Oulun toukokuiset tapaamiseen???
Voi Kevis..Meillä on adsl-linja nikotellut tällä viikolla :o( Minä olin siellä vauva-kinossa..ehkä näin sinut alhaalla vilaukselta?? Kun sain Ellan puettua, ei teitä enää näkynyt...Ja taisi sinulla olla seuraakin... Ehkä Red Cat?? Mutta..oiskos innostusta toukokuisilla tapaamiseen OULUSSA? Tavattaisiinko ennen seuraavaa vauva-kinoa vai vauva-kinon yhteydessä? Voitaisiin käydä syömässä yhdessä tai vaikka vaan kahvilla? Löytyisikö innokkaita?
Liz ja Ella
Kommentit (3)
,johon voisi laittaa privaattimailia?
Voisi kehitellä isompaakin tapaamista, mutta olisi kivaa nähdä sinua ja Ellaa muutenkin :) Juu, minä luultavasti näin sinut, mutta se sade pisti kiirehtimään kotiin. Seuraavaan vauvakinoon on vielä kuukausi, voishan tuota jo aiemminkin kahvitella jossain?
Kevis
Kevis
Ois mukava tavata ja vaihtaa kuulumisia näiden " iltatähtien" osalta ja muutenkin. Ensiviikolla alkavat ilmeisesti hullut päivät Stockkalla... uskaltauduttaisko sekaan vaunujen kanssa??? Siispä laita mulle viestiä elmiro@suomi24.fi..
JA isommalla poppoolla voitaisiin tavata toukokuisten kanssa vaikka sitten vauva-kinossa...viiden kuukauden ikäisten vauvojen kanssa!
Hui kun tämä aika menee nopeasti! Vastahan nämä meidän toukokuiset syntyivät!
Liz ja Ella
Me oltiin Keviksen kanssa vauvakinossa torstaina. Harmi etten yhtään hoksannut että siellä olisi voinut olla muitakin toukomammoja vauvoineen. Olin kyllä tuolla toukopinossa puhunut vauvakinosta, mutta kun ei siihen kukaan mitään vastannut niin ajattelin että ollaan Keviksen kanssa ainoat jotka ovat menossa. :)
Minulle kyllä sopii tapaaminen, vaikka muulloinkin kun vauvakinon aikaan. :)