Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä on tajunnan räjäyttävä seksi?

Vierailija
11.08.2015 |

En usko että kovin uniikki kysymys voi olla, mutta olen näille sivuille eksynyt vasta pari päivää sitten niin on vanhemmat vastaavanlaiset jäänyt näkemättä.

Eli mitä sisältää seksi joita te naiset kuvailisitte tajunnan räjäyttäväksi? En nyt siis mitenkään kuvittele että teidän vastauksistanne saan jotain taikaloitsuja jotka tekisivät minusta nykyistä paremman rakastajan, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Riittääkö pelkkä iso sukuelin miehellä vai pitääkö olla muuten vaan taituri sen lisäksi. Ja mitä on se taituruus? Mitä se konkreettisesti tarkoittaa?

Ymmärrän toki että tämä on yksilöllistä ja eri naisille eri asiat tuntuvat oikealta. Kiitos vielä etukäteen kaikille jotka tähän asiallisesti vastaa :)

M26

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei ole siunattu isolla munalla nii pitää löytää muitakin keinoja tyydyttää naista kuin vain painaa loputtomasti. Pienenä vinkkinä miehille: nainen huutaa eniten (poikkeuksia laskematta) kun sormesi ovat hänen sisällään. Ei liian kauan sitä hinkkausta koska silloin siitä tulee epämukavaa mutta jonkin aikaa (muutama minuutti esimerkiksi) ja vaikka myöhemmin uudestaan. Sen jälkeen nainen käy niin kuumana että ette tiedäkkään. Ainakin itellä se on sellanen juttu mikä saa koko kehon sekoamaa.

Vierailija
2/13 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään juurikin siitä  , kun mies sormettaa. Sen jälkeen saan rajun orgasmin. Tekeepä mieli, kun ajattelee.. Uuhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää pillua lipittävistä lassukoista. Jos et tunne itseäsi gigoloksi niin kokeile sitä.

Vierailija
4/13 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen kyllä lukenut naisista jotka sanovat että pitävät nimenomaan yhdynnästä ja sormi/kielipeli on toissijaista. Onko siihen panemiseenkin jonkin erityinen tekniikka mikä on muita ylempänä?

AP

Vierailija
5/13 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnanräjäyttävää seksi on silloin kun on kiihottunut valmiiksi eikä jännitä. Yleensä jos on fyysistä kemiaa niin seksi kyllä toimii jos perustaidot ovat ok. Perustaidot opitaan jokaisen naisen kanssa uudestaan, koska eri naiset pitävät eri asioista. Aivot ovat kuitenkin tärkein sukupuolielin.

Vierailija
6/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siinä on monta osatekijää: se keskinäinen kemia, että on aidosti viehättynyt toisen kropasta ja koko olemuksesta, toinen tuoksuu, maistuu ja tuntuu hyvältä. Kalun koko on toissijaista, mulla on ollut huikeeta seksiä pikkupilin kanssa ja kylmän karua jyystöä ison mulkun kera. Silloin kun mies kaikin tavoin tekee tiettäväksi että haluaa ja himoitsee minua ihan hulluna, olen itse rentona ja täysillä hetkessä mukana, kaikki muu unohtuu. Rietasta, estotonta, villiä, vapaata, vaihtelevaa, monipuolista ja molemminpuolista antamista ja ottamista. Olen todella onnellinen että olen viime aikoina saanut harrastaa juurikin tällaista tajunnan räjäyttämistä upean uroksen kanssa :-)

N49

Vierailija
7/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoastaan tekninen juttu pitää valita, niin kyllä ne ovat työskentelevät sormet.

Vierailija
8/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa Siitä katseesta, pilkkeestä toisen silmissä. Sanattomasta halusta koskea toisen ihoa. Tuntea olevansa rakastettu, haluttu. Se päättyy nukahtamiseen lähekkäin....ja kaikkea tältä väliltä...

Vierailija
9/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:22"]

Se alkaa Siitä katseesta, pilkkeestä toisen silmissä. Sanattomasta halusta koskea toisen ihoa. Tuntea olevansa rakastettu, haluttu. Se päättyy nukahtamiseen lähekkäin....ja kaikkea tältä väliltä...

[/quote]

Rakastettu? Tarkoitat kai reikä jota rakastellaan sen 15 minuutin ajan ja sen jälkeen voi lähteä äkkiä pois jos kehtaisi.

Vierailija
10/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hienointa seksi on silloin, kun se on pitkäkestoista rakastelua, jota molemmat haluavat koko olemuksellaan. Itse pidän suuseksistä sekä antavana että vastaanottavana osapuolena, sormetuksesta puuttuu minusta sen liukkaus ja lievä peräänantavuus. Pitkästä kestosta ( n. puolitoista tuntia kerrallaan) olen päässyt nauttimaan, ja minusta mikään ei ole hienompaa kuin tieto siitä, että saa tarpeeksi eikä seksi lopu kesken. Kokemukseni mukaan nainen kiihottuu hieman hitaammin kuin mies, ja mielelläni laukean ensimmäisen kerran suuseksillä, sitten jatketaan sisäkkäin, aina välillä asentoa vaihtaen. Haluan nähdä rakastettuni, joten en pidä takaapäin - asennoista. En myöskään välitä alistamisesta, molemmat osapuolet ovat aktiivisia ja tekevät kaikkensa, että toinen nauttii. Silloin minusta itsekin nauttii eniten. Parahultaisen kokoinen, riittävän kova erektio tarvitaan, eikä iso peli huono ole.

vanha akka

Vierailija
11/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä. Se on taitolaji, joka onnistuessaan johtaa molempien orgasmiin. 

Vierailija
12/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki on kaiken aa ja oo todellakin naikkonen niin märäksi että sänky lainehtii. Suutele kaikkialle esim kaulaan ja vatsaan. Oikeen aktissa kannattaa hieroa kädellä samaan aikaan kun kalu on sisällä. Jos neito kaunis ei tule niin hoida homma loppuun nuolemalla. Peeäs nuole ja sormita samaa aikaa, itte kerran itkin kun mulle tehtiin niin...

Vierailija
13/13 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit sanat,viettely,kuvat

korvaan kuiskiminen,kiusoittelu,hieronta,ei odota seksiä, se kiihottavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi