Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko näyttää onnenne...

Vierailija
12.08.2015 |

muille. Olittepa sitten onnellisa suhteessa, raha-asioissa ym. Vai ajatteletteko mitä muut ajattelevat ja vältättekö aiheuttamasta kateutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kestä sitä tyydytystä mitä tiedän muiden saavan jos asiat alkavatkin mennä huonosti. Esitän neutraalia muille, meni elämässä sitten totaalisen paskasti tai euforisen upeasti.

Vierailija
2/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen. Mutta en näytä onnettomuuttani muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelkään että onneni kuitenkin viedään minulta.

Vierailija
4/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen ollut onnellinen jo kymmenisen vuotta ja se näkyy minusta kauas.

Vierailija
5/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kyllä, ihan häpeilemättä.

Talo on iso ja kesäksi ostin uuden avomersun jne.

Vierailija
6/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelkään, että jos leuhotan asialla niin kaikki kosahtaa. Eikä mun muutenkaan tarvi omaa onnea hieroa muiden naamalle, riittää että tiedän sen itse. 

Vierailija
7/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulumisia kysellään, niin kyllä mä vastaan rehellisesti että ihan mukavasti menee.

Vierailija
9/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikävä kyllä oppinut peittelemään kauan sitten. Paras osio jää useinkin monilta piiloon. Ja sitten ovat erikseen ne joiden mielestä esim. minä en nykyisessä tilanteessani muka saisi olla iloinen, siis kun onhan minun elämässäni keskeneräisiä asioita kieltämättä kyllä, mutta minulla kyllä riittää kapasiteettia nähdä ne asiat erillisinä toisistaan, eli en todellakaan suostu olemaan kauttaaltani kuin maani myynyt, koska tänäänkin elän ja hengitän, tunnen kehoni vahvan ja toiveikkaan elämän kaikkineen. Sori, niin kauan kun elän, minussa kytee ilo, tiedoksi ikäville mielialapoliiseille! :) Vakavankin naamani takana siellä se on. Haha. Ette saa sitä minusta pois. Hah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän