi vaihtaa... Tai siis en muutenkaan päivitä enää facebookkia, joten koen sen turhaksi. Häiden jälkeen parisuhteen tila on olennaisesti muuttunut (juridisesti siis) ja silloin pitänee vaihtaa, että olen naimisissa :D
En haluaisi vaihtaa kun en ole kovin innostunut huomion/onnittelujen kalastelusta FB:ssa, mutta mies on vähän loukkaantunut kun en "halua julistaa maailmalle" tätä onnellista tapahtumaa, huoh. Mieluummin julistaisin sitä yksityisesti parempien ystävieni ja sukulaisten kesken.
Olimme kihloissa kolme vuotta ennen naimisiinmenoa ja olemme nyt olleet naimisissa vuoden. Status on yhä ja tulee varmaan aina olemaankin vain "in a relationship". Emme myöskään postanneet mitään hääaiheisia päivityksiä faceen emmekä laittaneet kuvia. Huomion hakeminen ei ole oikein kummankaan juttu.
Vaihdoin vasta naimisiin mennessä. Sitä ennen ei ollut parisuhdestatus näkyvissä ollenkaan.
Mulla ei ole koskaan ollut parisuhdestatus näkyvissä, ei sinkkuna, ei nyt parisuhteessa ollessani, eikä takuulla tule olemaankaan edes vaikka mentäis naimisiin. Jos joku ei parisuhdestatustani tiedä ilman fb:ia niin ei sitten tarvitse tietääkään.
Ollaan oltu kihloissa vajaan vuoden, edelleen statuksena lukee "parisuhteessa" eikä ole aikomusta sitä vaihtaa. En näe mtn syytä vaihtaa. (Vaikka parin kaverin mielestä se myös menee väärin...)
Tiedätkö, ketään ei kiinnosta jossain facebookissa mikä se sun parisuhteen nykytilanne on tai edes ootko parisuhteessa vai et. Tietäjät tietää ilman, että pitää facebookista tarkistaa asian laita.
Vaihdettiin surustelusta kihlastatus, 8kk kihloista mentiin naimisiin ja päivitettiin sivilisäätyyn naimisissa.