Se tunne, kun kaapissa ei ole Mummon muusia
VOI SUATANA!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:32"]
"Aah jatkossa teen oikeaa muusia"
[/quote]
Unissas teen! :D Ap
Meillä ois pirkan muusijauhetta, tuu hae pois! Minä käytän muusijauhetta suolasen piirakan pohjataikinaan, muuten ei käytetä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:46"]
Meillä ois pirkan muusijauhetta, tuu hae pois! Minä käytän muusijauhetta suolasen piirakan pohjataikinaan, muuten ei käytetä.
[/quote]
Ja minähän en Pirkan muuseja syö. Joku roti sentään! Ap
Kyllä, se tunne on kerrassaan hieno, kun ei ole moista moskaa kaapeissa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:32"]
"Aah jatkossa teen oikeaa muusia"
[/quote]
Unissas teen! :D Ap
[/quote]
Tee vaan, mä teen tosielämässä. #3
Ootko koskaan katsonut mitä se paketti sisältää? Tässä tuoteseloste:
Peruna, suola, glukoosisiirappi, kasviöljy (palmu, rypsi), emulgointiaine E471, mausteseos, stabilointiaine E450, maitoproteiini, happamuudensäätöaineet E331, E330, hapettumisenestoaine E300
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:51"]
Ootko koskaan katsonut mitä se paketti sisältää? Tässä tuoteseloste:
Peruna, suola, glukoosisiirappi, kasviöljy (palmu, rypsi), emulgointiaine E471, mausteseos, stabilointiaine E450, maitoproteiini, happamuudensäätöaineet E331, E330, hapettumisenestoaine E300
[/quote]
Tiedän, mutta mä en polta tupakkaa. Pitää sitä joitain paheita ihmisellä olla ;) Ap
Olen katsonut mitä laitan muusiini:
Peruna, suola, voi, kananmuna, pippuri, parmesan-raaste.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]
[/quote]
Komppaan tätä kympillä. Kotitalous on kaikille pakollinen joten luulisi ihmisten osaavan tehdä pottumuusia itse.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:48"]
[/quote]
[/quote]
Se on sitä samaa kamaa, katso vaikka valmistaja molemmista. Sama lafka. Eivät varmaankaan väännä Pirkka-pusseihin eri kamaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:52"]
[/quote]
Vau, mä laitan perunaa, suolaa, voita, maitoa, sitten mielellään hienoksi hakattua sipulia ja persiljaa... Miten se kananmuna vaikuttaa muussiin? Muuten mun mielestä siinä sanassa myös on kaksi ässää, muussi ja taipuu genetiivissä muussin. Miten teillä muilla?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:48"]
[/quote]
[/quote]
Se on sitä samaa kamaa, katso vaikka valmistaja molemmista. Sama lafka. Eivät varmaankaan väännä Pirkka-pusseihin eri kamaa.
[/quote]
Maistuu silti eriltä, kun soi Pimpparauta päässä. Ap
[/quote]
Ainiin ja tietysti kermaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Vau, mä laitan perunaa, suolaa, voita, maitoa, sitten mielellään hienoksi hakattua sipulia ja persiljaa... Miten se kananmuna vaikuttaa muussiin? Muuten mun mielestä siinä sanassa myös on kaksi ässää, muussi ja taipuu genetiivissä muussin. Miten teillä muilla?
[/quote]
Niin kerma unohtui listastani. En prikulleen tiedä kananmunan funktiota mutta äitee tuppasi laittamaan ja jossain hifistelu-ohjeessa laitetaan pelkästään keltuaisia. Tulee ainakin keltaisemmaksi :)
Joskus ruohosipulilla ja yrteillä koristellut myös.
Eikä muutama pekonihippu seassa pahaa tee...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:55"]
[/quote]
[/quote]
Niin kerma unohtui listastani. En prikulleen tiedä kananmunan funktiota mutta äitee tuppasi laittamaan ja jossain hifistelu-ohjeessa laitetaan pelkästään keltuaisia. Tulee ainakin keltaisemmaksi :)
[/quote]
Tuletko vaimokseni?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]
[/quote]
Komppaan tätä kympillä. Kotitalous on kaikille pakollinen joten luulisi ihmisten osaavan tehdä pottumuusia itse.
[/quote]
Ei käy tuotakaan kiistäminen ja kyse onkin pikemmin kroonisesta vetämättömyydestä kuin osaamattomuudesta. Jos heittäydyn ihan yltiörehelliseksi, niin voin myöntää olevani itse asiassa patalaiska. Poikamiehenä kun saa yksin syödä keitoksensa, niin ei sitten muutkaan kärsi. Sitäpaitsi en edes varsinaisesti pidä perunamuusista, minkä ottaisin tässä kohtaa ehdottomasti huomioon! :D Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Syödäänkö tuollainen sörsseli sitten sellaisenaan?
Minulla ei koskaa ole kaapissa ollut Mummon muusia. Voi helavata!