Poikani Biologia YO-koe
Mun poika on saanut kaseja ja seiskoja biologian kursseista. Sanoo olevansa varma, että saa laudaturin, ja kursseista sai vain seiskoja ja kaseja. Sai kuulemma siksi, koska ei onnistunut imaisemaan yhden jakson aikana yhtä kirjaa.
Onks tossa jotain järkevää selitystä? Saat huonoja kurssiarvosanoja, mutta itse kokeessa saat kovia.
Kommentit (6)
Mä sain lukiossa historiankurssin kokeesta täyden kympin ja kurssin arvosanaksi sain vain kahdeksan. Kun toedustelin syytä tälle opettajalta hän totesi, että minulla oli ollut paljon poissaoloja. Tuntiaktividiis kuulema voi vaikuttaa arvosanaan plus miinus kaksi numeroa ja koska olin ollut poissa en hänen mielestään ollut tuntiaktiivinen. Sillä ei ollut mitään väliä, että osasin kurssilla opetetut asiat täydellisesti. Opettaja oli nainen. Vieläkin vihainen olen hänelle ja hänen logiikalleen
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä on saanut lukion kursseista arvosanaksi. Sillä on merkitystä, kuinka paljon osaa verrattuna muihin kokelaihin samana vuonna.
Mistä se tietää mitä saa? Bilsan yo-koe on vasta 30.3.
Eiköhän se C:n saa, korkeintaan M.
Bilsan ope
Minun poikani ei lukioaikoinaan kotona avannut kirjojaan, ajattelin, että olkoon. En viitsi patistaa kun ei niin ei.
Kirjoitti jäätävän hyvät paperit, neljä ällää, kaksi eetä ja yksi ämmä.
Olin hiukan ihmeissäni kun juhlissa oltiin ja sai stipendiä stipendin jälkeen.
Joskus nuo penskat vaan yllättää.
😂
Nyt se on yleislääketieteen erikoislääkäri ja verisuonikirurgi.
Siis YO-kokeessa.